De 3e foto. Mijn god.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef wazoomie het volgende:
Sommige jongetjes hebben het ook.. Dat is pas iets om je zorgen over te maken!
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door XDo op 29-03-2009 17:48:36 ]It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
goede fotoquote:Op zondag 29 maart 2009 17:43 schreef XDo het volgende:
Ja ik zou ook niet weten waarom. Ziet er een beetje apart uit,
Dit meisje begrijpt dat zelf ook en heeft haar voeten bewust buiten de foto gelaten.
[ afbeelding ]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook veel zorgwekkenderquote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Graag in een spoiler doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:43 schreef XDo het volgende:
Ja ik zou ook niet weten waarom. Ziet er een beetje apart uit,
Dit meisje begrijpt dat zelf ook en heeft haar voeten bewust buiten de foto gelaten.
[ afbeelding ]
Omdat jij het bent danquote:
ach, jij stuurt naaktfoto's rond, dus wat is beschamenderquote:Op zondag 29 maart 2009 17:54 schreef Anne het volgende:
pumpkinsoup (ofzoiets) op FOK! doet dat ook.
Ik heb niks ontvangen!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
ach, jij stuurt naaktfoto's rond, dus wat is beschamender
Ze woont ook in Tirol.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
Meisje op de eerste foto heet Heidi. Echt waar. Ze is 21.
Helikopterviewposes?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:12 schreef Mendeljev het volgende:
Goede klacht. Als je ook de helikopterviewposes als subklacht had toegevoegd was ik helemaal tevree.
Yes.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef Zaith het volgende:
Je bedoeld die irritante foto's waarin ze de camera hoog in de lucht in hun hand houden en vervolgens een foto maken van zichzelf in de camera kijkend?
Heeft ze msn?quote:
Echt als ik hem zo zou zien, ik zou gewoon zonder enige reden zijn suicidale gedachten uit zijn harses rammenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
link ?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
ach, jij stuurt naaktfoto's rond, dus wat is beschamender
Huilie.. geniet gewoon van de JBquote:
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:29 schreef Alices het volgende:
Wat er pas debiel uitziet, zijn jongens die hun benen zo ver uit elkaar hebben staan, dat je denkt dat ze een spagaat gaan maken. (Zijn vaak negers)
hahaha was ook het eerste wat ik deed, de voetjes naar elkaar draaien om te zien hoe het wasquote:Op zondag 29 maart 2009 22:37 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb net even voor de gein uitgeprobeerd hoe het voelt om zo te staan...MAN wat voelde dat onprettig aan
3lmo emoquote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef 3lmo het volgende:
Ik vind het er altijd wel onschuldig uitzien, maar het is dan meestal ook het soort meisje waar ik op val.
I disagree.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:02 schreef Catullus het volgende:
Het ziet er niet uit inderdaad. En al helemaal niet als een onschuldige meisjeshouding.
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
I disagree.
Bij die lelijke zeugen die jij neukt misschien niet maar bij sommige meisjes is wel liev.
quote:
Vids ?quote:
Dat was eerst nog nietquote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef Florian_ het volgende:
Waarom heeft die chick bij de 2e foto een konijntje voor haar gezicht?
Goeie muziekquote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef 3lmo het volgende:
[..]
O ja helemaal, ik luister ook alleen maar screamo/emo/emo-punk e.d.
Oh wauw! who cares. En waarom staat tilda's foto hierquote:Op zondag 29 maart 2009 17:54 schreef Anne het volgende:
pumpkinsoup (ofzoiets) op FOK! doet dat ook.
22 !quote:Op zondag 29 maart 2009 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
Meisje op de eerste foto heet Heidi. Echt waar. Ze is 21.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Plums het volgende:
[..]
hahahaha lieffff![]()
En TS, t is gewoon idd emo/scene, whatever. Boeie.
Genoeg emo's die t ook doen. T is alleen zo dat scene tegenwoordig overheerst.quote:
vuile gore gothicsquote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
onzekere sletjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Genoeg emo's die t ook doen. T is alleen zo dat scene tegenwoordig overheerst.
En idd, onzekere sletjes zijn t.![]()
Emo is ook een kledingstijl enzo hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
onzekere sletjes![]()
emo is een muziekstijl en heeft dus geen voeten
Cirkelberedenatiequote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Emo is ook een kledingstijl enzo hoor.
Punk bv. is ook een muziek én kledingstijl. Dus.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:13 schreef BigKahuna het volgende:
"NEEEHEEEE DAT IS HELEMAAL NIET EMO!! DAT IS SCENE![]()
BOEEHOEEEHOEEEEE
![]()
!!!!!!!!! "
Is er verschil dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:13 schreef BigKahuna het volgende:
"NEEEHEEEE DAT IS HELEMAAL NIET EMO!! DAT IS SCENE![]()
BOEEHOEEEHOEEEEE
![]()
!!!!!!!!! "
Pics of kloon.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:43 schreef Flabbelaar het volgende:
Ik zal eens checken hoe ik op foto's sta![]()
![]()
Nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb gelijk.
En t is cirkelredenatie. Zonder be.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Lol, je wilt dat ik hier mijn pics ga posten?
Graag. Link?quote:Bekijk dan mijn hyves (![]()
) maar
Lol, jij denkt dat ik die hier ga posten?quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Lol, jij denkt dat ik die hier ga posten?![]()
![]()
Mja, je kunt alleen de zitfoto van me krijgen. De rest blijft op mijn hyves
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:56 schreef Flabbelaar het volgende:
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foei ga weg! Jij bent geen scenesterquote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Lol, jij denkt dat ik die hier ga posten?![]()
![]()
Mja, je kunt alleen de zitfoto van me krijgen. De rest blijft op mijn hyves
![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat moest er nog eens bijkomenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Foei ga weg! Jij bent geen scenester
Ik vind t ook al zolang duren voordat die hyves tevoorschijn komt hier in het topicquote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Heb je mijn hyves al achterhaald?
Dat zou ik nooit doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Heb je mijn hyves al achterhaald?
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 15:10 schreef drbrik het volgende:
[..]
Ik vind t ook al zolang duren voordat die hyves tevoorschijn komt hier in het topic
What the fuckquote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |