Neequote:Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef Triforce_Courage het volgende:
Ik zeg:
Loop tussen de lessen door quasi nochalant langs haar (en der vriendinnen groepje) en zeg dan met zwoele blik "hoi". Waarschijnlijk kijkt ze eerst verbaasd en als ze je zwoele blik ziet begint ze te glimlachen en te blozen en zegt "hoi" terug. Jij loopt gewoon door en je hoort het groepje beginnen te giechelen.
1-0
Dit houdt je even een paar dagen vol en af en toe vraag je of ze wat leuks heeft gedaan afgelopen dag/dagen (interesse tonen). Altijd aandachtig luisteren, maar niet te wanhopig over komen. Beantwoord al haar verhalen ook met positieve dingen als, wow doe jij aan paardrijden? Vet! (complimentjes geven)
2-0
Na verloop van tijd zal een van haar vriendinnen bij je komen polsen of je haar leuk vind (zij ziet jou inmiddels wel staan). Als antwoord geef je aan dat je haar inderdaad erg aardig vind (zeg niet dat je smoor bent). Dan gaat ze giechelend het nieuws vertellen.
3-0
De volgende keer dat je haar ziet zal ze al beginnen te glimlachen als je langs loopt, dan vraag je haar gewoon even apart en vraag je of ze zin heeft om mee te gaan naar de film/om een film bij je thuis te kijken/of ze langs wil komen om je gitaar solo te horen/om je kikkerdril collectie te bekijken/etc.
4-0 einde wedstrijd
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Nee
Wanneer jullie na de film doggy style aan het uitproberen zijn, dan steek je je leuter een
paar seconden voor je klaarkomt in haar bruine anjer en geef d'r
flinke klap achter in haar nek. Ze zal neerploffen en d'r spieren in haar
reet verdoven. En je pik komt nog vaster te zitten zodat het je een
overweldigend orgasme bezorgt.
5-0 en geen einde wedstrijd. Het is nog maar net begonnen.
Nu moet je haar binnenkort wel uitnodigen voor een potje wii-en natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:54 schreef raymonnetje het volgende:
naja.. ze is vandaag en gister niet op school geweest.. ze was ziek.. griep....
maar gisteravond tot 23.15 met haar op msn zitten praten..
kregen het over haar hyves.. dat er zo'n jongen was.. en die heeft het de hele tijd over wii-en met haar.. en dat hij dan wint.. dus ik zo.. wint hij ook dan?
nee zegt ze..
ik zo.. ik wil wel een keer tegen je wii-en,, welke titels heb je allemaal?
geen id.. welke heb jij? zegt ze..
ik: *noemt allemaal titels op.
zij: oh.. dan kom ik wel een keer bij jou tegen jou wii-en..
ik: best...
naja.. nog wat verder geluld.. of ze dan vandaag op school zou komen enzo
Gr33tz
Klinkt als een vruchtbare conversatie, kudos voor jou!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:54 schreef raymonnetje het volgende:
naja.. ze is vandaag en gister niet op school geweest.. ze was ziek.. griep....
maar gisteravond tot 23.15 met haar op msn zitten praten..
kregen het over haar hyves.. dat er zo'n jongen was.. en die heeft het de hele tijd over wii-en met haar.. en dat hij dan wint.. dus ik zo.. wint hij ook dan?
nee zegt ze..
ik zo.. ik wil wel een keer tegen je wii-en,, welke titels heb je allemaal?
geen id.. welke heb jij? zegt ze..
ik: *noemt allemaal titels op.
zij: oh.. dan kom ik wel een keer bij jou tegen jou wii-en..
ik: best...
naja.. nog wat verder geluld.. of ze dan vandaag op school zou komen enzo
Gr33tz
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef raymonnetje het volgende:
whaha,, dankje..
en ik heb haar complimenten gegeven.. was beetje op hyves aan het zoeken.. kwam ik op haar moeders hyves.. met foto's van.. like.. 2/3 jaar geleden.. ik zo.. naja.. je bent er op vooruit gegaan,,
en toen zei ik iets van: Je bent nu veel leuker, of veel knapper
dus jha..
en ik heb haar blog op hyves ingevuld
Jij durft wel hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef raymonnetje het volgende:
whaha,, dankje..
en ik heb haar complimenten gegeven.. was beetje op hyves aan het zoeken.. kwam ik op haar moeders hyves.. met foto's van.. like.. 2/3 jaar geleden.. ik zo.. naja.. je bent er op vooruit gegaan,,
dus jha..
tegen haar moeder!! Wie van de 2 wil je nou batsen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef raymonnetje het volgende:
whaha,, dankje..
dus jha..
truequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tegen haar moeder!! Wie van de 2 wil je nou batsen?
De meeste meisjes vinden het namelijk niet zo heel erg lief als je met haar en haar moeten gaat lopen kliederkonten.
Date your mom!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tegen haar moeder!! Wie van de 2 wil je nou batsen?
De meeste meisjes vinden het namelijk niet zo heel erg lief als je met haar en haar moeten gaat lopen kliederkonten.
Dat is ook niet duidelijk natuurlijk. Ziet die moeder er ook nog een beetje appetijtelijk uit? Dat is natuurlijk wel hoe die meid er na een tijdje ook uit gaat zien. Als je die moeder nu dus afzichtelijk vind, dan zou ik het wel een beetje rustig aan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef raymonnetje het volgende:
het meisje wil ik.. ik heb het over de foto's van het meisje.. op de hyves van haar moeder.. en die blog was weer van dat meisje..
Edit: zeg toch.. ze was ziek vandaag en gister..
ga naar der huis met een fruitmandquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef raymonnetje het volgende:
het meisje wil ik.. ik heb het over de foto's van het meisje.. op de hyves van haar moeder.. en die blog was weer van dat meisje..
Edit: zeg toch.. ze was ziek vandaag en gister..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |