That obviously is een erfenis van Schumacher. Het was zijn stopwoordje vanaf het begin toen zijn Engels nog niet zo goed was. Waarom al die coureurs dat overgenomen hebben is me een raadsel. Misschien hopen ze er ook zo hard van te gaan rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef vosss het volgende:
ff wat anders......
http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=424
Persconferentie van donderdag,
Wat me altijd op valt is dat het haast wel lijkt of elke coureur "obviously" als stopwoordje heeft zegmaar.
Hoezo obviously? Voor mij is het allemaal niet obvious! Ik ben toch godverdomme geen F1 coureur!
Hoe moet ik het nou allemaal weten! Ze praten net of het de normaalste zaak van de wereld is, maar dat is het voor het overgrote deel van de wereldbevolking dus ovbiously NIET!!!!
Obviouslyquote:edit: ik zie dat ik eerst had moeten refreshen want het was al gezegd.
quote:ave Ryan, McLaren's Sporting Director, has been suspended by the team following the Lewis Hamilton controversy in Melbourne.
The 54-year-old New Zealander has been with McLaren for 34 years, having joined the team as a mechanic when he arrived in London in 1974. In the years that followed he worked with Jochen Mass and Patrick Tambay and became chief mechanic after the old McLaren team was merged with Ron Dennis's Project 4.
He was chief mechanic through the successful years of the McLaren-TAG era and then spent a period as theMcLaren factory manager before becoming team manager in 1990.
Zonde van je carrière.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.grandprix.com/ns/ns21349.html
[..]
Als 'ie zo doorgaat (en de Brawn volgende week reglementair blijkt), dan heeft 'ie een goede kans wereldkampioen te worden. Moeten ze wel doorontwikkelen bij Brawn natuurlijk, want het zal ook niet de eerste keer zijn dat iemand in het begin zo oppermachtig is, maar toch wegvalt halverwege het seizoen.quote:
afquote:
Buisness class hequote:Op zondag 5 april 2009 10:01 schreef vosss het volgende:
Present. Weet iemand waarom het op RTL5 is vandaag?
Ik bedoel op RTL7 is het volgende te zien:
10:00 Vis TV
10:25 Fight for your ride
11:00 Business class
12:20 Traffic cops
Dat zijn toch allemaal flutprogramma's?![]()
Waarom is het dan naar RTL5 gezet?
niet dit is het algemene F1 topic die het hele seizoen meelooptquote:
9 uurquote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
De race in China is midden in de nacht hier ?
Ik heb de hele uitslag nog eens gezienquote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een beetje een anitclimax...Maar heb nu niet echt de uitslag vanaf plek 9 meegekregen
ik niet. Heb alleen de de eerste acht met de punten gezien. De rest nietquote:Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb de hele uitslag nog eens gezien
Mogelijk dat ze de integrale uitzending om 13.00 op 7 wilden houden, waardoor de live-race en herhaling elkaar zouden overlappen.quote:Op zondag 5 april 2009 10:01 schreef vosss het volgende:
Present. Weet iemand waarom het op RTL5 is vandaag?
Ik bedoel op RTL7 is het volgende te zien:
10:00 Vis TV
10:25 Fight for your ride
11:00 Business class
12:20 Traffic cops
Dat zijn toch allemaal flutprogramma's?![]()
Waarom is het dan naar RTL5 gezet?
quote:Op zondag 5 april 2009 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik niet. Heb alleen de de eerste acht met de punten gezien. De rest niet
quote:Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 31 Winner 1 5
2 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 31 +22.7 secs 10 4
3 10 Timo Glock Toyota 31 +23.5 secs 3 3
4 9 Jarno Trulli Toyota 31 +46.1 secs 2 2.5
5 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 31 +47.3 secs 8 2
6 14 Mark Webber RBR-Renault 31 +52.3 secs 5 1.5
7 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 31 +60.7 secs 12 1
8 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 31 +71.5 secs 4 .5
9 3 Felipe Massa Ferrari 31 +76.9 secs 16
10 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 31 15
11 7 Fernando Alonso Renault 31 9
12 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 31 11
13 8 Nelsinho Piquet Renault 31 17
14 4 Kimi Räikkönen Ferrari 31 7
15 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 30 +1 Lap 13
16 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 30 +1 Lap 20
17 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 30 +1 Lap 19
18 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 29 +2 Laps 18
Ret 5 Robert Kubica BMW Sauber 1 +30 Laps 6
Ret 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 0 +31 Laps 14
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de ziekte van zijn vrouw.quote:Op zondag 5 april 2009 12:25 schreef JohnLocke het volgende:
Ik ben het dus weer eens aan het volgen, de laatste seizoenen heb ik het wat genegeerd. Ik ben dus nogal geschokt door een magere Olav Mol, dat hoort niet.
Dat is een wel erg grote aanname zeg. Waar teams als Ferrari en McLaren aan het eind van vorig seizoen nog volledig geconcentreerd waren op het wereldkampioenschap, en dus niet de kans zagen zich te richten op de regels en auto's van dit seizoen, was dat voor teams als Honda en Toyota wel anders. Die teams lijken nu heer en meester, maar die worden zeker ween nog wel ingelopen door de andere eerder genoemde teams. Dit betekent dat we waarschijnlijk halverwege dit seizoen nog heel wat spanning en sensatie krijgen voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie zo doorgaat (en de Brawn volgende week reglementair blijkt), dan heeft 'ie een goede kans wereldkampioen te worden. Moeten ze wel doorontwikkelen bij Brawn natuurlijk, want het zal ook niet de eerste keer zijn dat iemand in het begin zo oppermachtig is, maar toch wegvalt halverwege het seizoen.
Het begrip Formule 1 kenner vs Formule 1 fan vind ik te groot om iedereen die F1 fan is, ook als kenners te bestempelen. Wij kunnen dat wel misschien weten/vinden, maar er zijn ook F1 fans die fan zijn van hun coureur/landgenoot, fans (vrouwen) die .... zo'n lekker ding vinden en fans die het meer om het gokken/wedden gaat.quote:Op zondag 5 april 2009 15:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Die mensen die nu al, heel snel overigens, roepen dat Ferrari en McLaren het zo slecht doen hebben er geen zicht op in mijn ogen. Dat zijn ook geen echte fans. Net zoals de mensen die nu al roepen dat Brawn de beste is. Honda was halverwege al bezig met de nieuwe auto en regels, net zoals de andere teams die nu voorin staan. En natuurlijk maakt Ferrari in deze eerste twee wedstrijden rare en grove fouten. Maar om nu al te roepen dat Button wereldkampioen zou kunnen worden is grote onzin. Mark my words
Als het te lang duurt voordat Ferrari en McLaren hun zaken op orde hebben, dan kijken ze al tegen een flinke puntenachterstand aan. Als de doorontwikkeling bij Brawn, Toyota en BMW dan wel gewoon doorgaat, hebben Ferrari en McLaren een flinke klus eraan.quote:Op zondag 5 april 2009 15:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat is een wel erg grote aanname zeg. Waar teams als Ferrari en McLaren aan het eind van vorig seizoen nog volledig geconcentreerd waren op het wereldkampioenschap, en dus niet de kans zagen zich te richten op de regels en auto's van dit seizoen, was dat voor teams als Honda en Toyota wel anders. Die teams lijken nu heer en meester, maar die worden zeker ween nog wel ingelopen door de andere eerder genoemde teams. Dit betekent dat we waarschijnlijk halverwege dit seizoen nog heel wat spanning en sensatie krijgen voorgeschoteld.
Die mensen die nu al, heel snel overigens, roepen dat Ferrari en McLaren het zo slecht doen hebben er geen zicht op in mijn ogen. Dat zijn ook geen echte fans. Net zoals de mensen die nu al roepen dat Brawn de beste is. Honda was halverwege al bezig met de nieuwe auto en regels, net zoals de andere teams die nu voorin staan. En natuurlijk maakt Ferrari in deze eerste twee wedstrijden rare en grove fouten. Maar om nu al te roepen dat Button wereldkampioen zou kunnen worden is grote onzin. Mark my words
Jawel hoor, ik wist niet dat zijn vrouw ziek was.quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de ziekte van zijn vrouw.
Dat gaat je denk ik niet in de kouwe kleren zitten.
Wellicht dat ie daarom wat afgevallen is? Of had je het niet over zijn omvang?
Champcarquote:Op zondag 5 april 2009 17:43 schreef vosss het volgende:
Ik stoor me er ook niet aan. Ik vind het wel jammer dat Jack Plooij er niet meer bij is.
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk?
Ik mis die pit talk juist en als er een coureur uit ligt dat Kalff er achter aan gingquote:Op zondag 5 april 2009 17:43 schreef vosss het volgende:
Ik stoor me er ook niet aan. Ik vind het wel jammer dat Jack Plooij er niet meer bij is.
Plooijquote:Op zondag 5 april 2009 17:43 schreef vosss het volgende:
Kalffquote:Op zondag 5 april 2009 23:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Plooijslechste pitcommentator ooit.
Scenario = Willekeurige coureur die uitvalt met een geplofte motor;
JP: "What heppent ouwt dere?''
Coureur: ''Engine blew....''
JP: ''Wat ebouwt de neks rees....''
Coureur: ''obviously a new engine''
JP: ''ent a 10 grit peneltie''
Coureur: ''for sure''
En dat dus elke race
Nee, geef dan toch maar Kalff, die vroeg tenminste hoe het zat met de start, of een of ander gevecht. Want de reden waarom een coureur uitvalt is meestal toch wel obvious......
Dat was idd triest ja, begint ie over Danica Patrick, en op de een of andere manier had ie 't zo gedraaid en ging het over haar manquote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Kalff
Gisteren indy gekeken. die gast zit van alles te vertellen behalve over de race. Alles wordt echt aangehaald, en dan heeft die rick die er bij zit tenminste nog inbreng. Elke keer als Kalff te ver afdwaalde ging rick met iets objectief erover heen, waarop kalff dan weer zei;"Ja, ja, maar ja zijn vader dit, zijn oom dat". Doe mij maar alleen Rick, dan kan die Kalff in het kader van recessie thuisblijven.
Ja, hij gaat nu de Indy Lights doen die door SBS6 worden uitgezonden. AAnkomend weekend het verslag van de vorige race in St.Petersburg.quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Meike26 het volgende:
Hij toch ook nog steeds werkzaam bij SBS?
Kalff was als pitreporter wel oke en had inderdaad inhoudelijke vragen.
Meest komische van Plooij was trouwens wel zijn geloof dat hij en Montoya bevriend waren.
Maar tijdens de GP van Hongarije ofzo in 2003 volgens mij. Jack wilde Montoya intviewen, maar moest achter hem aanrennen. Je zag toen Juan Pablo met z'n ogen rollen: Ownee... niet weer..
quote:Indy Lights races dit jaar op SBS 6
De Nederlandse autosportfans zitten dit jaar in een zeer luxe positie. Nadat RTL vorige week al bekendmaakte alle IndyCar Series races uit te zenden, meldt Jack Plooij deze week op zijn weblog dat SBS 6 dit jaar de Indy Lights races uit zal zenden. Plooij was afgelopen weekend al voor opnames in St. Petersburg.
Ondanks dat de uitzending nog niet op de planning van SBS 6 staat, zou het de bedoeling zijn om de race van St. Petersburg volgende week uit te zenden.
Uit het nieuwtjestopic:quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou scheel of is er nog geen topic voor de komende race
Of open er zelf 1quote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef WEST het volgende:
Van mij komt er geen OP van China door prive omstandigheden geen tijd gehad. Als het goed is komt appelsientje met een OP dit keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |