Hihi.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:43 schreef Rosbief het volgende:
Zotheid, ik vind je supersexy, ik twijfel een beetje aan mijn geaardheid nu
Tussen je 20e en 30e gaan de hersenen al achteruit.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slim van jemisschien kun je ook alvast beginnen met wat geheugentraining, je weet nooit wanneer de ouderdom in gaat zetten.
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben overigens Fas dr schoothondje!
ik vergeet altijd of ik de auto nu wel of niet dichtgedaan hebquote:Op zondag 29 maart 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Tussen je 20e en 30e gaan de hersenen al achteruit.
In die tijd begin je al dingen te vergeten. "Waar lagen de sleutels nou, hoe heet die en die ook alweer?".
Eigenlijk best eng om te weten dat je nu aan de top zit en het alleen maar minder gaat worden.
Spieren, geheugen, smaak, zicht, alles gaat achteruit en je doet er vrij weinig aan. Al schijnt goed sporten bij te dragen aan een beter huishouden in het m. i.
Go on....quote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ahhh oke! Ja ik wilde vragen of jij en Sjaak hier sliepen anders.
Wasda ?quote:
Aahhhhwwquote:
Ze ziet er eerder uit alsof ze haar bek opentrekt omdat er iets in moetquote:
Ik ga pas volgende maand beginnen met mijn rijbewijs, voorlopig heb ik daar dus nog geen last van.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vergeet altijd of ik de auto nu wel of niet dichtgedaan heb
ben je zo al je spullen kwijtquote:Op zondag 29 maart 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga pas volgende maand beginnen met mijn rijbewijs, voorlopig heb ik daar dus nog geen last van.
M'n pa wel overigens. Ik deed "voor de grap" de autodeur open terwijl ik zeker wist dat hij dicht moest zijn. Gaat hij toch open, was m'n pa hem vergeten dicht te doen.
Gelukkig was dat niet hier in Den Haag.
De letterlijke vertaling van: "Met jou?"quote:
Leeft jij ook nogquote:
Ja precies. Gelukkig gebeurd dat niet vaker.quote:
zoals dat ene 'Voulez vouz soufflé avec moi' ?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De letterlijke vertaling van: "Met jou?"
Gooi dan gewoon je auto leeg voor je naar Den Haag gaatquote:Op zondag 29 maart 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies. Gelukkig gebeurd dat niet vaker.
Kan iemand mij een auto adviseren voor als ik over een paar maanden mijn rijbewijs heb? Ik heb daar allemaal niet zoveel verstand van.
Dat komt omdat ik arts wil worden!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je lijkt echt super op mijn apotheker!
Jazeker, de apotheker!
Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zoals dat ene 'Voulez vouz soufflé avec moi' ?!!
Een blauwe!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan iemand mij een auto adviseren voor als ik over een paar maanden mijn rijbewijs heb? Ik heb daar allemaal niet zoveel verstand van.
Joah maar dan komen de spullen nooit thuis.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gooi dan gewoon je auto leeg voor je naar Den Haag gaat
kan je dan niet iets zeggen als 'nom de un pipe' ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?
Maar als je aan iemand aan je vraagt 'alles goed' en jij zegt dan 'ja, met jou?' dan klopt dat niet met 'oui, avec toi?'
Waarschijnlijk wel ja!quote:
Eentje met 4 wielenquote:Op zondag 29 maart 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gewoon een flink hangslot op je auto doen danquote:Op zondag 29 maart 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar dan komen de spullen nooit thuis.
Gefeliciteerd dat je het Frans uit de 2e klas nu al zo goed beheerst johquote:Op zondag 29 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?
Maar als je aan iemand aan je vraagt 'alles goed' en jij zegt dan 'ja, met jou?' dan klopt dat niet met 'oui, avec toi?'
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kan je dan niet iets zeggen als 'nom de un pipe' ofzo
Joh dank je. Ik legde het alleen even uit aangezien hij ernaar vroeg. 14.gifquote:Op zondag 29 maart 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je het Frans uit de 2e klas nu al zo goed beheerst joh..
Nee het is gewoon 'et toi?' maar boeiend, de halve wereld maakt deze fout!
48 uur maar geloof ik, dus ze is alweer bijna terug. Fas moet zich niet zo aanstellenquote:
mr bean had een geniaal slotquote:Op zondag 29 maart 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Eentje met 4 wielen
[..]
Gewoon een flink hangslot op je auto doen dan
Hoef je Fas nog niet zo af te kattenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh dank je. Ik legde het alleen even uit aangezien hij ernaar vroeg. 14.gif
Maar toch was z'n auto foetsiequote:
O ja, zo bedoelde ik het ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoef je Fas nog niet zo af te katten!
Dat is geen pijp ? Das toch heul wel een pijp, of zie ik het nou verkeerd ?quote:
Dankje liefje.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoef je Fas nog niet zo af te katten!
http://autotelegraaf.nl/a(...)abel=autobedrijf#topquote:Op zondag 29 maart 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou er een met minimaal 1.4 motor nemenanders duurt het optrekken zo lang
René Magritte zijn humorquote:Op zondag 29 maart 2009 17:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is geen pijp ? Das toch heul wel een pijp, of zie ik het nou verkeerd ?~!!!!
(dat beetje frans ken ik dan nog wel)
Ah, dus eigenlijk was het een TT uit naam van een gebandequote:Op zondag 29 maart 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
48 uur maar geloof ik, dus ze is alweer bijna terug. Fas moet zich niet zo aanstellenhet waren ook slechts orders die ik kreeg voor de TT.
geen idee, zeker voor n eerste auto vind ik m nogal grootquote:Op zondag 29 maart 2009 17:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://autotelegraaf.nl/a(...)abel=autobedrijf#top
Is dit wat? Of kan ik beter voor een goedkoper merk gaan?
Neequote:Op zondag 29 maart 2009 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk was het een TT uit naam van een gebande
Doe dat nou niet.
Eigenlijk wil ik geen huisarts maar neurologie of chirurgie gaan doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt wel een huisarts uiterlijk, maar wellicht ben ik bevooroordeeld door mijn apotheker.
Nee.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat nou niet.
IN PIEMELS EN VAGINNANINAS SNIJDEN?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik geen huisarts maar neurologie of chirurgie gaan doen.
Oke, dank je!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, zeker voor n eerste auto vind ik m nogal grooten hij heeft al aardig wat kilometers erop zitten
in P&T&A kan je het beter navragen denk ikzitten users met kennis ervan
21 en nog geen rijbewijs?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, dank je!
Eerst nog maar m'n rijbewijs halen voordat ik al verder ga kijken.
Ja. En dan de zwellichamen uit de penis halen zodat hij nooit meer een stijve kan krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IN PIEMELS EN VAGINNANINAS SNIJDEN?
Even voor de jurisprudentie, TT's uit naam van gebanden zijn dus wel toegestaan?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:07 schreef remlof het volgende:
Doe dat nou niet.
Ah okquote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Ik had de LAPO en wou deze TT doen, maar m'n laptop zat vast en heb dus Bt gevraagd 'm voor me te openen.
Nou ok dan, dat mag ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik geen huisarts maar neurologie of chirurgie gaan doen.
En je bent naar Metallica alsnog afhankelijk van het OV!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
21 en nog geen rijbewijs?
Ik ben 18 en kan nu al niet zonder.![]()
Je maakt jezelf er niet populair mee bij ons als je het wel doet.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even voor de jurisprudentie, TT's uit naam van gebanden zijn dus wel toegestaan?
Dank je wel.quote:
ooooooh, zo voorbij.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
48 uur maar geloof ik, dus ze is alweer bijna terug. Fas moet zich niet zo aanstellenhet waren ook slechts orders die ik kreeg voor de TT.
Hoe vraag je dat als je laptop hangt?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Ik had de LAPO en wou deze TT doen, maar m'n laptop zat vast en heb dus Bt gevraagd 'm voor me te openen.
Aha, nou is dat sowieso geen probleem voor mij.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
Je maakt jezelf er niet populair mee bij ons als je het wel doet.
Hence the Irony!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En je bent naar Metallica alsnog afhankelijk van het OV!
Hij was hier net alweer met een kloon.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef Agorias het volgende:
HOI IK BEN LORENZO EN IK HEB EEN DEEL VAN MIJN UNIBRAUW OP MIJN KIN GEPLAKT
Ik kan niet dansen, laat staan op metal.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
I bet that you look good on the dancefloor
I don't know if you're looking for romance or
I don't know what you're looking for
I said I bet that you look good on the dancefloor
Dancing to electro-pop like a robot from 1984
From 1984!
Hier kan je zo lekker idioot op dansen.
Ik vind hem niet mooi. Waarom een stationding?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://autotelegraaf.nl/a(...)abel=autobedrijf#top
Is dit wat? Of kan ik beter voor een goedkoper merk gaan?
Arctic Monkeysquote:Op zondag 29 maart 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
From 1984!
Want Volvo.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi. Waarom een stationding?
op devvie kan je zo'n 2 maanden en 29 dagen wachten ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooooooh, zo voorbij.
als de rest nou eens terug komt
NG en devvie enzo
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
From 1984!
SLUIT MAAR LEKKER ACHTERAAN IN DE RIJ.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zou wd verkering vragen alleen al om dr muziek smaak
Doe, ze is toch single volgens mij.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zou wd verkering vragen alleen al om dr muziek smaak
Ik ben single ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe, ze is toch single volgens mij.
Metal. Arctic Monkeys?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen, laat staan op metal.
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/partnerxml.details?p_code=BOVAG_1&p_spr_id=166565466&o_id=5813917
Die Saab is wel mieters!
Toch papa maar een keer lief aankijken.
Zoek jij dan eens wat!quote:
wel n cabrio kopen hequote:Op zondag 29 maart 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/partnerxml.details?p_code=BOVAG_1&p_spr_id=166565466&o_id=5813917
Die Saab is wel mieters!
Toch papa maar een keer lief aankijken.
altijd die extra 0 die ik mis op mn bankrekeningquote:Op zondag 29 maart 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
Deze zou ik overigens wel kopenmaar dan gewoon nieuw
!
wd, wil je verkering met mequote:Op zondag 29 maart 2009 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe, ze is toch single volgens mij.
Dat zal er pas over 20 jaar inzitten.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
!
Mwhoa, een cabria...quote:Op zondag 29 maart 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel n cabrio kopen he
had ik maar t geluk om n auto van mn pa te krijgen
Wat een playboy-auto.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik vind dat het de KLB ARDENNEN SC geworden is.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:40 schreef Emimich het volgende:
Jezus zeg, dit is echt de KLB AMAZONE SC geworden!
die is idd mooiquote:Op zondag 29 maart 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/partnerxml.details?p_code=BOVAG_1&p_spr_id=166567676&o_id=5915805
Deze wil ik!
[ afbeelding ]
ik heb vorig jaar van mei tot oktober n cabrio gehad, heerlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal er pas over 20 jaar inzitten.
[..]
Mwhoa, een cabria...
Hoevaak je dat nou gebruikt hier in Nederland.
En ik KLB IRAK SC.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind dat het de KLB ARDENNEN SC geworden is.
Oké, ik ga even mn best doenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoek jij dan eens wat!
Onder de 7000 als het kan.
Whehe, ik heb nog wel 2 nullen nodig vrees ikquote:Op zondag 29 maart 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
altijd die extra 0 die ik mis op mn bankrekening
2 vrienden rijden ook Audi dus dan kan ik niet achterblijven.quote:
Ja natuurlijk, het zal ook wel leuk zijn maar om daar nou op te kiezen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar van mei tot oktober n cabrio gehad, heerlijk
Nee ik zocht naar een Ford Mustang Cabrio uit 1966.quote:
Ik voor die ferrarie nog 5 nullenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, ik ga even mn best doen![]()
[..]
Whehe, ik heb nog wel 2 nullen nodig vrees ik!
hmkay.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik zocht naar een Ford Mustang Cabrio uit 1966.
eens. Ik heb een verstand van auto's en het intresseert me niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel auto's totaal geen boeiend gespreksonderwerp zijn.
Heel de SC heeft zo ongeveer dezelfde muzieksmaak.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:46 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb het liever over de muzieksmaak van wd ofzo.
Die ouwe Mustangs zijn gaaf! Wil er eigenlijk nog steeds eentje hebben. Moet er wel een gastank in, anders is het niet te betalen qua bandstofquote:
nee.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel de SC heeft zo ongeveer dezelfde muzieksmaak.
Ik ben aan het sparen..quote:Op zondag 29 maart 2009 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ouwe Mustangs zijn gaaf! Wil er eigenlijk nog steeds eentje hebben. Moet er wel een gastank in, anders is het niet te betalen qua bandstof
Maar daar staat al bijna 240k op de teller.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Schattig!
Maar audi's horen zwart naar mijn mening.
zoek er eens 1 in die cathegorie in het zwart, dan koop ik mquote:Op zondag 29 maart 2009 17:49 schreef Zotheid het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/partnerxml.details?p_code=BOVAG_1&p_spr_id=166568721&o_id=5971923
Dit ziet er ook wel mooi uit. 113k op de teller. Dat is niet zo heel veel toch?
Zwarte Audi's zijn mooier dan rode.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar daar staat al bijna 240k op de teller.
Maar wel een rode a3.
Overigens hoeven Audi's helemaal niet zwart. Ik ken niemand met een zwarte Audi.
Bazenalarmquote:Op zondag 29 maart 2009 17:50 schreef bloodysunday het volgende:
HEU Daar is die weer, kut internet deed het 1.5 uur niet
dat klopt, aanleidingen zoeken om te neuken daten waren nog nooit zo makkelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel de SC heeft zo ongeveer dezelfde muzieksmaak.
mijn papa had een niet zwarte audi.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zwarte Audi's zijn mooier dan rode.
BT.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt, aanleidingen zoeken om te neuken daten waren nog nooit zo makkelijk [ afbeelding ]
Wij hebben een grijze. Mooier dan zwart.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind zwart mooi, dan behouden ze hun klassieke uitstralingquote:Op zondag 29 maart 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar daar staat al bijna 240k op de teller.
Maar wel een rode a3.
Overigens hoeven Audi's helemaal niet zwart. Ik ken niemand met een zwarte Audi.
Niet zwarte Audi's. 13.gifquote:Op zondag 29 maart 2009 17:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mijn papa had een niet zwarte audi.
Grijze auto's zijn bij voorbaat al pauper, sorryquote:Op zondag 29 maart 2009 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij hebben een grijze. Mooier dan zwart.
Graniet?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij hebben een grijze. Mooier dan zwart.
Hou je bek!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grijze auto's zijn bij voorbaat al pauper, sorry!
Ja maar je hebt grijs en grijs he. Witgrijs is kankerlelijk. Dit is wel oké.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je bek!![]()
[ afbeelding ]
Deze hebben wij. En ik vind hem mooi, en als hij lelijk was had ik het wel gezegd.
Eens.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar je hebt grijs en grijs he. Witgrijs is kankerlelijk. Dit is wel oké.
Ik kan me witgrijs even niet voor het oog halen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar je hebt grijs en grijs he. Witgrijs is kankerlelijk. Dit is wel oké.
Dat is dan ook wel weer zo. Maar dat heeft grijs ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind zwart mooi, dan behouden ze hun klassieke uitstraling!
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan me witgrijs even niet voor het oog halen.
Maar ik houd sowieso van 'classic' kleuren. Deze kleur grijs, zwart en donkerblauw.
Mwa, vind hem niet superlelijk maar mijn ding is het niet.quote:
we zijn goedquote:Op zondag 29 maart 2009 18:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zie ons even tegelijk kankerhard posten.
stuur naar mij?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:54 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb lekker de hele remmie verzameling.
Zo zit mijn haar ook als het langer is.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van zo'n kapsel?
Mwah, ik vind het niet echt mooi ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heel lang, en gelukkig laat ik het niet zover komen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo zit mijn haar ook als het langer is.
milf?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
ik welquote:Op zondag 29 maart 2009 19:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan heel lang, en gelukkig laat ik het niet zover komen.
Ik wil mn haar ook zoquote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo zit mijn haar ook als het langer is.
Wat is kort ja? Te kort is niet vet, dan word het een beetje extreem lesboquote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil mn haar ook zotenminste, kort. Wat vinden jullie van kort bij vrouwen?
Ik heb het idee dat bouwvakkers niet naar vrouwen met kort haar fluiten.
hahahaha je ouders zijn ff aan het neukenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn ouders staan samen in de douche en mijn moeder duwt hem tegen de muur. Waarom moet ik dit horen
Dit is wel mooijjj.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Niet doen! Echt niet doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoor het bed ook wel eens, maar ik hoop zo dat ze de douche niet vies maken... Het idee dat ik dalijk moet douchen daar waar zij seks hadden.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hahahaha je ouders zijn ff aan het neuken
Ja, zoiets wil ik dusquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil ik dusgoed plaatje!
Maar ik ben heel benieuwd hoe mijn haar dan valt, nu heb ik slag maar hoe zou het zijn als ik het kort heb..
NIET DOENquote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Audrey Tautou.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil ik dusgoed plaatje!
Maar ik ben heel benieuwd hoe mijn haar dan valt, nu heb ik slag maar hoe zou het zijn als ik het kort heb..
Echt serieusquote:Op zondag 29 maart 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoor het bed ook wel eens, maar ik hoop zo dat ze de douche niet vies maken... Het idee dat ik dalijk moet douchen daar waar zij seks hadden.
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Audrey Tautou.![]()
Ik heb ook ergens een foto waarop mijn haar zo lijkt.
Ik ben blij dat ze seks hebben, goed huwelijk jewaitz, maar ik hoef niet mee te genieten van seks onder de douche.. Bed maakt me geen zak uit, mijn bed kraakt ook als de neten, aan 1 kant wellicht maar achquote:Op zondag 29 maart 2009 19:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Echt serieusje vind dit eigenlijk gewoon normaal? En ze horen jou dus ook?
Ik vind haar haar ook wel leuk in Le Fabuleux Destin D'Amélie Poulain.quote:
Tjonge, zo te horen mag ik blij zijn dat ik en mijn broertje en zusje door de ooievaar zijn gebracht.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze seks hebben, goed huwelijk jewaitz, maar ik hoef niet mee te genieten van seks onder de douche.. Bed maakt me geen zak uit, mijn bed kraakt ook als de neten, aan 1 kant wellicht maar ach
Hmm, dus als jij neukt horen je ouders het ook?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze seks hebben, goed huwelijk jewaitz, maar ik hoef niet mee te genieten van seks onder de douche.. Bed maakt me geen zak uit, mijn bed kraakt ook als de neten, aan 1 kant wellicht maar ach
Hebben je ouders geen seks?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tjonge, zo te horen mag ik blij zijn dat ik en mijn broertje en zusje door de ooievaar zijn gebracht.
Mooie zin!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm, dus als jij neukt me horen je ouders het ook?
Ja ik ook, maar ik vind het voor mezelf toch iets tequote:Op zondag 29 maart 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind haar haar ook wel leuk in Le Fabuleux Destin D'Amélie Poulain.
Mag ik hopen van niet, want ze zijn gescheiden.quote:
Hahaha, been there, done thatquote:Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar toen ze nog bij mekaar waren was ik wel een keer geschokt toen ik condooms vond ik het nachtkastje van ze.Ik was toen 12 ofzo.
Oh sorry.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet, want ze zijn gescheiden.
Maar toen ze nog bij mekaar waren was ik wel een keer geschokt toen ik condooms vond ik het nachtkastje van ze.Ik was toen 12 ofzo.
Geen zin om te daten met een fokker, sorry!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:26 schreef Krentenbol. het volgende:
Doet niemand van hier mee aan: Take Me Out FOK!-editie discussie topic ?
Kijk Bobby ik had lol vannachtquote:
en toen?quote:
Mij maakt het niets uit hoorquote:
Fasquote:
BTquote:
vanachtquote:
Ja gewoon. Gingen ze ineens hardcore draaien om 5 uur...quote:
quote:
Ah okee.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja gewoon. Gingen ze ineens hardcore draaien om 5 uur...![]()
Heeft iedereen weer een ban gehad dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa hoorhet begint net weer wat drukker te worden
S_A 48 uur en Devvie 3 maanden.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft iedereen weer een ban gehad dan?
Friet is voor mensen die niet kunnen articuleren.quote:
Je hoeft alleen maar mannen te keuren.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen zin om te daten met een fokker, sorry!
quote:
Bedoel je patat?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik merk dat het me eigenlijk helemaal niets uitmaakt hoe jullie friet noemen.
Oké oké best, waar geef ik me op?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar mannen te keuren.
Je hoeft er niet op te reageren hoor swarma..quote:
Door een PM te sturen naar KudFokker, de TS van dat topic.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké oké best, waar geef ik me op?
quote:
En hoe bevalt het modschap tot nu toe?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Door een PM te sturen naar KudFokker, de TS van dat topic.
Goed!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoe bevalt het modschap tot nu toe?
Kom 1x hier carnaval vieren, en eet dan gelijk een rijstevlaai en je bent om.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen hierom zouden we zuid-holland en noord-holland al moeten afsplitsen van al die nep blgen.
Net terug en meteen weer een patat discussie
nee hoor, als je het zo nodig over bans wil hebben pm je remlof maarquote:
Geen idee, ik kom nooit in R&P dus kan je daar geen oordeel over geven helaasquote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed!
Hoe bevalt mijn modschap jou tot nu toe?
er zijn n aantal dagen geweest dat t erg leuk was hier, het schijnt te kunnen, dus in die zin wordt er wat beter opgeletquote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef kurk_droog het volgende:
Na 3 weken weg te zijn geweest zijn de touwtjes hier strakker aangetrokken?Modjes zitten er dicht op
Het is hier altijd leukquote:Op zondag 29 maart 2009 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn n aantal dagen geweest dat t erg leuk was hier, het schijnt te kunnen, dus in die zin wordt er wat beter opgelet
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
Krentenbol, wil jij gratis voor mij m'n notes checken en doorpm'en?![]()
![]()
![]()
ik heb het gratis gechecktquote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
Gedaan!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
Ik heb ze naar jou gePM'd.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb het gratis gechecktpmmen gaat helaas niet
Was afgelopen carnaval in Breda en zo geweldig vond ik het niet. Ik wou gewoon normaal bier en dan krijg je van dat bocht en allemaal rare mensen om je heen in vreemde kleding. De dames waren wel bloedgeil, dat dan weer wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom 1x hier carnaval vieren, en eet dan gelijk een rijstevlaai en je bent om.![]()
En er moet een foto bijquote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En er moet een foto bij? Dat is dan weer minder
!
Carnaval is dan ook 10x toffer in Limburg, algemeen bekend. En hier is ook normaal bier, bijna alles wel te krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was afgelopen carnaval in Breda en zo geweldig vond ik het niet. Ik wou gewoon normaal bier en dan krijg je van dat bocht en allemaal rare mensen om je heen in vreemde kleding. De dames waren wel bloedgeil, dat dan weer wel.
Geef mij maar amsterdam.
Emimich heeft er vast nog wel een paar van jou.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En er moet een foto bij? Dat is dan weer minder
!
Ik heb allemaal geile PM's van BT, interesse in inbox delen?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb het gratis gechecktpmmen gaat helaas niet
ik welquote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
En NG is ook nog geband.
Missen jullie hem niet ofzo?
heb mn handen al vol aan al die andere fanmail in mn pmquote:Op zondag 29 maart 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb allemaal geile PM's van BT, interesse in inbox delen?![]()
die reageert heul niet op de PM.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Rijstevlaaiquote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom 1x hier carnaval vieren, en eet dan gelijk een rijstevlaai en je bent om.![]()
Skylark. heeft een hand vol door al die geile PM's.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb mn handen al vol aan al die andere fanmail in mn pm
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Emimich heeft er vast nog wel een paar van jou.
Hoe ken jij dat?quote:
Niet zo liegen he jongemanquote:Op zondag 29 maart 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb allemaal geile PM's van BT, interesse in inbox delen?![]()
quote:
Vlaaiquote:
Ik zie het probleem nog steeds niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan profileer ik mezelf als lekker wijf
True.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Skylark. heeft een hand vol door al die geile PM's.
Rijst komt anders toch echt uit mijn regioquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe ken jij dat?![]()
![]()
Hebben ze bij jullie boven de rivieren van die nepperts?![]()
Kiest hij de lekkerste uit ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat gaat nog komen, hij moet eerst inventariseren.
Jij mag me wel aanmelden, duikel maar ergens een foto opquote:Op zondag 29 maart 2009 19:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nog steeds niet.
ik kom ook wel eens daar bij jullie weetjequote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe ken jij dat?![]()
![]()
Hebben ze bij jullie boven de rivieren van die nepperts?![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True.
BobbyB, stouterik die je bent.![]()
![]()
![]()
Die laatste kan echt niet.
oh, okayquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat gaat nog komen, hij moet eerst inventariseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |