Nou dit spreekt voor zich natuurlijk.quote:Dit jaar zijn de projectgroepen niet willekeurig ingedeeld, maar zijn de prestaties in de eerste tentamenperiode meegewogen. Er is een aantal groepen samengesteld (plm. 20%) uit studenten die heel goed gepresteerd hebben bij de oktobertentamens
De overige groepen (plm. 80%) zijn samengesteld uit alle andere studenten (van bovengemiddeld tot slecht gepresteerd).
quote:Dit hebben wij gedaan omdat onderwijskundige onderzoeken aangeven dat dit voor alle studenten goed zou kunnen uitpakken. Vergelijk het met sport. Stel je een elftal voor waar alle voetbaltalent en –ervaring door elkaar samenspeelt. Dan kan het gauw voorkomen dat een zeer talentrijk/ervaren speler alle ballen voor zijn medespelers wegkaapt. Dat is voor die medespelers niet leuk, maar die topspeler zou wellicht ook graag zien dat hij beter wordt aangespeeld.
Ja incl. smileyquote:De echte voldoening komt pas als je na serieus studeren merkt dat je het snapt. Daarna ga je werktuigbouw steeds leuker vinden, dat werktuigbouw een flink fun gehalte heeft
Ik wist dat dit zou komen, en ja ik hoor bij die 80%.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:49 schreef Fortitudo het volgende:
laat me raden, jij hoort bij de slechte spelers, de 80%
Maar wel bij de bovengemiddeldequote:(van bovengemiddeld tot slecht gepresteerd).
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef Agiath het volgende:
Ik volg dus een studie op WO niveau.
Ja ik dacht ik zet er maar vast bij, voordat iedereen denkt dat ikquote:
Waarom lach je? Een gevalletje Engelse ziekte ontdekt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via Wikipedia!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef boyv het volgende:
dat heb je als je wo werktuigbouw via marktplaats doet
Valse aanname!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik neem aan dat die 20% wel gewoon een fatsoenlijke uitleg heeft gekregen?
Daar ben ik wel bang voor als ik dit allemaal leesquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik neem aan dat die 20% wel gewoon een fatsoenlijke uitleg heeft gekregen?
bitchquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef m0m0 het volgende:
Klacht indienen bij de onderwijsinspectie. Dit soort "docenten" horen les te geven voor een VMBO klas!
Ja wel eerste jaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Zit je in het eerste jaar of niet?
Anders is het helemaal
Bij mij wel hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja wel eerste jaar.
Maar kom op in de bovenbouw van de middelbare school werd er al niet meer zo raar gedaan
Werktuigbouwkunde op MBO.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:27 schreef Slickk het volgende:
TS doet stiekem Werktuigbouwkunde op MBO-niveau maar durft het niet toe te geven.![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar ken je ene Ruud? Die zit daar ook in het eerste jaar, hehe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |