Lager kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen? Je blik afwenden?
Volgens mij kijkt hij pak-'em-beet 30cm lagerquote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen? Je blik afwenden?
Tia Hellebout en estaffeteteamquote:Op zondag 29 maart 2009 18:12 schreef erkel het volgende:
Wie zorgden er op de laatste Olympische Spelen voor de Belgische medailles?
Nee, niet nodigquote:Op zondag 29 maart 2009 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Tia Hellebaut en het Belgische estafetteteam (dames).
Moet ik ook de namen geven?
Ik zal straks het estafetteteam opnoemen, ik wist het niet zeker: daarom zijn de namen voor later.quote:
Dude, leestekens! Ik moet je zin drie keer lezen wil ik begrijpen wat er staat.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:14 schreef BasOne het volgende:
Atletiek allen maar toch niet dacht ik misschien ene zilveren en een broze ofzow
GAsszt, WuLL jUh mUhH NakKuEH OfzoW?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Dude, leestekens! Ik moet je zin drie keer lezen wil ik begrijpen wat er staat.
My evil plan is working gna gna gnaquote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vind het knap Erkel....ik lees hem nu al voor de 6de keer....quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Come againquote:Op zondag 29 maart 2009 18:14 schreef BasOne het volgende:
Atletiek allen maar toch niet dacht ik misschien ene zilveren en een broze ofzow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |