Oh dat nummer wil ik juist draaien als we moeten tekenenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat heb ik met "Avond" van Boudewijn de Groot. Mn moeder roept te pas en te onpas dat ze dįt nummer wil. Ondanks dat ik het een prachtig nummer vind krijg ik daar dus nu ook echt de rillingen van.
ja daar vind ik hem eigenlijk ook iets geschikter voorquote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh dat nummer wil ik juist draaien als we moeten tekenen
Och ja, toen heb ik me bescheurd gewoon van het lachen. Laatst stapten er in sneltram weer een stel jongetjes in met die te kleine petjes. En ik bekeek ze toch wel erg sceptisch. Stapte er een oude dame in die geen idee had hoe ze moest stempelen en wat ze moest stempelen. Gingen die jongetjes haar heel lief helpen. Helemaal vragen waar ze naar toe moest, alles uitleggen en uiteindelijk hebben ze voor haar gestempeld. Toen moest ik weer even wat vooroordelen overboord zetten.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Die onder in beeld hangt, net over de laatse post, die ik alleen kan zien als ik op de quote haakjes drukquote:
thanks, ik ga straks ff zoeken, eerst ff de heren naar schoolquote:Op maandag 30 maart 2009 07:53 schreef E.T. het volgende:
heb ik geen last van, kan je dus niet helpen.
misschien is in BUG of in FB wat te vinden
ik weet niet hoe lang de busreis is, maar er zijn 7 delen.quote:Op maandag 30 maart 2009 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, ik heb vanmiddag in de bus wat te doen. * noteert: petjes kijken op weg naar huis
Ja !! Het werkt ! Bedankt !quote:Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Popples het volgende:
stout het trucje van huuphuup was op F11 drukken.
Hier waren ze om 7.30 wakker ow wat was dat heerlijk eindelijk ee nachtje door geslapen.
Ik heb geen mobiel internetquote:Op maandag 30 maart 2009 08:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet hoe lang de busreis is, maar er zijn 7 delen.
en vergeet je zakdoek niet, de tranen liepen me echt over het gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |