quote:Timur Perlin (Groningen, 3 juni 1976) is een Nederlandse diskjockey.
Timur is op 6 december 1992 voor het eerst te horen op de radio bij de lokale omroep Transmedia in Zaltbommel. Hij volgt de School voor Journalistiek in Utrecht en maakt tijdens zijn studie zijn landelijke radiodebuut bij het kabelstation NEW Dance Radio (nu Slam FM).
Na zijn studie werkt Timur bij RTL, waar hij onder meer reportages maakt voor het programma 5 in het land. Bij RTL gaat hij ook radio maken, bij het station Veronica FM dat later wordt omgevormd tot Yorin FM. Bij Yorin FM trekt hij in 2003 de aandacht van de NPS, dat een opvolger zoekt voor Claudia de Breij in de avond op 3FM. Na een jaar gaat Timur echter weer terug naar Yorin FM, dat een meer alternatieve koers gaat varen. Daar maakt hij onder meer het programma 'Timur Open Radio', waarin hij voor het eerst samen is te horen met zijn vaste side-kick Rámon de Stagiair.
Yorin FM wordt begin 2006 door RTL verkocht aan SBS, waarna het station in april 2006 wordt omgevormd tot Caz!. Bij dit station presenteert Timur de middagshow Timur Open Air, opnieuw samen met Rámon de Stagiair. In 2006 wint hij op 31-jarige leeftijd de Marconi Award in de categorie 'Aanstormend Talent'.
In juni 2007 vertrekt Timur bij Caz! omdat hij zich wil oriënteren op zijn toekomst en 'iets anders wil gaan doen'. Toevalligerwijs verdwijnt Caz! na een verkoop in juli 2007 uit de ether. Sinds juni 2007 had Timur een eigen radioprogramma op KXradio, het internetradiostation van Rob Stenders. Het programma van Timur droeg de naam 'Timur op KX' en werd elke donderdag van 13.00 tot 14.00 uur uitgezonden. In juli 2007 wordt bekendgemaakt dat Timur per 1 september 2007 gaat werken bij BNN. In eerste instantie werkt hij achter de schermen als coördinator voor de Coen en Sander Show op 3FM. Ook valt hij af en toe in voor een aantal 3FM-dj's.
Sinds 23 februari 2008 heeft Timur weer een eigen programma op 3FM. Op zaterdag en zondag tussen 07.00 uur en 10.00 uur presenteerde hij het ochtendprogramma. In zijn programma besteedde Timur aandacht aan het nieuws van de dag, opvallende gebeurtenissen en muziek. Dit programma maakte hij wederom met Rámon de Stagiair. Door het vertrek van Eddy Zoëy van 3FM is Timur voortaan te horen op zaterdag en zondag van 12.00 tot 15.00 uur met het programma Timur Open Radio, een programma waarin veel interactie tussen Timur en de luisteraar zal zijn. Ook in dit programma zal Rámon de Stagair weer van de partij zijn.
Daarnaast presenteert Timur het actualiteitenprogramma BNN Today op maandag- en donderdagavond op Radio 1.
538 manierquote:Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef Remzz het volgende:
Jammer van zijn 538 manier van presenteren + stem. Zijn show is wel leuk namlelijk.
Inderdaad, hij heeft bij Yorin FM gezeten.quote:
Hehe ja bij Yorin, volgens mij zattie altijd voor Mark in the darkquote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft bij Yorin FM gezeten.
En bij Slam FM?
Mwa, in het begin wel, maar tegenwoordig vind ik het eerlijk gezegd wel meevallenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef Remzz het volgende:
Jammer van zijn 538 manier van presenteren + stem. Zijn show is wel leuk namlelijk.
Toentertijd op 538 was ie al leuk. Ook op de '538'-manier.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef Remzz het volgende:
Hij heeft toch nooit bij 538 gezetenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Toentertijd op 538 was ie al leuk. Ook op de '538'-manier.
of naar Pownedquote:Op zondag 29 maart 2009 14:16 schreef Paul het volgende:
Misschien is Timur wel iemand die het goed in de ochtend doet als Giel ooit naar 538 gaat
Nee, niemand overstijgt mijn Gieltje dat weet je heus zelf ookquote:
Gisteren was ook weer geweldig. Wouter de boerenpummelquote:Op zondag 29 maart 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
Flirt je stijf vind ik echt een top item
Dat meisje zo van, ja leuk ik moet leren doeiquote:Op zondag 29 maart 2009 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren was ook weer geweldig. Wouter de boerenpummel
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
Timur!
Met stipt op 1 als m'n favoriete radioprogramma.
Ben het erwel mee eens dat de Mama Appelsap liedjes steeds minder worden.
Iemand trouwens al eens in z'n show geweest? Ik tot nu toe 2 keer, een keer met een Mama Appelsap en een keer met de dubbele request.
Ja, met Marloes ( kan dit stoppen want ik moet nog lerenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren was ook weer geweldig. Wouter de boerenpummel
Die heb ik gemist. Ook afgewezen neem ik aanquote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, met Marloes ( kan dit stoppen want ik moet nog leren). Vandaag was ook wel top met Ruud
Keihard afgewezen iddquote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Ook afgewezen neem ik aanDie chicks kiezen trouwens vrijwel altijd voor het geld
Tsja ze kiezen gewoon voor het geld als ze niets motten van zoeen jongen. Opzich logisch. Dan weet die jongen ook waar die aan toe isquote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Ook afgewezen neem ik aanDie chicks kiezen trouwens vrijwel altijd voor het geld
Niet, dat was Federer-fan.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
Ik ben bij hem in de uitzending gekomen na aanleiding van een KLB topic
Ik ook een keertje, zelfs voor Federer-fan.quote:
Ik vond de flirt van die homo-/biseksueel een tijdje geleden ook wel mooi. Die ander was gewoon hetero, maar koos toch voor het dinertje, 'om maar even wat dingen te bespreken'.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, met Marloes ( kan dit stoppen want ik moet nog leren). Vandaag was ook wel top met Ruud
Ja, ontzettend 538 daarquote:Op maandag 30 maart 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Timur
Liefste rot hij vandaag nog op van 3FM. Baggerradio ten top.
Was dat met die chips en die kam?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
Ik ben bij hem in de uitzending gekomen na aanleiding van een KLB topic
Nee Eddy Zoey deed het lekker op dat tijdstipquote:Op maandag 30 maart 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Timur
Liefste rot hij vandaag nog op van 3FM. Baggerradio ten top.
Eddy Zoëy was tof joh! Een van de betere 3FM-jocks.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee Eddy Zoey deed het lekker op dat tijdstip
Timur doet het dan 10 x beter
Nee vind ik niet, maar goed ieder zo zijn mening hequote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Eddy Zoëy was tof joh! Een van de betere 3FM-jocks.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Eddy Zoëy was tof joh! Een van de betere 3FM-jocks.
Mark in the Dark!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe ja bij Yorin, volgens mij zattie altijd voor Mark in the dark
Jeweets ik luisterde ook altijd mark in the dark maar goed dat wisten we volgens mij al van elkaar uit het mark in the dark topiquequote:Op maandag 30 maart 2009 21:57 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Prachtige vent die Zoëy, maar op de radio was hij echt niets waard.
[..]
Mark in the Dark!Topprogramma! Maar select groepje luisteraars, maar als je er eenmaal beetje inzat heerlijk om er uren naar te luisteren. Heeft me heel wat slaaptekort gekost tijdens middelbare school.
Verder vind ik Timur atm een van de beste 3FM-programma's, mag z'n humor wel
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jeweets ik luisterde ook altijd mark in the dark maar goed dat wisten we volgens mij al van elkaar uit het mark in the dark topique
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |