- Opzouten.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef geertus88 het volgende:
Sorry hoor, beetje te snel getypt. Maar zal ik de hyves geven van het meisje. Heb ik opgezocht via internet.
oke check je pmquote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef raymonnetje het volgende:
nee post maar niet de hyves..
je mag hem mij wel sturen via pm.. dan weet ik zeker of jullie hem wel hebben gevonden of niet..
Dat is wel handig.. dan kan je meteen Pam pam pampampam Pam pam pampampam Pam pam pampampam PAM PAM PAM_______quote:Op woensdag 1 april 2009 16:57 schreef raymonnetje het volgende:
netjes gevonden.. en idd met jouw signature.. maar post maar niet op het forum
naja...hebben we gezamelijk les(laatste uren) waar we achteraan in de klas zitten.. naja.. zij dan.. en ik daarvoor.. laatste 2 uur, had ze zich de uren ervoor.. dus na 2 lesuren ofzo, had ze zich afgemeld.. want ze voelde zich toch niet zo topfit als ze gisteravond dacht.
en.. ik denk dat ik binnenkort dat wii-plan maar eens ga voorstellen, want over 1week.. die zaterdag zijn mn ouders naar theater
Ze wil je niet meer lijkt hetquote:Op woensdag 1 april 2009 16:57 schreef raymonnetje het volgende:
netjes gevonden.. en idd met jouw signature.. maar post maar niet op het forum
naja...hebben we gezamelijk les(laatste uren) waar we achteraan in de klas zitten.. naja.. zij dan.. en ik daarvoor.. laatste 2 uur, had ze zich de uren ervoor.. dus na 2 lesuren ofzo, had ze zich afgemeld.. want ze voelde zich toch niet zo topfit als ze gisteravond dacht.
en.. ik denk dat ik binnenkort dat wii-plan maar eens ga voorstellen, want over 1week.. die zaterdag zijn mn ouders naar theater
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel handig.. dan kan je meteen Pam pam pampampam Pam pam pampampam Pam pam pampampam PAM PAM PAM_______
pampampamquote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel handig.. dan kan je meteen Pam pam pampampam Pam pam pampampam Pam pam pampampam PAM PAM PAM_______
Jij ziet hem wel zitten he! Daarom zit je hem gewoon slechte dingen te zeggen!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nou dat is toch schattig als ie dat doet!
jah man ik geil harstikke erg op hem!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij ziet hem wel zitten he! Daarom zit je hem gewoon slechte dingen te zeggen!
schattig en geil is toch wel verschillend mag ik hopenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:34 schreef Eisoep het volgende:
[..]
jah man ik geil harstikke erg op hem!!!![]()
nee maar dat is toch leuk dat als je ziek ben dat er iemand komt met een mandje
in mijn woordenboek is alles andersquote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schattig en geil is toch wel verschillend mag ik hopen
Maar wel leuk ja, maar ik dacht dat je bedoelde dat het schattig was dat hij niet luisterde
alles? wat een uitdagingquote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Eisoep het volgende:
[..]
in mijn woordenboek is alles andershaha
kijk uit voor die friends zone!!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef raymonnetje het volgende:
... juist...
maargoed.. we zitten wel bij elkaar in de klas enzo.. kunnen wel met elkaar opschieten enzo.. maar heel erg bevriend zijn we niet.. gewoon niet als vrienden zegmaar..
maar zou haar wel graag als mijn vriendin willen zien..
en ze mag mij ook wel naar mijn weten.. altijd aardig enzo.. en anders nodigt ze zichzelf ook niet uit lijkt me om te komen wii-en.
mvg
des te onverwachts is het fruitmandje!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef raymonnetje het volgende:
... juist...
maargoed.. we zitten wel bij elkaar in de klas enzo.. kunnen wel met elkaar opschieten enzo.. maar heel erg bevriend zijn we niet.. gewoon niet als vrienden zegmaar..
maar zou haar wel graag als mijn vriendin willen zien..
en ze mag mij ook wel naar mijn weten.. altijd aardig enzo.. en anders nodigt ze zichzelf ook niet uit lijkt me om te komen wii-en.
mvg
Yup,, als je vrienden ben en je probeert haar te scoren en het gaat niet goed ben je in het ergste geval geen vrienden meer m,et haarquote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alles? wat een uitdaging
[..]
kijk uit voor die friends zone!!
heb je geen lijst met telefoonnummers +adres van je klas?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:41 schreef raymonnetje het volgende:
jah,, daarom,, die friendzone heb ik naar mijn weten geen last van bij haar.
juist fruitmandje.. kom ik daar.. komt er oud opaatje naar de deur.. jhaa..?!? naja.. wie bent u??
enzo... k weet neit waar ze w00nt..
die friendszone komt altijd onverwacht!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:41 schreef raymonnetje het volgende:
jah,, daarom,, die friendzone heb ik naar mijn weten geen last van bij haar.
juist fruitmandje.. kom ik daar.. komt er oud opaatje naar de deur.. jhaa..?!? naja.. wie bent u??
enzo... k weet neit waar ze w00nt..
ooh jah weet ik veulquote:Op woensdag 1 april 2009 19:43 schreef raymonnetje het volgende:
maar we zijn wel bevriend.. zegmaar als klasgenootjes.. maar voor de rest helemaal niets..
edit: nee? 1e en 2e klas wel.. met zo'n lame klassenmap.. maar in de 2e fase niet..
nou je kan toch aan 16 jarig vriendje vragen of hij wat lekkers te drinken wil regelen als je ouders naar het theatrer zijn en jullie gaan wii-enquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef raymonnetje het volgende:
kanniet.. beide 15 xD.. dus dat plan gaat niet door xD.. van dat dronkenvoeren dan..
omg 10 voor 8... en nog zooo licht buiten
..
jah weet ik veel wat je wel en niet mag van mamsquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef raymonnetje het volgende:
hebben wel drank thuis?
komt ze bezopen thuis.. haar ouders pissig.. dagdag vriendinnetje... dan kan ik het wel helemaal vergeten denk ik..
en dannog.. ik mag rustig een biertje drinken ofzo van mn ouders..
nou bij mijn juist tegenovergesteld haha!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef raymonnetje het volgende:
en wie zou er moeilijk over doen.. het is een meisje,, waar ik niets mee heb..
mijn ouders zijn altijd vet makkelijk over blijven slapen, tot nog toe was het altijd de ouders v/h meisje die moeilijk deden..
meestal zijn ouders van meisjes teruggehouden. vind ik.
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ooh jah weet ik veulmaarjah moet je gewoon dat je een keertje naar de stad gaat of iets gaat drinken bij een cafe ofso dronken voeren
nee dat laatste niet xD
dat is wel sickke shitquote:Op woensdag 1 april 2009 22:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh gelijk met drank gaan smijten en als ze dan de volgende dag wakker wordt is ze alles vergeten!! whehehehe.. of anders wat GHB regelen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |