Welke Alfa club bedoelt die dan? Dr zijn er namelijk 3.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben ook LeeuwGrrrrrrr
En net terug van een puzzelrit met de BX club. De organisator klaagde over de sneuheid van bepaalde deelnemers aan puzzelritten van de Alfaclub overigens(heeft ook een 166 geloof ik)
quote:Op zondag 12 april 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd Alex.
* Anne is gisteren naar Tarzan geweest.
Ik zou best eens aan zijn slinger willen zitten heur.
Maar wat een rotweg terug! (heen ook trouwens, maar dat lag niet aan 't weer)
Het regende hard (de snelweg stond blank) en we reden precies richting de bliksem.
uhu en ik zit altijd te wachten tot hij op de kerk inslaat zodat die toren af fiktquote:Op zondag 12 april 2009 11:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ging horizontaal en verticaal hè? En van 2 kanten vlak achter elkaar steeds.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
uhu en ik zit altijd te wachten tot hij op de kerk inslaat zodat die toren af fikt
Met Blik op de Weg hebben ze een boerenknul met zo'n ding van de weg gehaald en beboet (323F ook), omdat dat lampje toch niet de bedoeling wasquote:Op zondag 12 april 2009 03:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zag het laatst in een donkerblauwe () 323f, dat was echt lelijk
"de alfa club", geen idee welkequote:Op zondag 12 april 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke Alfa club bedoelt die dan? Dr zijn er namelijk 3.
Dankjewelquote:
is leuk he, zo'n rit organiserenquote:Op zondag 12 april 2009 11:09 schreef Anne het volgende:
Ow, Alex, mijn vader moet ook een puzzelrit organiseren. Wordt wel leuk volgens mij.
quote:Vanavond om 22.15 uur is op Nederland 1 een nieuwe aflevering van “Bij ons in de PC“, ditmaal gaat Jort Kelder op stap met een aantal hardcore autospotters in de P.C. Hooftstraat te Amsterdam. Deze fotograverende tieners behoren daar tot het straatmeubilair…
the bitch runs.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Tjabbo het volgende:
Mechanisch klaar!
Incl. de electrische fans die de stock viscose fan moeten gaan vervangen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
the bitch runs.
Hier naast de supra van mijn neef, die heeft ook het virus te pakken....
[ afbeelding ]
Mooi werk Tjabs, het verschil is duidelijk. Die grijze van jou is een stuk strakker dan die blauwe.. Daar zie je gewoon aan dat er nog heel wat tijd in moet!quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
the bitch runs.
[ afbeelding ]
Vet welquote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
the bitch runs.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi werk Tjabs, het verschil is duidelijk. Die grijze van jou is een stuk strakker dan die blauwe.. Daar zie je gewoon aan dat er nog heel wat tijd in moet!
in Tzummarumquote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, waar blijft de Niva?
[ afbeelding ]
quote:
Kom bij de 156 JTD Fanboysquote:Volgende week even naar de garage en als het een duur verhaal gaat worden komt er een andere autoBen echt helemaal klaar met dat schijthok.
Vriendjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |