abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 april 2009 @ 17:25:26 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67835274
Vennegoor zou ten alle tijde een versterking zijn. Ooijer betwijfel ik nog steeds.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 8 april 2009 @ 17:26:19 #242
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_67835296
Vennegoor is echt wel een versterking.
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 8 april 2009 @ 17:26:59 #243
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67835314
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef -SG- het volgende:
Vennegoor is echt wel een versterking.
Vennegoor is van hetzelfde niveau als Koevermans en Lazovic, daar schiet je dus niets mee op.
pi_67835381
quote:
Stond ook op voetbalprimeur met de volgende toevoeging:
quote:
De zaakwaarnemer van de international, Sigi Lens, is een andere mening toebedeeld. Hij zei vorige maand meermaals dat een akkoord tussen PSV en Ooijer een kwestie van tijd is. Ook de international zelf sprak de verwachting uit op korte termijn te tekenen bij PSV.
Nogmaals, ik zie hem gewoon graag komen, snap niet dat sommige mensen er zo negatief tegenover staan. Hij komt transfervrij over. Oké hij zal wel een aardig salaris gaan verdienen maar hij brengt ook een bult ervaring mee. Hij heeft afgelopen seizoen 27 wedstrijden voor Blackburn gespeeld en dit seizoen staat de teller ook alweer op 27. Ik volg alleen Arsenal in England maar ik neem aan dat hij niet voor niks zoveel speelt.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 8 april 2009 @ 17:31:10 #245
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_67835437
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Vennegoor is van hetzelfde niveau als Koevermans en Lazovic, daar schiet je dus niets mee op.
Nee sorry. Vennegoor is toch echt wel iets beter dan een Koevermans.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_67835588
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Mochten ze willen
Patat Friet
pi_67836574
Reker managed het wel even zo dat Ooijer wel komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 8 april 2009 @ 18:58:34 #248
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_67837928
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Hij is zo'n beetje de man waar het allemaal om draait bij VVV.. zonder Honda had VVV zeker weten niet bovenaan gestaan..
Dat was met Amrabat ook, en dat is ook nog niet echt een directe versterking (wellicht wel voor in de toekomst). Talent is er wat mij betreft nu wel even genoeg. Tijd voor echte mannen die voorop gaan in de strijd en er meteen staan. Om te beginnen met wat extra verdedigers en een scorende spits.

16 april schijnen we trouwens weer eens een poging te kunnen wagen om er weer tussen te komen met een seizoenskaart. Ga het maar weer eens proberen, hopelijk zeggen er een hoop verwende supporters hun kaart op nu we zo'n slecht seizoen voorgeschoteld krijgen.
pi_67841118
Kunnen we Amrabat niet aanstellen als AD? Die heeft met z'n Inholland MER diploma al meer managementbagage dan Reker .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67842826
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:58 schreef Lemming22 het volgende:

[..]
16 april schijnen we trouwens weer eens een poging te kunnen wagen om er weer tussen te komen met een seizoenskaart. Ga het maar weer eens proberen, hopelijk zeggen er een hoop verwende supporters hun kaart op nu we zo'n slecht seizoen voorgeschoteld krijgen.
Daar hoop ik ook op .
pi_67850518
Liever adriaanse als rutten eigenlijk

maar iedereen hier is voor rutte denk ik zo?

Kan er iemand niet ff een poll maken tussen 3 trainers

Rutte
Adriaanse
Verbeek
Koeman
Nothing to see here, carry on
pi_67850575
Poll: Wie moet de nieuwe trainer worden van PSV?
  • Fred Rutten
  • Co Adriaanse
  • Gertjan Verbeek
  • Iemand anders, namelijk...
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_67850873
    Iemand anders, namelijk Gullit!
    pi_67850976
    En daar komt Co'tje aannn, dat is nu natuurlijk niet meer te ontkennen. Rutten heeft al aangegeven dat hij een jaartje rust neemt.
    Een zelfde soort trainer als Stevens gaat het dus worden, dat wordt wat volgend jaar.
    pi_67851065
    Dat had natuurlijk ook in Wie wordt de nieuwe trainer van PSV? #2 gekund
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_67851215
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 01:28 schreef dndiek het volgende:
    Dat had natuurlijk ook in Wie wordt de nieuwe trainer van PSV? #2 gekund
    zet hem ook ff daar neer dan.
    wil wel graag een representatief antwoord
    Nothing to see here, carry on
    pi_67854540
    quote:
    PSV wil Rutten veel macht geven
    Door Frans van den Nieuwenhof.
    donderdag 09 april 2009 | 01:00 |
    Laatst bijgewerkt op: donderdag 09 april 2009 | 08:54

EINDHOVEN - Algemeen directeur Jan Reker en technisch manager Adrie van Kraaij zullen een deel van hun taken en verantwoordelijkheden moeten inleveren om de komst van Fred Rutten naar PSV mogelijk te maken. De directie van PSV, bestaande uit Reker en commercieel directeur Marcel van den Bunder, voerde gisteren tot laat in de avond een geheim onderhoud met Ruttens zaakwaarnemer Kees Ploegsma.

Die kon hen meedelen dat Rutten vandaag hoogstwaarschijnlijk akkoord zal gaan met de voorwaarden waaronder diens contract met Schalke 04 wordt ontbonden. Nu de 46-jarige trainer vrij man is, ligt een terugkeer naar PSV voor de hand. Rutten heeft via Ploegsma aangegeven graag naar de Eindhovense club te komen. De directie van PSV hoopt de komst van de coach binnen enkele dagen bekend te kunnen maken.

Rutten verkeert in een sterke onderhandelingspositie en verlangt vergaande bevoegdheden op technisch gebied. Zo eist hij volledige vrijheid over de samenstelling van de technische staf. Bij de komst van Huub Stevens, een jaar geleden, had Reker daarin nog een zware stem. Destijds ging Reker voorbij aan de wens van Stevens om Erwin Koeman en Ernie Brandts naar Eindhoven te halen.

Ook vraagt Rutten garanties over de mogelijkheden om nieuwe spelers te halen. Hij zou naast Orlando Engelaar (Schalke) en Eljero Elia (FC Twente) ook Marko Arnautovic (Twente) op het oog hebben. Verder wil Rutten de enige spreekbuis zijn over voetbalzaken. In de huidige constructie zijn daarover geen duidelijke afspraken gemaakt. Zowel Reker, Van Kraaij als de dienstdoende trainer treedt namens PSV op als woordvoerder.

Rutten zou verder bedingen dat Van Kraaij volgend seizoen onder hem ressorteert en aan hem rapporteert over scouting- en transferzaken. Op het gebied van de jeugdopleiding stelt Rutten eveneens hoge eisen, ondermeer aan de kwaliteiten van de trainers en de financiële mogelijkheden. Er bestaat binnen PSV veel onvrede over hoe het jeugdbeleid nu vorm krijgt. Rutten was in het verleden zelf hoofd opleidingen bij de club.

De Raad van Commissarissen van PSV is het in algemene zin eens met de noodzaak van de komst van een technisch zwaargewicht, die tegenwicht kan bieden aan de huidige leiding. Omdat er voor Rutten binnen de club een breder draagvlak is dan voor Co Adriaanse staat de RvC achter diens kandidatuur. Vanuit de commissarissen zwelt de kritiek op de directie aan. Zo wordt Reker en zijn mensen verweten dat de vele spelerstransacties, met een totale waarde van circa 25 miljoen euro, niet het gewenste rendement hebben opgeleverd.
    http://www.ed.nl/sport/ps(...)veel-macht-geven.ece

donderdag 9 april 2009 @ 09:51:12 #258
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_67854568
    Mooi bericht weer.
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 01:09 schreef Radegast het volgende:
    Zeg ik wel dat het volgend seizoen weer beter met de club gaat he... niet slechter.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_67854604
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 01:09 schreef Radegast het volgende:
    Eens En hem dan de volmacht geven
      donderdag 9 april 2009 @ 10:51:28 #260
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_67856382
    quote:
    Mooi hier kan ik me wel in vinden
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      donderdag 9 april 2009 @ 11:15:14 #261
    44470 ErikT
    Lekker PSV!
    pi_67857083
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 10:51 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Mooi hier kan ik me wel in vinden
    quote:
    Hij zou naast Orlando Engelaar (Schalke) en Eljero Elia (FC Twente) ook Marko Arnautovic (Twente) op het oog hebben.
    Alleen dit stukje word ik niet zo vrolijk van.
    Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
    3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
      donderdag 9 april 2009 @ 11:18:01 #262
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_67857175
    quote:
    Ik heb er meteen ff een berichtje van gemaakt

PSV wil Rutten veel macht geven
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 april 2009 @ 14:08:43 #263
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_67862834
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]

Alleen dit stukje word ik niet zo vrolijk van.
    dat kan ook niet eens. dus daar zou ik maar niet te zwaar aan tillen. Ga er vanuit dat Engelaar komt en Elia en Arnautovic moeten samen vast iets van 20 miljoen kosten, dat kunnen we niet eens betalen
    DeLuna vindt me dik ;(
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_67862866
    Juist van Engelaar word ik niet vrolijk.
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_67862999
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 14:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat kan ook niet eens. dus daar zou ik maar niet te zwaar aan tillen. Ga er vanuit dat Engelaar komt en Elia en Arnautovic moeten samen vast iets van 20 miljoen kosten, dat kunnen we niet eens betalen
    Ik denk dat je dan erg aan de voorzichtige kant zit ....
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_67863286
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 14:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zou je ook zeker niet moeten willen. De toegevoegde waarde van Beerens, Elia en Engelaar zie ik niet zo erg, zeker als je kijkt wat ze moeten kosten. Beter krijgt Bakkal eens een vaste basisplaats op het middenveld...
    pi_67865469
    3 jaar geleden werden we op deze datum nog kampioen.
      donderdag 9 april 2009 @ 18:38:17 #268
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_67872034
    quote:
    Fred Rutten heeft met Schalke 04 een akkoord bereikt over een vertrekregeling. De vorige maand ontslagen trainer gaat komende week met PSV praten over een dienstverband.

'PSV is voor Fred de eerste optie', vertelde zaakwaarnemer Kees Ploegsma aan het Algemeen Dagblad. 'Maar een officieel gesprek is er nog niet geweest. Dat gaat komende week gebeuren. Eerst wilden we een akkoord bereiken met Schalke. Dat is nu het geval.'

Rutten moest op 26 maart het veld ruimen bij Schalke 04 vanwege de matige resultaten van de Duitse club. Nog voor zijn ontslag circuleerde zijn naam al in Eindhoven als opvolger van de opgestapte Huub Stevens.
    Bron
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 april 2009 @ 18:56:27 #269
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_67872615
    volgende week persconferentie
    DeLuna vindt me dik ;(
      donderdag 9 april 2009 @ 18:57:36 #270
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_67872654
    Weer mooi nieuws. :
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')