- Opzouten.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef geertus88 het volgende:
Sorry hoor, beetje te snel getypt. Maar zal ik de hyves geven van het meisje. Heb ik opgezocht via internet.
oke check je pmquote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef raymonnetje het volgende:
nee post maar niet de hyves..
je mag hem mij wel sturen via pm.. dan weet ik zeker of jullie hem wel hebben gevonden of niet..
Dat is wel handig.. dan kan je meteen Pam pam pampampam Pam pam pampampam Pam pam pampampam PAM PAM PAM_______quote:Op woensdag 1 april 2009 16:57 schreef raymonnetje het volgende:
netjes gevonden.. en idd met jouw signature.. maar post maar niet op het forum
naja...hebben we gezamelijk les(laatste uren) waar we achteraan in de klas zitten.. naja.. zij dan.. en ik daarvoor.. laatste 2 uur, had ze zich de uren ervoor.. dus na 2 lesuren ofzo, had ze zich afgemeld.. want ze voelde zich toch niet zo topfit als ze gisteravond dacht.
en.. ik denk dat ik binnenkort dat wii-plan maar eens ga voorstellen, want over 1week.. die zaterdag zijn mn ouders naar theater
Ze wil je niet meer lijkt hetquote:Op woensdag 1 april 2009 16:57 schreef raymonnetje het volgende:
netjes gevonden.. en idd met jouw signature.. maar post maar niet op het forum
naja...hebben we gezamelijk les(laatste uren) waar we achteraan in de klas zitten.. naja.. zij dan.. en ik daarvoor.. laatste 2 uur, had ze zich de uren ervoor.. dus na 2 lesuren ofzo, had ze zich afgemeld.. want ze voelde zich toch niet zo topfit als ze gisteravond dacht.
en.. ik denk dat ik binnenkort dat wii-plan maar eens ga voorstellen, want over 1week.. die zaterdag zijn mn ouders naar theater
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel handig.. dan kan je meteen Pam pam pampampam Pam pam pampampam Pam pam pampampam PAM PAM PAM_______
pampampamquote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel handig.. dan kan je meteen Pam pam pampampam Pam pam pampampam Pam pam pampampam PAM PAM PAM_______
Jij ziet hem wel zitten he! Daarom zit je hem gewoon slechte dingen te zeggen!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nou dat is toch schattig als ie dat doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |