als ze dan in de top 4staan dan geeft plaats 5 ook directe Europese kwalificatie.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:00 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met de UEFA cup tickets als Heerenveen of Twente de beker wint?
Die kans is best groot. En dat PSV 5e eindigt ook. Een geluk bij een ongeluk dus.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze dan in de top 4staan dan geeft plaats 5 ook directe Europese kwalificatie.
Dan nog heeft ie wel een punt dat er misschien wel teveel waarde wordt gehecht aan de clubcultuur.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we nog 4 weken wachten op Rutten dat überhaupt Adriaanse aan te stellen!
nou in de beker moet ik het nog maar zien wat qua kans vrij groot is.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die kans is best groot. En dat PSV 5e eindigt ook. Een geluk bij een ongeluk dus.
op basis waarvan dan? door 4 weken te wachten lopen we misschien wel interessante spelers mis. Beide hebben bewezen teams daadwerkelijk beter te kunnen maken.. dus ik zie wat dat betreft het verschil niet zo heel erg..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we nog 4 weken wachten op Rutten dat überhaupt Adriaanse aan te stellen!
Ik vraag me af of een ander het beter zou hebben gedaan (Hiddink daargelaten natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 15:14 schreef mcyodogg het volgende:
Zoveel kan Lodeweges nou ook niet meer verknallen.
Mja maar dan kun je wel al kijken naar het nieuwe seizoen en is er zekerheid.. dat is er nu (nog steeds) niet..quote:Op woensdag 1 april 2009 15:14 schreef mcyodogg het volgende:
Omgekeerde wereld trouwens. Rutten is (bijna) vrij, Adriaanse zit nog wel een paar maanden vast.
Ze moeten gewoon objectief kijken wie er het beste is, en wie er wil, dan is het geen probleem om even te wachten tot juni ofzo, toch?
Zoveel kan Lodeweges nou ook niet meer verknallen.
Omdat ik Adriaanse een vreselijke vent vind! Zijn aanstellerige gedrag tegen de pers.... daar zit ik niet op te wachten. Zijn manier van omgaan met spelers...... daar zit ik niet op te wachten. Zijn minachting voor van Raaij...... daar zit ik niet op te wachten. en dan ineens die mediacampagne om bij PSV binnen te komenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
op basis waarvan dan? door 4 weken te wachten lopen we misschien wel interessante spelers mis. Beide hebben bewezen teams daadwerkelijk beter te kunnen maken.. dus ik zie wat dat betreft het verschil niet zo heel erg..
Moeten ze alleen niet teveel wedstrijden verliezenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die kans is best groot. En dat PSV 5e eindigt ook. Een geluk bij een ongeluk dus.
Die omgang met spelers zal wel wat meevallen.. maar verder hoor ik niks vakinhoudelijk..quote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omdat ik Adriaanse een vreselijke vent vind! Zijn aanstellerige gedrag tegen de pers.... daar zit ik niet op te wachten. Zijn manier van omgaan met spelers...... daar zit ik niet op te wachten. Zijn minachting voor van Raaij...... daar zit ik niet op te wachten. en dan ineens die mediacampagne om bij PSV binnen te komengenant toch gewoon.
niks inhoudelijks? Ik vind de manier van naar buiten treden van wezenlijk belang......quote:Op woensdag 1 april 2009 19:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die omgang met spelers zal wel wat meevallen.. maar verder hoor ik niks vakinhoudelijk..
PSV wordt gewoon 5e hoor en bekerfinale wordt Twente - Herenveen dus geen play-offs.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Moeten ze alleen niet teveel wedstrijden verliezen
NAC kan nog roet in het eten gooien. Dat zie ik eerder gebeuren dan dat PSV wordt ingehaald door Groningen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon 5e hoor en bekerfinale wordt Twente - Herenveen dus geen play-offs.
Ach, ook maar relatief. Iedereen vind Mourinho naar buiten een lul, behalve als hij je club traint. Nou wil ik Adriaanse niet op dezelfde schaal gooien, maar omgang met de pers wordt alleen een issue als de prestaties uitblijven.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks inhoudelijks? Ik vind de manier van naar buiten treden van wezenlijk belang......
NAC gaat echt niet winnen bij Twente.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
NAC kan nog roet in het eten gooien. Dat zie ik eerder gebeuren dan dat PSV wordt ingehaald door Groningen.
als ie resultaat boekt vergeeft iedereen em dat.. dus tja tis maar waar je waarde aan hecht natuurlijk.. en zoals eerder al genoemd.. iedereen vindt Mourinho ook een zak zoals ie naar buiten treedt, maar hij boekt wel resultaat.. evenals een Louis van Gaal..quote:Op donderdag 2 april 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks inhoudelijks? Ik vind de manier van naar buiten treden van wezenlijk belang......
In de beker weet je het nooit. Ik kan me nog iets herinneren van Ajax en Volendamquote:Op donderdag 2 april 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
NAC gaat echt niet winnen bij Twente.
maar waar heeft Adriaanse dan zoveel meer indruk gemaakt dan Rutten op je?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ie resultaat boekt vergeeft iedereen em dat.. dus tja tis maar waar je waarde aan hecht natuurlijk.. en zoals eerder al genoemd.. iedereen vindt Mourinho ook een zak zoals ie naar buiten treedt, maar hij boekt wel resultaat.. evenals een Louis van Gaal..
ik doel meer op het feit dat Adriaanse het bij meerdere teams heeft laten zien (Willem II, AZ en nu bij Salzburg om maar even 3 voorbeelden te noemen) en Rutten alleen nog maar bij Twente, want Schalke liep volledig in de soep..quote:Op donderdag 2 april 2009 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar waar heeft Adriaanse dan zoveel meer indruk gemaakt dan Rutten op je?
Mwah Salzburg vind ik minder indrukwekkend aangezien daar gewoon het budget zitquote:Op donderdag 2 april 2009 00:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik doel meer op het feit dat Adriaanse het bij meerdere teams heeft laten zien (Willem II, AZ en nu bij Salzburg om maar even 3 voorbeelden te noemen) en Rutten alleen nog maar bij Twente, want Schalke liep volledig in de soep..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |