Mja en ik ben eerlijk gezegd ook niet zo'n fan van Engelaar.. Bakkal kan ook best op die positie uit de voeten..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef ErikT het volgende:
Ik zie liever goede verdedigers komen. Behalve Ooijer hoor ik daar niks over.
Arnautovic en Elia mag Twente houden. Die hoef ik niet bij PSV te zien.
Bakkal mag volgend jaar op de plek van Afellay gaan spelenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mja en ik ben eerlijk gezegd ook niet zo'n fan van Engelaar.. Bakkal kan ook best op die positie uit de voeten..
Bakkal kan daar ook beter spelen, maarja Afallay vertrekt gewoon deze zomer. Dus die plek zal goed opgevuld moeten worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:01 schreef mcyodogg het volgende:
Liever op de plek van Mendez, Bakkal is een echte box-to-box middenvelder, dan heb je Simons als controleur en heb je eigenlijk nog een middenvelder nodig die continu een schakel is tussen middenveld en aanval. Althans, zo stel ik me een ideale middenlinie voor.
Lach maar, die voormalig 1e divisie spelers spelen bij AZ nu ook de pannen van het dak. Bovendien is Honda technisch zeer begaafd en heeft hij veel inzicht. Als hij niet teveel kost moeten ze hem echt halen imo.quote:
wat vind je niet teveel?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lach maar, die voormalig 1e divisie spelers spelen bij AZ nu ook de pannen van het dak. Bovendien is Honda technisch zeer begaafd en heeft hij veel inzicht. Als hij niet teveel kost moeten ze hem echt halen imo.
5 miljoen maximaal, als Nijland 4 miljoen mag kosten mag Honda best 5 kosten. Maargoed als er zich echt Engelse clubs mee gaan bemoeien zal het bedrag hoger worden vrees ikquote:
Hij is zo'n beetje de man waar het allemaal om draait bij VVV.. zonder Honda had VVV zeker weten niet bovenaan gestaan..quote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef neilpad het volgende:
Hij schijnt het idd niet slecht te doen bij VVV. 14 goals in 31 wedstrijden, beetje te vergelijken met Afellay.
Maar ik volg de Jupiler League amper.
idd.. ik denk dat hij vrij weinig toevoegt aan PSV op dit moment.. en zijn komst zou denk ik ten koste gaan van de ontwikkeling van Marcellis en dat zou zonde zijn..quote:
Stond ook op voetbalprimeur met de volgende toevoeging:quote:
Nogmaals, ik zie hem gewoon graag komen, snap niet dat sommige mensen er zo negatief tegenover staan. Hij komt transfervrij over. Oké hij zal wel een aardig salaris gaan verdienen maar hij brengt ook een bult ervaring mee. Hij heeft afgelopen seizoen 27 wedstrijden voor Blackburn gespeeld en dit seizoen staat de teller ook alweer op 27. Ik volg alleen Arsenal in England maar ik neem aan dat hij niet voor niks zoveel speelt.quote:De zaakwaarnemer van de international, Sigi Lens, is een andere mening toebedeeld. Hij zei vorige maand meermaals dat een akkoord tussen PSV en Ooijer een kwestie van tijd is. Ook de international zelf sprak de verwachting uit op korte termijn te tekenen bij PSV.
Nee sorry. Vennegoor is toch echt wel iets beter dan een Koevermans.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vennegoor is van hetzelfde niveau als Koevermans en Lazovic, daar schiet je dus niets mee op.
Mochten ze willenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vennegoor is van hetzelfde niveau als Koevermans en Lazovic, daar schiet je dus niets mee op.
Dat was met Amrabat ook, en dat is ook nog niet echt een directe versterking (wellicht wel voor in de toekomst). Talent is er wat mij betreft nu wel even genoeg. Tijd voor echte mannen die voorop gaan in de strijd en er meteen staan. Om te beginnen met wat extra verdedigers en een scorende spits.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hij is zo'n beetje de man waar het allemaal om draait bij VVV.. zonder Honda had VVV zeker weten niet bovenaan gestaan..
Daar hoop ik ook opquote:Op woensdag 8 april 2009 18:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
16 april schijnen we trouwens weer eens een poging te kunnen wagen om er weer tussen te komen met een seizoenskaart. Ga het maar weer eens proberen, hopelijk zeggen er een hoop verwende supporters hun kaart op nu we zo'n slecht seizoen voorgeschoteld krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |