Viel mij bij Schumacher altijd al op ja. Was altijd afwachten hoe lang het duurde voor het woordje voor het eerst kwam... meestal duurde dat niet lang.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef vosss het volgende:
ff wat anders......
http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=424
Persconferentie van donderdag,
Wat me altijd op valt is dat het haast wel lijkt of elke coureur "obviously" als stopwoordje heeft zegmaar.
Hoezo obviously? Voor mij is het allemaal niet obvious! Ik ben toch godverdomme geen F1 coureur!
Hoe moet ik het nou allemaal weten! Ze praten net of het de normaalste zaak van de wereld is, maar dat is het voor het overgrote deel van de wereldbevolking dus ovbiously NIET!!!!
That obviously is een erfenis van Schumacher. Het was zijn stopwoordje vanaf het begin toen zijn Engels nog niet zo goed was. Waarom al die coureurs dat overgenomen hebben is me een raadsel. Misschien hopen ze er ook zo hard van te gaan rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef vosss het volgende:
ff wat anders......
http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=424
Persconferentie van donderdag,
Wat me altijd op valt is dat het haast wel lijkt of elke coureur "obviously" als stopwoordje heeft zegmaar.
Hoezo obviously? Voor mij is het allemaal niet obvious! Ik ben toch godverdomme geen F1 coureur!
Hoe moet ik het nou allemaal weten! Ze praten net of het de normaalste zaak van de wereld is, maar dat is het voor het overgrote deel van de wereldbevolking dus ovbiously NIET!!!!
Obviouslyquote:edit: ik zie dat ik eerst had moeten refreshen want het was al gezegd.
quote:ave Ryan, McLaren's Sporting Director, has been suspended by the team following the Lewis Hamilton controversy in Melbourne.
The 54-year-old New Zealander has been with McLaren for 34 years, having joined the team as a mechanic when he arrived in London in 1974. In the years that followed he worked with Jochen Mass and Patrick Tambay and became chief mechanic after the old McLaren team was merged with Ron Dennis's Project 4.
He was chief mechanic through the successful years of the McLaren-TAG era and then spent a period as theMcLaren factory manager before becoming team manager in 1990.
Zonde van je carrière.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.grandprix.com/ns/ns21349.html
[..]
Als 'ie zo doorgaat (en de Brawn volgende week reglementair blijkt), dan heeft 'ie een goede kans wereldkampioen te worden. Moeten ze wel doorontwikkelen bij Brawn natuurlijk, want het zal ook niet de eerste keer zijn dat iemand in het begin zo oppermachtig is, maar toch wegvalt halverwege het seizoen.quote:
afquote:
Buisness class hequote:Op zondag 5 april 2009 10:01 schreef vosss het volgende:
Present. Weet iemand waarom het op RTL5 is vandaag?
Ik bedoel op RTL7 is het volgende te zien:
10:00 Vis TV
10:25 Fight for your ride
11:00 Business class
12:20 Traffic cops
Dat zijn toch allemaal flutprogramma's?![]()
Waarom is het dan naar RTL5 gezet?
niet dit is het algemene F1 topic die het hele seizoen meelooptquote:
9 uurquote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
De race in China is midden in de nacht hier ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |