Neequote:Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef Triforce_Courage het volgende:
Ik zeg:
Loop tussen de lessen door quasi nochalant langs haar (en der vriendinnen groepje) en zeg dan met zwoele blik "hoi". Waarschijnlijk kijkt ze eerst verbaasd en als ze je zwoele blik ziet begint ze te glimlachen en te blozen en zegt "hoi" terug. Jij loopt gewoon door en je hoort het groepje beginnen te giechelen.
1-0
Dit houdt je even een paar dagen vol en af en toe vraag je of ze wat leuks heeft gedaan afgelopen dag/dagen (interesse tonen). Altijd aandachtig luisteren, maar niet te wanhopig over komen. Beantwoord al haar verhalen ook met positieve dingen als, wow doe jij aan paardrijden? Vet! (complimentjes geven)
2-0
Na verloop van tijd zal een van haar vriendinnen bij je komen polsen of je haar leuk vind (zij ziet jou inmiddels wel staan). Als antwoord geef je aan dat je haar inderdaad erg aardig vind (zeg niet dat je smoor bent). Dan gaat ze giechelend het nieuws vertellen.
3-0
De volgende keer dat je haar ziet zal ze al beginnen te glimlachen als je langs loopt, dan vraag je haar gewoon even apart en vraag je of ze zin heeft om mee te gaan naar de film/om een film bij je thuis te kijken/of ze langs wil komen om je gitaar solo te horen/om je kikkerdril collectie te bekijken/etc.
4-0 einde wedstrijd
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Nee
Wanneer jullie na de film doggy style aan het uitproberen zijn, dan steek je je leuter een
paar seconden voor je klaarkomt in haar bruine anjer en geef d'r
flinke klap achter in haar nek. Ze zal neerploffen en d'r spieren in haar
reet verdoven. En je pik komt nog vaster te zitten zodat het je een
overweldigend orgasme bezorgt.
5-0 en geen einde wedstrijd. Het is nog maar net begonnen.
Nu moet je haar binnenkort wel uitnodigen voor een potje wii-en natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:54 schreef raymonnetje het volgende:
naja.. ze is vandaag en gister niet op school geweest.. ze was ziek.. griep....
maar gisteravond tot 23.15 met haar op msn zitten praten..
kregen het over haar hyves.. dat er zo'n jongen was.. en die heeft het de hele tijd over wii-en met haar.. en dat hij dan wint.. dus ik zo.. wint hij ook dan?
nee zegt ze..
ik zo.. ik wil wel een keer tegen je wii-en,, welke titels heb je allemaal?
geen id.. welke heb jij? zegt ze..
ik: *noemt allemaal titels op.
zij: oh.. dan kom ik wel een keer bij jou tegen jou wii-en..
ik: best...
naja.. nog wat verder geluld.. of ze dan vandaag op school zou komen enzo
Gr33tz
Klinkt als een vruchtbare conversatie, kudos voor jou!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:54 schreef raymonnetje het volgende:
naja.. ze is vandaag en gister niet op school geweest.. ze was ziek.. griep....
maar gisteravond tot 23.15 met haar op msn zitten praten..
kregen het over haar hyves.. dat er zo'n jongen was.. en die heeft het de hele tijd over wii-en met haar.. en dat hij dan wint.. dus ik zo.. wint hij ook dan?
nee zegt ze..
ik zo.. ik wil wel een keer tegen je wii-en,, welke titels heb je allemaal?
geen id.. welke heb jij? zegt ze..
ik: *noemt allemaal titels op.
zij: oh.. dan kom ik wel een keer bij jou tegen jou wii-en..
ik: best...
naja.. nog wat verder geluld.. of ze dan vandaag op school zou komen enzo
Gr33tz
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef raymonnetje het volgende:
whaha,, dankje..
en ik heb haar complimenten gegeven.. was beetje op hyves aan het zoeken.. kwam ik op haar moeders hyves.. met foto's van.. like.. 2/3 jaar geleden.. ik zo.. naja.. je bent er op vooruit gegaan,,
en toen zei ik iets van: Je bent nu veel leuker, of veel knapper
dus jha..
en ik heb haar blog op hyves ingevuld
Jij durft wel hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef raymonnetje het volgende:
whaha,, dankje..
en ik heb haar complimenten gegeven.. was beetje op hyves aan het zoeken.. kwam ik op haar moeders hyves.. met foto's van.. like.. 2/3 jaar geleden.. ik zo.. naja.. je bent er op vooruit gegaan,,
dus jha..
tegen haar moeder!! Wie van de 2 wil je nou batsen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef raymonnetje het volgende:
whaha,, dankje..
dus jha..
truequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tegen haar moeder!! Wie van de 2 wil je nou batsen?
De meeste meisjes vinden het namelijk niet zo heel erg lief als je met haar en haar moeten gaat lopen kliederkonten.
Date your mom!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tegen haar moeder!! Wie van de 2 wil je nou batsen?
De meeste meisjes vinden het namelijk niet zo heel erg lief als je met haar en haar moeten gaat lopen kliederkonten.
Dat is ook niet duidelijk natuurlijk. Ziet die moeder er ook nog een beetje appetijtelijk uit? Dat is natuurlijk wel hoe die meid er na een tijdje ook uit gaat zien. Als je die moeder nu dus afzichtelijk vind, dan zou ik het wel een beetje rustig aan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef raymonnetje het volgende:
het meisje wil ik.. ik heb het over de foto's van het meisje.. op de hyves van haar moeder.. en die blog was weer van dat meisje..
Edit: zeg toch.. ze was ziek vandaag en gister..
ga naar der huis met een fruitmandquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef raymonnetje het volgende:
het meisje wil ik.. ik heb het over de foto's van het meisje.. op de hyves van haar moeder.. en die blog was weer van dat meisje..
Link naar dr hyves?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef raymonnetje het volgende:
Nee man, dat is je eigen glazen ingooienquote:
zie bovenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, dat is je eigen glazen ingooien
Dan nogquote:
ja zo achterlijk ben ik ook weer nietquote:
je gaat er toch niet op liggen als ze ziek is natuurlijk, maar daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nogDan heeft ze geen vriendje meer nodig
Gaat SC dan mee namens Fok?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:37 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja zo achterlijk ben ik ook weer niet![]()
![]()
maar TS sprint naar der huis met een fruitmand en lief kijken.
Waterdicht plan!!!
Sorry.. ik wist niet wat jij dacht natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:37 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja zo achterlijk ben ik ook weer niet![]()
![]()
maar TS sprint naar der huis met een fruitmand en lief kijken.
Waterdicht plan!!!
Het kan hard gaan.. Als ze je aan je pook zit, dan hoef je dr niet te negeren hoor, maar wel zorgen dat niet alles van jouw kant komt. Het is geven en nemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:39 schreef raymonnetje het volgende:
Stalken.. waarom... dat doe ik dan ook weer niet.. ze was op hyves.. beetje mij aan het buddypoken enzo.. dus ik terugpoken.. enzo.. gewoon meligheid.. en ik zo gepwooked.. van kijk bij je blog.. ik heb m ingevuld..
dus ik noem het bij lange na niet stalken..
alweer truequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sorry.. ik wist niet wat jij dacht natuurlijk
Uuuh, SC een wijf?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef Eisoep het volgende:
nee dan denk ze wtf wie is dat wijf?:P
en dan scoort ie niet meer
Lijkt me relevanter om te vragen wie SC is. SunChaser, onze eigen media pinda van Fokquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:44 schreef raymonnetje het volgende:
dude. buddypoke.. niet mijn pook.. mag ze ook wel aanzitten (A).. geen probleem.. mag ze ook wel opzitten.. maar daarnaast..
daar hebben we hetnu niet over..
maybe heel dom he.. maar wat is SC?
Ik ken al die moderne jeugdpraat toch niet! En niet meteen over je pook beginnen tegen haar natuurlijk. Dan moet je misschien dingetjes regelen voor een breezer ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:44 schreef raymonnetje het volgende:
dude. buddypoke.. niet mijn pook.. mag ze ook wel aanzitten (A).. geen probleem.. mag ze ook wel opzitten.. maar daarnaast..
daar hebben we hetnu niet over..
maybe heel dom he.. maar wat is SC?
Moderne jeugdpraat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ken al die moderne jeugdpraat toch niet! En niet meteen over je pook beginnen tegen haar natuurlijk. Dan moet je misschien dingetjes regelen voor een breezer ofzo.
ga nou met een fruitmand EN breezer heen dan weet je cker dat je goed zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:10 schreef raymonnetje het volgende:
Nee. ik begin niet gelijk over mn pook........
enne.. ik ga er niet vanuit dat ze een breezersletje is...
Gr33tz.
gelukkig hou jij me jongquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Moderne jeugdpraat?![]()
poke is irritant poppetje op hyves
dat is pas geniaal!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ga nou met een fruitmand EN breezer heen dan weet je cker dat je goed zit
ik zie een grote toekomst voor je, jongenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:10 schreef raymonnetje het volgende:
Gr33tz.
Hoe typt ze op msn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:10 schreef raymonnetje het volgende:
Gr33tz.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig hou jij me jong
[..]
dat is pas geniaal!
playa!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef raymonnetje het volgende:
/nu weer op msn met 'r..
* raymonnetje tikt nu opmerking "binnenkort dan maar ff een dag pikken he.. om te gaan wii-en"
Of:quote:
Ja toch wel? Niet overwegend cijfertjes? "H01quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef raymonnetje het volgende:
haar naam en dan ''
en ze typt op msn... naja.. met lettertjes
of is der msn naam met allemaal namen en 097834857345 hartjes en NTB WJNMK etc want dan is opperbreezerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja toch wel? Niet overwegend cijfertjes? "H01" enzo?
geen kusje!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef raymonnetje het volgende:
ze gaat nu eten.. ze stuurt geen kusje als ze doeii zegt..
ik wel..
edit nee geen cijfers..
ik ook haast niet.. alleen bij gr33tz.. voor de rest haast nooit.. oja.. en bij pr0n..
1 keer keihard knallen is dat niet vervelendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef Eisoep het volgende:
[..]
of is der msn naam met allemaal namen en 097834857345 hartjes en NTB WJNMK etc want dan is opperbreezer
Geef dr hyves nou! Dan regelen wij het wel even voor je.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:30 schreef raymonnetje het volgende:
...
nee.. geen cijfers of hartjes of ntb wjnmk in haar naam.. gewoon haar msn naam is:
Haar echte naam en dan ' ' en tussen die ' ' had ze laatst eenen toen ze met haar ex nog had stond daar (L)...
Wij zijn als Robert ten Brink op kerstavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef raymonnetje het volgende:
nee.. dan ben ik strax de lu*..
nee, maar dat is wel een goed vervolgquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef raymonnetje het volgende:
waarover eisoep?
had ik gezegd.. dat ik een goed gesprek ging voeren dan??
mvg
Hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef raymonnetje het volgende:
maar morgen gaat ze weer naar school.. zal wel ff kijken of we gemengde lessen hebben... en of ik evt. naast haar zou kunnen zitten (waar ik overigens niet vanuit ga).. zal op z'n minst haar nummer even vragen.
nou het lijkt mij voordat je haar gaat vertellern dat je haar leuk vind dat je dan eerst leuk met haar gebabbelt heb maarjah dat zie ik zo weet niet hoe dat bij jullie gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef raymonnetje het volgende:
waarover eisoep?
had ik gezegd.. dat ik een goed gesprek ging voeren dan??
mvg
Niet in alle delen van het land gaat het schijnbaar zoquote:Op woensdag 1 april 2009 08:18 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nou het lijkt mij voordat je haar gaat vertellern dat je haar leuk vind dat je dan eerst leuk met haar gebabbelt heb maarjah dat zie ik zo weet niet hoe dat bij jullie gaat
En leuker gekleedquote:Op woensdag 1 april 2009 13:08 schreef Houniet het volgende:
Vrouwen zijn altijd vrolijker met het mooie weer.
Minder gekleed bedoel je te zeggenquote:
waardoor de kans dat jij ze vrolijker mag maken, aanzienlijk groter isquote:Op woensdag 1 april 2009 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Minder gekleed bedoel je te zeggen
Dat vind ik ook leuker gekleedquote:Op woensdag 1 april 2009 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Minder gekleed bedoel je te zeggen
que?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef geertus88 het volgende:
hij moet maar een keer toeslaan, dit weekend is zijn kans. hij moet gewoon vragen of ze morgen avnond mij wil iets doen.
Ben jij zn bilmaat ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef geertus88 het volgende:
hij moet maar een keer toeslaan, dit weekend is zijn kans. hij moet gewoon vragen of ze morgen avnond mij wil iets doen.
geeft jij het hyves van maar van die meisje..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef geertus88 het volgende:
Sorry hoor, beetje te snel getypt. Maar zal ik de hyves geven van het meisje. Heb ik opgezocht via internet.
Doe maar geen hyves plaatsen.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef geertus88 het volgende:
Ik weet niet of raymon da goed vind. Anders is het ook zo lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |