ik ga ook wel een master doen.... maar misschien een andere.....met een pre-master programma ofzo..... Maarja... er is zo weinig leuksquote:
Kan je niet eerst even de datumprikker invullen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga me zo maar klaarmaken om naar BotS te gaan, begint immers om kwart voor acht
Beetje klote idd, kan je je verjaardag niet op een andere dag vieren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef IrishBastard het volgende:
Fijn dat de beschikbaarheid zo hetzelfde is
En dat zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kben lekker op de bank mijn series aant bijkijken
O dat kijk ik niet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net One tree hill en Grey's anatomy gekeken
Haha, en dan juist fouten maken in je disclaimerquote:Op woensdag 1 april 2009 04:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wat grappig, hoe meer dronken ik word, hoe groter mijn liefde voor foute muziek
He er echt belachelijk lang over gedaan om dit foutloos te typenp
wat heb je allemaal uitgespookt....nieuw liefje gevonden?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
wat heb je allemaal uitgespookt....nieuw liefje gevonden?![]()
was maar een grapjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Loool
Nee, gewoon gezellig gehang met Anoek, de enige die nog wat wilde doen nadat de Dollars dicht ging
Roddelen?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
was maar een grapjelekker lopen roddelen?
maar dat het anouk was had ik al door
moet naar zevenaarquote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roddelen?Nah. Was gewoon erg grappig. Vandaag parkhangen. Kom je ook?
Saaiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
moet naar zevenaarnaar ziekenhuis voor nieuw ponskaartje en voor een nieuewe foon
Wat nou alleen met anouk?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef Californium het volgende:
alleen met Anouk of ook met andere mensen? Ben je morgen trouwens nog op school?
Nee, maar lijkt me wel lekekrquote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef morgane het volgende:
Wtf, ik had een bestelling bij Bon Prix gedaan, 1 ding teruggestuurd en een paar dagen later krijg ik een brief dat iets anders niet geleverd kan worden en dat het dus terugbetaald wordt. Maar nu heb ik precies het bedrag teruggekregen van alles dat ik wél gehouden heb en das 5x zoveelzo dus ff bellen, want ik hoor dat geld helemaal niet te hebben. Heeft iemand wel eens zoiets gehad?
dus je komt niet supportenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat nou alleen met anouk?Jon, Twan, Cor, Ester enzo. En nee, maandag pas tentamen
Ow ja , morgen 2 april. Nou moet sowieso werken, maar hoe laat moet je? Wip ik misschien wel ff langs.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dus je komt niet supporten![]()
tssstosti maken
Wat kankervroeg zegquote:
scheelt weer n boel blokkeer en opnieuw aanvraag werkquote:Op woensdag 1 april 2009 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahah, ik wil zojuist naar de winkel, ben ik mijn portemonnee kwijtDus ik mijn hele kamer ondersteboven gekeerd, alles nagelopen. Nergens, alle broeken die ik heb binnestebuiten gekeerd. Dus ik denk, nou ja ik loop ff naar de winkel, wissel wel wat kratjes in voor ontbijt en denk ondertussen na. Ik meld ff op msn tegen degene waarmee ik gisteren uit was dat ik hem kwijt ben en ga naar de winkel. Blijkt die meid ff naar het speeltuintje gelopen te zijn waar we gisteren waren, lag ie daar nog
Ik ben zo opgelucht
stapavond zoals elke donderdagavondquote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
Is er morgenavond nog wat bijzonders in de stad?
Ja logisch, maar geen spannende DJ of iets?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stapavond zoals elke donderdagavond
bij mijn weten niet, volgende week vrijdag wel btw, 10 april in van burenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja logisch, maar geen spannende DJ of iets?
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij mijn weten niet, volgende week vrijdag wel btw, 10 april in van buren
Als ik Yasha's post van vorige week mag geloven is er Beestfeest, en gister had iemand het ook over het vijfverenigingenfeest.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
Is er morgenavond nog wat bijzonders in de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |