Die heb ik gemist. Ook afgewezen neem ik aanquote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, met Marloes ( kan dit stoppen want ik moet nog leren). Vandaag was ook wel top met Ruud
Keihard afgewezen iddquote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Ook afgewezen neem ik aanDie chicks kiezen trouwens vrijwel altijd voor het geld
Tsja ze kiezen gewoon voor het geld als ze niets motten van zoeen jongen. Opzich logisch. Dan weet die jongen ook waar die aan toe isquote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Ook afgewezen neem ik aanDie chicks kiezen trouwens vrijwel altijd voor het geld
Niet, dat was Federer-fan.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
Ik ben bij hem in de uitzending gekomen na aanleiding van een KLB topic
Ik ook een keertje, zelfs voor Federer-fan.quote:
Ik vond de flirt van die homo-/biseksueel een tijdje geleden ook wel mooi. Die ander was gewoon hetero, maar koos toch voor het dinertje, 'om maar even wat dingen te bespreken'.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, met Marloes ( kan dit stoppen want ik moet nog leren). Vandaag was ook wel top met Ruud
Ja, ontzettend 538 daarquote:Op maandag 30 maart 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Timur
Liefste rot hij vandaag nog op van 3FM. Baggerradio ten top.
Was dat met die chips en die kam?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
Ik ben bij hem in de uitzending gekomen na aanleiding van een KLB topic
Nee Eddy Zoey deed het lekker op dat tijdstipquote:Op maandag 30 maart 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Timur
Liefste rot hij vandaag nog op van 3FM. Baggerradio ten top.
Eddy Zoëy was tof joh! Een van de betere 3FM-jocks.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee Eddy Zoey deed het lekker op dat tijdstip
Timur doet het dan 10 x beter
Nee vind ik niet, maar goed ieder zo zijn mening hequote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Eddy Zoëy was tof joh! Een van de betere 3FM-jocks.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Eddy Zoëy was tof joh! Een van de betere 3FM-jocks.
Mark in the Dark!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe ja bij Yorin, volgens mij zattie altijd voor Mark in the dark
Jeweets ik luisterde ook altijd mark in the dark maar goed dat wisten we volgens mij al van elkaar uit het mark in the dark topiquequote:Op maandag 30 maart 2009 21:57 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Prachtige vent die Zoëy, maar op de radio was hij echt niets waard.
[..]
Mark in the Dark!Topprogramma! Maar select groepje luisteraars, maar als je er eenmaal beetje inzat heerlijk om er uren naar te luisteren. Heeft me heel wat slaaptekort gekost tijdens middelbare school.
Verder vind ik Timur atm een van de beste 3FM-programma's, mag z'n humor wel
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jeweets ik luisterde ook altijd mark in the dark maar goed dat wisten we volgens mij al van elkaar uit het mark in the dark topique
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |