http://www.ed.nl/sport/ps(...)ke-kandidaat-PSV.ecequote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef ruud.nl het volgende:
Waar komt dat bericht eigenlijk vandaan dat Reker kiest voor Rutten en de RVC voor Adriaanse?
Sportweek heeft in ieder geval al vaker lulverhalen de wereld in geholpen.
Ik zeg niet dat het niet waar is, maar in dit artikel zie ik niet dat Reker op dit moment een voorkeur voor Rutten zou hebben ipv voor Adriaanse, alleen dat hij een jaar geleden met rutten heeft gesproken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)ke-kandidaat-PSV.ece
Ben jij 24 uur per dag dronken ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
... meneer als u een transplantatie van uw mond, naar uw nek krijgt.. gaat u wellicht ook vaker uit uw nek lullen ...
uh?
AHUM.. :|
Uitstekend, maar communiceer dat dan. Als ze gewoon netjes bekend maken dat Reker in de zomer zal vertrekken dan zijn ze van een hoop gezeik af, is de reden duidelijk waarom de RvC bezig is en kan er gezocht worden naar een nieuwe algemeen directeur.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef dndiek het volgende:
Tenzij Reker er op korte termijn uitvliegt
Gast, waar de RvC zich de laatste jaren intensief mee bemoeid heeft waar ze zich niet mee moesten bemoeien is zo langzamerhand niet meer uit het blote hoofd te onthoudenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Tis sowieso bizar dat een RvC zich zo intensief met de zoektocht van een nieuwe trainer bemoeid.
dat is iets anders. De directeur moet samen met de technisch manager een profielschets maken, daar kan de RvC dan eventueel naar kijken en dan lijkt het me aan de directeur en dan mag de RvC alsnog definitief .ja zeggen. Eventueel laat je een aantal belangtrijke spelers ook nog een zegje doen over de profielschets.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:13 schreef mcyodogg het volgende:
Maar aan de andere kant zou ik het ook wel raar vinden als 1 iemand even ging beslissen wie trainer van PSV wordt. Toch een beslissing die breed gedragen moet worden.
Binnen de directie ja, een RvC is géén directie, het is een controlerend orgaan dat toezicht moet houden. Bij PSV is dat onderscheid helemaal zoek, de RvC neemt zaken over van het dagelijks bestuur, iets wat normaal gesproken alleen in uiterste noodgevallen hoort te gebeuren. En dat houdt dus in dat je effectief met een kliek zit die alleen verantwoording aan zichzelf verschuldigd is, zichzelf benoemt en zodoende alles kan doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:13 schreef mcyodogg het volgende:
Maar aan de andere kant zou ik het ook wel raar vinden als 1 iemand even ging beslissen wie trainer van PSV wordt. Toch een beslissing die breed gedragen moet worden.
Hoe durf jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ben jij 24 uur per dag dronken ofzo?
quote:PSV maakt haast met aanstelling Rutten als trainer
01/04/2009 09:00
De aanstelling van Fred Rutten als hoofdtrainer van PSV lijkt nog slechts een kwestie van tijd. De eerste contacten tussen PSV en het kamp Rutten zijn al gelegd.
De coach uit Wijchen werd vorige week donderdag op non-actief gesteld door zijn Duitse werkgever Schalke 04. Daarmee is de weg vrij voor een terugkeer naar Eindhoven, waar hij in het verleden in dienst was als assistent-trainer.
De leiding van de aftredende landskampioen hulde zich tot dusverre in stilzwijgen over de benoeming van een nieuwe oefenmeester. Nu bevestigt manager transfers en scouting Adrie van Kraay de kandidatuur van Rutten.
'Fred staat inderdaad hoog op de lijst', zegt Van Kraay. 'Hij heeft het in het verleden fantastisch gedaan bij PSV, hij heeft hier destijds een heel goede indruk achtergelaten. Zijn kwaliteiten zijn bij ons algemeen bekend. Als alles logisch was verlopen, was hij hier een paar jaar geleden op voorspraak van Guus Hiddink al hoofdtrainer geworden. Dat is toen anders gelopen. De kans bestaat dat hij nu wél naar PSV komt.'
Rutten zelf heeft wel oren naar een terugkeer naar PSV, waar hij de langverwachte opvolger van Huub Stevens en interim-trainer Dwight Lodeweges moet worden. Wel beschouwt de voormalige verdediger het als een voorwaarde dat hij een uitgebreid takenpakket onder zijn hoede krijgt.
Zo wil hij de zeggenschap over het aan- en verkoopbeleid van de club. Ook wil hij dat de visie van een opgewaardeerde jeugdopleiding – ingezet onder voormalig trainer Guus Hiddink – wordt doorgezet. Hoofd opleiding Wiljan Vloet probeert daar invulling aan te geven, maar zijn plannen worden ondergraven door directeur Jan Reker, die juist voorstelde om te bezuinigen op de voetbalschool.
Van Kraay hoopt dat PSV 'op korte termijn' naar buiten kan treden met de nieuwe trainer. 'Het moet niet te lang meer duren. We zitten nu met mogelijke aankopen en de toekomst van verhuurde spelers, daar moeten we besluiten over gaan nemen. Dat kan pas als er een nieuwe trainer is.'
Is dit nu nog niet uit de wereldquote:Hoofd opleiding Wiljan Vloet probeert daar invulling aan te geven, maar zijn plannen worden ondergraven door directeur Jan Reker, die juist voorstelde om te bezuinigen op de voetbalschool.
geen idee, maar ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze zo lang wachten.. Ik ben van mening dat ze beter al eerder Adriaanse hadden kunnen aanstellen.. Dan hadden ze nu al bezig gekund met het op orde brengen van de selectie van volgend seizoen.. En Rutten mag dan wel de clubcultuur kennen, maar volgens mij is daar de laatste jaren maar bar weinig van overgebleven.. en daar komt bij dat Stevens de clubcultuur ook kent, maar niks gepresteerd heeft.. dus ik vind het een beetje een loze voorwaarde..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef neilpad het volgende:
Hoelang zou het duren voordat Schalke Rutten zijn gouden handdruk geeft?
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee, maar ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze zo lang wachten.. Ik ben van mening dat ze beter al eerder Adriaanse hadden kunnen aanstellen.. Dan hadden ze nu al bezig gekund met het op orde brengen van de selectie van volgend seizoen.. En Rutten mag dan wel de clubcultuur kennen, maar volgens mij is daar de laatste jaren maar bar weinig van overgebleven.. en daar komt bij dat Stevens de clubcultuur ook kent, maar niks gepresteerd heeft.. dus ik vind het een beetje een loze voorwaarde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |