De 3e foto. Mijn god.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef wazoomie het volgende:
Sommige jongetjes hebben het ook.. Dat is pas iets om je zorgen over te maken!
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door XDo op 29-03-2009 17:48:36 ]It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
goede fotoquote:Op zondag 29 maart 2009 17:43 schreef XDo het volgende:
Ja ik zou ook niet weten waarom. Ziet er een beetje apart uit,
Dit meisje begrijpt dat zelf ook en heeft haar voeten bewust buiten de foto gelaten.
[ afbeelding ]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook veel zorgwekkenderquote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef wazoomie het volgende:
Sommige jongetjes hebben het ook.. Dat is pas iets om je zorgen over te maken!
[ afbeelding ]
![]()
Graag in een spoiler doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:43 schreef XDo het volgende:
Ja ik zou ook niet weten waarom. Ziet er een beetje apart uit,
Dit meisje begrijpt dat zelf ook en heeft haar voeten bewust buiten de foto gelaten.
[ afbeelding ]
Omdat jij het bent danquote:
ach, jij stuurt naaktfoto's rond, dus wat is beschamenderquote:Op zondag 29 maart 2009 17:54 schreef Anne het volgende:
pumpkinsoup (ofzoiets) op FOK! doet dat ook.
Ik heb niks ontvangen!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
ach, jij stuurt naaktfoto's rond, dus wat is beschamender
Ze woont ook in Tirol.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
Meisje op de eerste foto heet Heidi. Echt waar. Ze is 21.
Helikopterviewposes?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:12 schreef Mendeljev het volgende:
Goede klacht. Als je ook de helikopterviewposes als subklacht had toegevoegd was ik helemaal tevree.
Yes.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef Zaith het volgende:
Je bedoeld die irritante foto's waarin ze de camera hoog in de lucht in hun hand houden en vervolgens een foto maken van zichzelf in de camera kijkend?
Heeft ze msn?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |