Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:53 schreef Emimich het volgende:
TS, uit de grond van mijn hart: wat ben jij een debiel.
Haar argument is een drogreden; namelijk het zogeheten 'retoriek'quote:Op zondag 29 maart 2009 01:58 schreef Perico het volgende:
Met het goede antwoord op de vraag had je gedacht dat ze hunkerend en nakend voor haar webcam zou verschijnen?
Als je dan dat absurdisme kan ontkrachten (in het voorbeeld van Wikipedia: het blijkt dat je een masker droeg en een voice mutilator en je bent echt koningin Beatrix) geeft dat (in ieder geval mij) een tijdelijk, onuitputtelijk energieniveau.quote:[bewerken] Retoriek
Proberen de stelling van de ander met welsprekendheid te weerleggen, bijvoorbeeld met een absurdisme.
"Als jij bent gestopt met roken, dan ben ik koningin Beatrix."
... En voor zolang dat duurt, zou je dan natuurlijk het liefst een wicht helemaal uitwonen?quote:Op zondag 29 maart 2009 03:03 schreef Armoed het volgende:
Als je dan dat absurdisme kan ontkrachten geeft dat (in ieder geval mij) een tijdelijk, onuitputtelijk energieniveau.
Ik denk op dat moment niets, ik zie machteloos toe (met een grote waas voor mijn ogen) hoe mijn vingers op het toetsenbord een uzi-geluid produceren met caps lock aanquote:Op zondag 29 maart 2009 03:23 schreef Perico het volgende:
[..]
... En voor zolang dat duurt, zou je dan natuurlijk het liefst een wicht helemaal uitwonen?
Ik weet het wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:48 schreef Armoed het volgende:
Subklacht 2: Niemand weet wat tachypsychia is
en jij bent zn kloon?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef 49euro het volgende:
topicstarter is held jullie zijn gewoon jaloers, het gaat niet om zijn kennis want die heeft hij gewoon van een site (zie de taakbalk van hem) maar het gaat om zijn reactie, zo'n mensen moeten we meer hebben
Je begrijpt wel dat ik mogelijk bijna een seconde meer had (2.00s en 2.99s worden allebei weergegeven als 2s) en dat ik waarschijnlijk 3x zo snel typ als jij.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:32 schreef TheCoon het volgende:
[ afbeelding ]
Lol je faalt echt hard, aangezien niemand binnen 2sec het antwoord kan bedenken plus het nog helemaal typen.
Dus je loopt gewoon je klacht nog te faken, alleen om hier aandacht te krijgen.
TS = kansloos.
heb je niet meer?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:31 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik mogelijk bijna een seconde meer had (2.00s en 2.99s worden allebei weergegeven als 2s) en dat ik waarschijnlijk 3x zo snel typ als jij.
In de taakbalk staat idd nog de link naar Mauritius, ik had het ook opgezocht nadat ik het antwoord had gegeven.
HOI IK BEN LORENZO EN IK HEB EEN DEEL VAN MIJN UNIBRAUW OP MIJN KIN GEPLAKTquote:Op zondag 29 maart 2009 14:44 schreef solyaris het volgende:
Spuisels:
Ik ben Lorenzo. Ik zou mezelf doen.
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef Agorias het volgende:
[..]
HOI IK BEN LORENZO EN IK HEB EEN DEEL VAN MIJN UNIBRAUW OP MIJN KIN GEPLAKT
Zo'n mensen? Wat staat hier? Welke taal spreek jij? Idioot.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef 49euro het volgende:
topicstarter is held jullie zijn gewoon jaloers, het gaat niet om zijn kennis want die heeft hij gewoon van een site (zie de taakbalk van hem) maar het gaat om zijn reactie, zo'n mensen moeten we meer hebben
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |