nee, maar dat is wel een goed vervolgquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef raymonnetje het volgende:
waarover eisoep?
had ik gezegd.. dat ik een goed gesprek ging voeren dan??
mvg
Hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef raymonnetje het volgende:
maar morgen gaat ze weer naar school.. zal wel ff kijken of we gemengde lessen hebben... en of ik evt. naast haar zou kunnen zitten (waar ik overigens niet vanuit ga).. zal op z'n minst haar nummer even vragen.
nou het lijkt mij voordat je haar gaat vertellern dat je haar leuk vind dat je dan eerst leuk met haar gebabbelt heb maarjah dat zie ik zo weet niet hoe dat bij jullie gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef raymonnetje het volgende:
waarover eisoep?
had ik gezegd.. dat ik een goed gesprek ging voeren dan??
mvg
Niet in alle delen van het land gaat het schijnbaar zoquote:Op woensdag 1 april 2009 08:18 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nou het lijkt mij voordat je haar gaat vertellern dat je haar leuk vind dat je dan eerst leuk met haar gebabbelt heb maarjah dat zie ik zo weet niet hoe dat bij jullie gaat
En leuker gekleedquote:Op woensdag 1 april 2009 13:08 schreef Houniet het volgende:
Vrouwen zijn altijd vrolijker met het mooie weer.
Minder gekleed bedoel je te zeggenquote:
waardoor de kans dat jij ze vrolijker mag maken, aanzienlijk groter isquote:Op woensdag 1 april 2009 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Minder gekleed bedoel je te zeggen
Dat vind ik ook leuker gekleedquote:Op woensdag 1 april 2009 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Minder gekleed bedoel je te zeggen
que?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef geertus88 het volgende:
hij moet maar een keer toeslaan, dit weekend is zijn kans. hij moet gewoon vragen of ze morgen avnond mij wil iets doen.
Ben jij zn bilmaat ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef geertus88 het volgende:
hij moet maar een keer toeslaan, dit weekend is zijn kans. hij moet gewoon vragen of ze morgen avnond mij wil iets doen.
geeft jij het hyves van maar van die meisje..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef geertus88 het volgende:
Sorry hoor, beetje te snel getypt. Maar zal ik de hyves geven van het meisje. Heb ik opgezocht via internet.
Doe maar geen hyves plaatsen.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef geertus88 het volgende:
Ik weet niet of raymon da goed vind. Anders is het ook zo lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |