21:30 Undercover in Nederlandquote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Met de verborgen camera als het perfecte wapen, worden allerlei duistere zaken ontmaskerd door Alberto Stegeman en zijn team. Vele strafbare feiten die overal en dagelijks onopgemerkt plaatsvinden, zijn blootgelegd. Maar ook op maatschappelijk niveau zijn diensten bewezen, zoals bleek bij het testen van de beveiliging van de internationale luchthaven Schiphol, waarbij er zelfs in werd geslaagd om een nepbom aan boord van een vliegtuig te plaatsen. Dit seizoen haalt Alberto wederom zaken boven water, die de verbazing te boven gaan.
=(quote:
Ik neem even pauze in mijn missie om de wereldeconomie weer op gang te krijgenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:00 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
=(
Jij mag hier heul niet zijn nu!
Uiteraard, die was namelijk van mij afkomstigquote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
kijk anders ff naar de OP van vorig deel, die was uitgebreider dacht ik
link?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Uiteraard, die was namelijk van mij afkomstig
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik neem even pauze in mijn missie om de wereldeconomie weer op gang te krijgen
Jawel, maar op die plek heb ik weer geen internetquote:Op zondag 29 maart 2009 20:05 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Heb je in je 'pauze' ook een TV tot je beschikking?
Dilemma!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Jawel, maar op die plek heb ik weer geen internet
Ben bang dat ik dan moet gaan liplezen naar wat Koos straks te vertellen heeft, want er zal wel geen geluidskaart zitten in die brakke pc waar ik nu op werkquote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dilemma!
Moeten we een online stream voor je opzetten?
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan moet gaan liplezen naar wat Koos straks te vertellen heeft, want er zal wel geen geluidskaart zitten in die brakke pc waar ik nu op werk
Oplossing: een kleinere lepel? kun je ook langer genieten.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Klacht: M'n lepel is te groot om alle saus onderuit het puddingbakje te krijgen.
zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze komen wel vaak in regio Haaglanden de laatste tijd. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Als ik aangehouden word zal ik de groetjes aan iedereen op Fok! doen.
kwiwiquote:
Een echte fok baasquote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze komen wel vaak in regio Haaglanden de laatste tijd. Moet ik me al zorgen gaan maken?
En natuurlijk wel eerst roepen; WOLLA WEEEEEG MET DIE CAMERA, OPKANKEREN NOU! FEYENOOOOORD!!!quote:
Dat zou toch eigenlijk wel leuk zijn, als een van ons een bij wegmisbruikers komt en dan gewoon de groeten doetquote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
En om ANITAAA roepenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En natuurlijk wel eerst roepen; WOLLA WEEEEEG MET DIE CAMERA, OPKANKEREN NOU! FEYENOOOOORD!!!
Vergeet niet 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!' Heb je gelijk een mooi bruggetje geslagen voor SBS naar hun volgende programmaquote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En natuurlijk wel eerst roepen; WOLLA WEEEEEG MET DIE CAMERA, OPKANKEREN NOU! FEYENOOOOORD!!!
Oude koploperquote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |