Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeensquote:Op zondag 29 maart 2009 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou persoonlijk liever een ton winnen dan 35 miljoen ofzo.
Las laatst ook een artikel over mensen die loterijen gewonnen hadden en knetterhard gestalkt werden door goede doelen, 'vrienden', media etc. Het schijnt zelfs dat ze ondersteuning krijgen van de loterijen zelf als ze grote bedragen winnen, omdat veel mensen eraan onderdoor gaan.
't is ook niet te vergelijken met zelf miljoenen verdienen door geluk te hebben met je werk. Die mensen lijken er veel minder last van te hebben.
Alleen maar handigerquote:Op zondag 29 maart 2009 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I have to narrow it down a bit.
Weet 't opzich wel maar niet waar exact
Wordt al een vrij gedetailleerde kaart dan, waar ik op moet mikken
Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouwquote:Op zondag 29 maart 2009 11:47 schreef eer-ik het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me echter af of dhr. Wilders er ook zo over denkt.
Als ik 'm zo inschat is alles wat een kleurtje heeft een buitenlander.
Als je rijk bent, heb je "vrienden".quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeens
Whehe, zo karig vind ik dat. Mensen die opeens weer supergoeie vrienden van je zijn enzo..quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen al hier naartoe belden toen bekend werd dat de prijs in deze wijk zou gaan vallen. De telefoon stond roodgloeiend van mensen die al letterlijk jaren niet hadden gebeld. Sommige belden wel meerdere keren per dag opeens
True that!quote:
Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouwB. hij is tegen de islamisatie, aka. hij denkt dat als het zo doorgaat heel Nederland over 10 a 20 jaar met hoofddoekjes op moet lopen omdat er meer Moslims zijn dan Christenen en dat dan de 'regel' wordt. C. hij zegt nergens dat "buitenlanders" per se weg moeten. Hij strijdt voor integratie en als iemand vaak crimineel gedrag vertoond hij/zij moet worden teruggestuurd naar zijn/haar land.
Ofwel: iedereen denkt dat hij alleen roept "OMG slechte buitenlanders" terwijl het wat gedetailleerder in elkaar zit maar niemand luistert naar hem dus dat zal ook wel zo blijven.
Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je rijk bent, heb je "vrienden".
Gelukkig weet ik, nu ik nog arm ben, wie mijn echte vrienden zijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoor
zelfde als Fortuyn dus. Daar luisterde ook niemand naar, maar in de peilingen steeg hij wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Men luistert echt niet goed naar Wilders... A. Wilders heeft een buitenlandse vrouwB. hij is tegen de islamisatie, aka. hij denkt dat als het zo doorgaat heel Nederland over 10 a 20 jaar met hoofddoekjes op moet lopen omdat er meer Moslims zijn dan Christenen en dat dan de 'regel' wordt. C. hij zegt nergens dat "buitenlanders" per se weg moeten. Hij strijdt voor integratie en als iemand vaak crimineel gedrag vertoond hij/zij moet worden teruggestuurd naar zijn/haar land.
Ofwel: iedereen denkt dat hij alleen roept "OMG slechte buitenlanders" terwijl het wat gedetailleerder in elkaar zit maar niemand luistert naar hem dus dat zal ook wel zo blijven.
niemand (die ik ken) belt mij ooit, dus dat scheelt. En nummers die ik niet ken, neem ik bij voorbaat al niet op.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ook mensen die daarvoor al (en nun nog) vrienden waren belde toch net iets vaker hoor
Aanvulling:quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.
Ach het zal wel ingebouwd zitten de mens. Iemand die ik ook ken breekt nu gigantisch door in de muziek en die vertelde ook dat er nu op hyves opeens mensen komen van: hey, volgens mij zijn wij familie want we hebben dezelfde achternaamquote:
Dat is aandacht zoeken, zodra Wilders iets zegt over bijvoorbeeld de dierenbescherming dan hoor je dat nergens, omdat hij dan niet boeiend is voor de media. Wat doe je dan? Tja dan blijf je lekker tegen de samenleving aanschoppen. Uiteindelijk zorgt dat er weer voor dat iedereen denkt dat hij vol tegen buitenlandse mensen is, maar als je goed luistert is dat niet helemaal waar.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik beter naar 'm zou moeten luisteren. Als je je zo gedraagt zoals hij (Films a la Fitna maken, weglopen uit de Kamer, gehaat worden door bijv. Engeland - dat is ook niet voor de grap) vind ik niet dat je heel serieus genomen moet willen worden.
Sabri8na Starkequote:Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Whehe.
Wie is dat? interessevraag, geen stalkvraag
Bij mij komen er geen buitenlanders voor in de familiequote:Op zondag 29 maart 2009 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Aanvulling:
Dat 'terugsturen naar land van origine' is onmogelijk. Er bestaan vrijwel geen volbloed Nederlanders, als ze uberhaupt al bestaan. Er zijn zat mensen die enkele generaties terug buitenlander zijn, maar dat is het gros van de bevolking hier. Waar moet je dan de scheidingslijn leggen..
Overgrootmoeder + Overgrootvader zijn in Nederland geboren? Sowieso, niemand is "van origine een bepaald soort"quote:Op zondag 29 maart 2009 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Aanvulling:
Dat 'terugsturen naar land van origine' is onmogelijk. Er bestaan vrijwel geen volbloed Nederlanders, als ze uberhaupt al bestaan. Er zijn zat mensen die enkele generaties terug buitenlander zijn, maar dat is het gros van de bevolking hier. Waar moet je dan de scheidingslijn leggen..
Ik denk dat dat niks met durven te maken heeft. Klaarblijkelijk is het probleem niet dusdanig groot (is het volgens mij ook niet) dat er door de politiek ingegrepen moet worden. Probleembuurten worden uiteindelijk wel opgelost, hoewel de vraag is of dat wenselijk is. Er is gewoon een bepaalde slag mensen die je niet in je eigen wijk wilt hebben. Prop dat volk bij elkaar in 1 wijk, gaat prima toch. Dat ze onderling voor overlast zorgen moeten ze zelf weten, ik kan daar niet van wakker liggen. Ik woon ook in een probleemwijk maar heb nog nooit íets onrustigs meegemaakt hier. Ja, de hoerenlopers, maar die horen niet bij deze buurt specifiek.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is aandacht zoeken, zodra Wilders iets zegt over bijvoorbeeld de dierenbescherming dan hoor je dat nergens, omdat hij dan niet boeiend is voor de media. Wat doe je dan? Tja dan blijf je lekker tegen de samenleving aanschoppen. Uiteindelijk zorgt dat er weer voor dat iedereen denkt dat hij vol tegen buitenlandse mensen is, maar als je goed luistert is dat niet helemaal waar.
Daarnaast staat er niemand op die wat milder is dan Wilders maar toch iets aan het probleem criminele jongeren wilt doen (wat in 80% van de gevallen geen 100% Nederlandse jongeren zijn) Ja, Verdonk maar die hangt een beetje in haar overgang ofzo.
Ik snap wel waarom hij 1e in de peiling staat, hij is misschien wat aan de extreme kan (lees: grote mond) maar de rest is te bang er wat aan te durven doen. Denk aan die probleembuurten die nu ook allemaal een andere naam hebben. Struisvogelpolitiek
Dat moet er ooit komen.. a la USA, maar zo ver zijn we in de EU nog niet...quote:Op zondag 29 maart 2009 12:05 schreef Yesse het volgende:
Daarnaast, Nederland bestaat niet meer. Het is nu "Europa"
Daarom.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Overgrootmoeder + Overgrootvader zijn in Nederland geboren? Sowieso, niemand is "van origine een bepaald soort"Ijstijd enzo.
Niet?quote:
Uiteindelijk zijn we allemaal buitenlanders jong, lang, lang geleden woonde er nog niemand op dit stuk land, we komen allemaal uit het Oosten uiteindelijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij komen er geen buitenlanders voor in de familieOf je moet (aangetrouwde) Brabanders ook buitenlanders vinden.
Whehe, ik kijk geen tv hequote:Op zondag 29 maart 2009 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Niet?
Heeft een platencontract getekend bij blue note (grootste jazz platenlabel ter wereld) en dr cd verkoopt als een malle (inclusief reclames op tv enzo)
Toen bestond mijn familie nog niet... uiteindelijk zijn we ook allemaal familie van elkaar. En doen we net zo hard mee aan incest zoals dat in sommige gebieden nog steeds gebeurt.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal buitenlanders jong, lang, lang geleden woonde er nog niemand op dit stuk land, we komen allemaal uit het Oosten uiteindelijk.
Jij bent ook geen vrouw. Gisteren weer langs zo'n groep moeten lopen, ca 20 man die dingen naar me riepen waar ik me echt niet vrolijker door voelde hoor.... Als ik dat moest geloven ben ik een hoer die niet thuis hoor in deze wereld en hun slaafje moet zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niks met durven te maken heeft. Klaarblijkelijk is het probleem niet dusdanig groot (is het volgens mij ook niet) dat er door de politiek ingegrepen moet worden. Probleembuurten worden uiteindelijk wel opgelost, hoewel de vraag is of dat wenselijk is. Er is gewoon een bepaalde slag mensen die je niet in je eigen wijk wilt hebben. Prop dat volk bij elkaar in 1 wijk, gaat prima toch. Dat ze onderling voor overlast zorgen moeten ze zelf weten, ik kan daar niet van wakker liggen. Ik woon ook in een probleemwijk maar heb nog nooit íets onrustigs meegemaakt hier. Ja, de hoerenlopers, maar die horen niet bij deze buurt specifiek.
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij bent ook geen vrouw. Gisteren weer langs zo'n groep moeten lopen, ca 20 man die dingen naar me riepen waar ik me echt niet vrolijker door voelde hoor.... Als ik dat moest geloven ben ik een hoer die niet thuis hoor in deze wereld en hun slaafje moet zijn.
Ja leuk.
het weer danquote:Op zondag 29 maart 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
Daar ging het trouwens totaal niet over. Het gaat er om dat A. Wilders een grote bek heeft maar volgens mij nooit zoveel zal doorzetten en B. er nog een oppositie / 1e kamer is die al het slechte tegen kan houden.
Geen reden om te emigreren dus
Kan ook. Is misschien nog wel goedkoperquote:Op zondag 29 maart 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]nouja, ik heb gemerkt dat samen met een groepje lopen ook werkt
whehe ja. Ik heb geen idee hoelang mijn familie al bestaat eigenlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen bestond mijn familie nog niet... uiteindelijk zijn we ook allemaal familie van elkaar. En doen we net zo hard mee aan incest zoals dat in sommige gebieden nog steeds gebeurt.
ik weet dat ook niet precies. We hebben het wel eens uit laten zoeken. Maar weet niet meer tot welk jaar het terugliep.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe ja. Ik heb geen idee hoelang mijn familie al bestaat eigenlijk
Ja, da's ook niet bepaald charmant. Daarbij moet ik wel zeggen dat dat soort zaken echt zorgen dat ik mezelf een stuk beter voel dan zij, 't is enorm laag gedrag. Schijnt ook vaak voort te komen uit verveling, beter doen ze daar wat aan dan. Desnoods mensen in de bak tieven als ze niet naar school gaan ofzo. Waarom moeten zij wel irritant doen omdat ze zich vervelen, en 'wij' niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij bent ook geen vrouw. Gisteren weer langs zo'n groep moeten lopen, ca 20 man die dingen naar me riepen waar ik me echt niet vrolijker door voelde hoor.... Als ik dat moest geloven ben ik een hoer die niet thuis hoor in deze wereld en hun slaafje moet zijn.
Ja leuk.
Mwa, in Amerika kunnen ze niet zoveelquote:Op zondag 29 maart 2009 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik ook in Europa blijven.
[generalisatiemodus]Of Amerika, maar dan zit je tussen de rednecks en dikke mensen[/generalisatiemodus]
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Staat voor mij ook op de planningLekker in het zonnetje
Sorry Dirk![]()
Niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, in Amerika kunnen ze niet zoveelOp mijn vakgebied zit de topin Nederland, GB en de Scandinavische hoek
Ach, het komt er op neer dat ze in Amerika een enorm grote bek hebben (what's new) en dus als een malle dingen zeggen te hebben bedacht en gepubliceerd, waar vervolgens het grootste deel totale onzin van isquote:Op zondag 29 maart 2009 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet?
Weet niet hoe het is in dat vakgebied...
quote:
Geen idee, maar ik bevestigde de clichés ffquote:Op zondag 29 maart 2009 12:45 schreef eer-ik het volgende:
Je kan mij niet vertellen dat er geen mooie vrouwen zijn in Noorwegen
Haha, dat mag altijd.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik bevestigde de clichés ff
Beter kan ik morgen wel weer lopen...quote:Op zondag 29 maart 2009 13:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toch niet gaan lopen, morgen is het beter weer. En ik heb gisteren ook al gelopen.
Coldplay gaat een break nemenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef Renesite het volgende:
Heeerlijk![]()
![]()
![]()
En het zonnetje schijnt heerlijk buiten
![]()
![]()
![]()
godsammekrake word het toch nog lente?
Net ff beetje gestudeerd... mjam!
Gelukkig maar, ze bakken er niks meer vanquote:
Ik vond strawberry spring nog wel okay... Die laatste cd (quote:Op zondag 29 maart 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ze bakken er niks meer van LN
Mjah maar ze gaan toch echt 'even' stoppen. Maar goed, dat hebben ze ook al 10 keer gezegdquote:Op zondag 29 maart 2009 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond strawberry spring nog wel okay... Die laatste cd (CD?) was ook goed te doen
Mja, ze zijn weinig vernieuwend meerquote:Op zondag 29 maart 2009 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond strawberry spring nog wel okay... Die laatste cd (CD?) was ook goed te doen
True. Dat wel. en omdat ik 1 nummer wel okay vond, vind ik de rest ook wel te doenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ze zijn weinig vernieuwend meerElk nummer klinkt bijna hetzelfde. Ze zijn een soort Lady Gaga van hun genre
HAHAHAHAHAHAHAHA, 24 uur wachten,!111!!1quote:
Ja, preciesquote:Op zondag 29 maart 2009 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Dat wel. en omdat ik 1 nummer wel okay vond, vind ik de rest ook wel te doen!
Als je er goed over nadenkt is het wel makkelijk scorenquote:
Juh, het is niet voor niks dat ze zo populair blijvenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er goed over nadenkt is het wel makkelijk scoren!
Ik wou zeggen.. snel naar de UK vliegen.. maar daar is het ondertussen ook al 13:39quote:Op zondag 29 maart 2009 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA, 24 uur wachten,!111!!1
Dan maar ff naar de USAquote:Op zondag 29 maart 2009 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou zeggen.. snel naar de UK vliegen.. maar daar is het ondertussen ook al 13:39
Whehe, zouden er echt mensen zijn die dagelijks op 1337 wachten?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA, 24 uur wachten,!111!!1
Het moet bijna welquote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, zouden er echt mensen zijn die dagelijks op 1337 wachten?
Die hebben ook geen leven...quote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, zouden er echt mensen zijn die dagelijks op 1337 wachten?
Mjaquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nicoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ik heb ook nog een doos staan, al weken, die ik eens een keer uit moet zoeken wat weg kan, wat bewaard moet blijven etc. Maar nog geen zin in gehadquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef Daph_ het volgende:
Ik begon vol goede moedMaar nu ligt de hele vloer bezaaid met allerlei stapeltjes en ik heb geen zin meer
Aan de slag danquote:Op zondag 29 maart 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het valt nog redelijk mee, maar er moet wel schoongemaakt worden
gewoon nog ff uitstellenquote:
het is bewolkt hierquote:Op zondag 29 maart 2009 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon nog ff uitstellenNu genieten van het mooie weer
![]()
Zaterdag wordt er 20 (TWINTIG!!) graden verwacht in Amsterdamquote:Op zondag 29 maart 2009 15:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zomer mag er van mij ook wel inkomen nu
zaterdag maar naar het strand van Amsterdam danquote:Op zondag 29 maart 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zaterdag wordt er 20 (TWINTIG!!) graden verwacht in Amsterdam![]()
![]()
Ben ondertussen wel bezig met opruimen weer
quote:
Het is weer lentequote:Op zondag 29 maart 2009 16:04 schreef Daph_ het volgende:
Die headersIk word er helemaal vrolijk van
Vooral die met het lammetje en met de bloempjes
Dat is wel erg zomers...quote:Op zondag 29 maart 2009 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens de thermometer in de tuin is het in de schaduw 8 gradenen in de zon 32 graden
helaas wordt de gevoelstemperatuur niet gemetenquote:
Ja, was vanmorgen op het strand aan het trainen.. Daar werd ik bijna gezandstraald. Eenmaal uit de wind en in het zonnetje was het bloedheet.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
helaas wordt de gevoelstemperatuur niet gemetenWant de wind is nog best frisjes
Laat ik nu net 'onder de rook' van Amsterdam (quote:Op zondag 29 maart 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zaterdag wordt er 20 (TWINTIG!!) graden verwacht in Amsterdam![]()
![]()
Ben ondertussen wel bezig met opruimen weer
Dat moet ik ook nog ff doen inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef PieterBas het volgende:
dat wordt dus snel de dokter bellen voor een vervolgreceptje hooikoortsmedicijnen
Zoiets ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf.. Onder het motto "beter laat dan nooit" zeker?
Doe je goedquote:Ik heb inmiddels twee nieuwe mappen aangemaakt voor verschillende documentenHet begint weer een beetje geordend te worden hier aangezien ik nu alles kan opbergen
Ja hé, gelukkig ben jij er Houquote:Op zondag 29 maart 2009 18:25 schreef Houniet het volgende:
Zo het is wel gezellig hier.
Zeg dat welquote:
Klinkt bekendquote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef Daph_ het volgende:
Ik begon vol goede moedMaar nu ligt de hele vloer bezaaid met allerlei stapeltjes en ik heb geen zin meer
Ik heb inmiddels nog één stapel liggen, die moet nog in een map gedaan worden. Probleem is alleen dat die map vol is en dat ik dus eerst moet kijken wat ik kan weggooienquote:Op zondag 29 maart 2009 18:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Drie weken verder, en de stapels liggen er nog
Zo nu en dan een beetje opruimen of verschuiven zodat er een ander stapeltje bij kan
Best wel ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:32 schreef The_Dean het volgende:
Maestro
Iedereen al een beetje de zomer in de bol?
hoe langer deze zooi duurt hoe meer zomer ik wil hebben op mijn nogal wit uitgeslagen lichaamquote:Op zondag 29 maart 2009 18:32 schreef The_Dean het volgende:
Maestro
Iedereen al een beetje de zomer in de bol?
quote:
Wat?! Meen je datquote:Op zondag 29 maart 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet te ijverig worden hoor Daph. Het weekend is alweer voorbij namelijk...
Wat gaat er allemaal gebeuren danquote:Op zondag 29 maart 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Luctor ik weet hetEn aangezien mijn ouders morgen alles weg gaan halen van de overloop (=waar ik nu zit) moet ik alles vanavond wegzetten.. Het is zelfs zo erg dat ze de trap naar mijn zolderkamer gaat weghalen dus ik kan niet eens thuis slapen
Jij zit op de overloop lees ik al meerdere keren, maar ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Luctor ik weet hetEn aangezien mijn ouders morgen alles weg gaan halen van de overloop (=waar ik nu zit) moet ik alles vanavond wegzetten.. Het is zelfs zo erg dat ze de trap naar mijn zolderkamer gaat weghalen dus ik kan niet eens thuis slapen
We hebben een redelijk klein huisje, dus mijn enige werkplek is op de overloop. Die is denk ik twee meter lang en ruim een meter breed ofzo. Ik zit gelijk tussen de trappen in. Jeez, dit is onduidelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zit op de overloop lees ik al meerdere keren, maar ik kan me er niks bij voorstellenStaat jou/jullie pc op de overloop ofso?
Paint, graaaaagquote:Op zondag 29 maart 2009 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
We hebben een redelijk klein huisje, dus mijn enige werkplek is op de overloop. Die is denk ik twee meter lang en ruim een meter breed ofzo. Ik zit gelijk tussen de trappen in. Jeez, dit is onduidelijk* pakt paint *
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Dat maakt een hoop duidelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
De verhoudingen kloppen niet helemaal (naast de trap richting de badkamer is veel smaller), maargoed
Juhquote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Krappe boel dus![]()
Toch fijn om wat ruimte te hebben![]()
Aparte computerkamer FTWquote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Vind ik ookMja het is nog voor een jaartje ofzo, dan ben ik toch het huis uit. Ik heb een laptop dus ik kan ook gewoon beneden aan de grote eettafel gaan zitten. Doe ik alleen eigenlijk nooit omdat mijn ouders altijd tv kijken en ik dan afgeleid raak
Dat heb ik hier nu wel ongeveerquote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil een soort kantoor in een overgebleven kamer maken. Met grote bureau's enzo
computer in je slaapkamer FTW.quote:
Zijn die ronde dingen graancirkels?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt groter dan het is![]()
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat mn ouders het huis uitgaanOh, wacht
![]()
Ik denk hetquote:Op zondag 29 maart 2009 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn die ronde dingen graancirkels?
en te luidruchtig...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, dan is het of te koud om te zitten of te warm om te slapen
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk hetIk heb ze zelf niet getekend
![]()
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 29 maart 2009 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en te luidruchtig...
mijn pc gaat ook gewoon 's-nachts uit...
Kan dat?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en te luidruchtig...
mijn pc gaat ook gewoon 's-nachts uit...
Hangt er van af.. als je een abonnement hebt.. krijg je korting.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:32 schreef Bravebart het volgende:
PC's kunnen toch niet uit? Dan moet je toch betalen om weer in Windows te mogen de volgende morgen?
Sowieso kan ik slecht tegen knipperende lichtjes als ik probeer te slapen/aan het slapen ben.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoOf ik ben iets aan het downloaden, dan niet
Waar schaf je dat aan?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt er van af.. als je een abonnement hebt.. krijg je korting.
billneedsmoremoney.com of... ihavetofinancemyeleventhhouseinsainttropez.comquote:
Die sites worden beheerd door Dannyquote:Op zondag 29 maart 2009 21:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
billneedsmoremoney.com of... ihavetofinancemyeleventhhouseinsainttropez.com
Hoe kan hij dat allemaal betalen en wat moet je met 11 huizen in St Tropez..quote:Op zondag 29 maart 2009 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die sites worden beheerd door Danny
Hmm, ik ben in een baldadige bui. Ik ga dat vanavond eens proberen, dat uitzettenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:32 schreef Bravebart het volgende:
PC's kunnen toch niet uit? Dan moet je toch betalen om weer in Windows te mogen de volgende morgen?
Hij kan dat betalen door mensen die 's nachts hun pc uitdoenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat allemaal betalen en wat moet je met 11 huizen in St Tropez..
Wat overigens een verschrikkelijk klote stad is, zeker als Puff Daddy stoer loopt te doen met zijn homeboy Bruce Willis door de straten![]()
hij gebruikt ook een van zijn huizen voor The Bunker..quote:Op zondag 29 maart 2009 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij kan dat betalen door mensen die 's nachts hun pc uitdoenEn tja, 11 huizen, daar kan je mooi je mods kwijt
Ik nietquote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, ik ben in een baldadige bui. Ik ga dat vanavond eens proberen, dat uitzetten
En BB werd ook in 1 van zijn huizen opgenomenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hij gebruikt ook een van zijn huizen voor The Bunker..
Geen idee, ik heb mn Macbook (ooooh hij zei Macbook, apple fanboy!111!1111) nog nooit uitgezetquote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb niet anders...
Kunnen die niet uit dan?
Dat dusquote:
en hij had zeker ook nog een Bus... en Temptation Island werd zeker in zijn achtertuin opgenomen..quote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En BB werd ook in 1 van zijn huizen opgenomen
Ik ook niet echt, wel een keer gereboot wegens een update.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mn Macbook (ooooh hij zei Macbook, apple fanboy!111!1111) nog nooit uitgezet
Vond het best vermakelijk om er even te zijn maar zo briljant is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Toen ik daar was.. wordt hier nou zoveel commotie overgemaakt.
Juist PB, jij hebt hem doorquote:Op zondag 29 maart 2009 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hij had zeker ook nog een Bus... en Temptation Island werd zeker in zijn achtertuin opgenomen..
quote:
Idd, ik reboot alleen voor updatesquote:Op zondag 29 maart 2009 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, wel een keer gereboot wegens een update.
Heb jij iLife eigenlijk?
Is dat zo?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik reboot alleen voor updates
Ja, dat zit toch standaard op je Mac?
iLife alsin iPhoto, iMovie, iDVD, GarageBand enzo, bedoel je toch?quote:
Precies.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vond het best vermakelijk om er even te zijn maar zo briljant is het nou ook weer niet.
Geef mij maar Antibes
Mja, dat zat er inderdaad standaard bij geloof ik...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
iLife alsin iPhoto, iMovie, iDVD, GarageBand enzo, bedoel je toch?
Leuke plek.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies.
Ik ben nog nooit in Antibes geweest, wel vaak in Zuid Frankrijk, maar dat was meer in de buurt van Nice.
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat zat er inderdaad standaard bij geloof ik...
Heb alleen die update nu, iLife 09, die is niet gratis.
Ik gok.. Brittany Murphy... of Kelly Clarkson..quote:
quote:
Ik zag het meteenquote:
maar die waren vroeger zo schattigquote:
Nou ja. Ik heb de laatste tijd toch wat afleveringen One Tree Hill gezienquote:
Wheeehehehe, dat is duidelijkquote:
Zat het net te kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb de laatste tijd toch wat afleveringen One Tree Hill gezien
Ik was wel benieuwd naar die foto's over Groningen eigenlijk.quote:
ehm...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar die foto's over Groningen eigenlijk.
Oh, dacht dat het jouw website was waar die foto gehost wasquote:
Ja, is het ook...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het jouw website was waar die foto gehost was
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar die foto's over Groningen eigenlijk.
Hahaha, naja, ik vind het gewoon leuk hoe andere mensen kijken naar Groningenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ik zie dat die link kapot is...
Zal t.z.t. effe kijken of ik 't kan fixen, moet effe dat mapje vinden weer.
heb wel e.e.a. op flickr staan.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, naja, ik vind het gewoon leuk hoe andere mensen kijken naar Groningen! Ik vind die stad zo normaal waarna mensen die er nooit komen toffe foto's schieten die ik anders nooit zo had gemaakt.
* Renesite is dan ook deels Flickr verslaafdPuur om te gluren.
Beetje een vruchtbaar jaar dan..quote:Op zondag 29 maart 2009 23:06 schreef Renesite het volgende:
Oh god... Er moet weer een oud jaargenoot van mij een kind werpen! Ze woont nog thuis, heeft een vriend en is heulemaal in de wolken
Dat is nummer... 7!!!
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:30 schreef Houniet het volgende:
Morgen ook een tentamen. Gaat weer een wedstrijdje "kijken wie het eerste klaar is" tentamen.
Serieusquote:Op zondag 29 maart 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb morgen als 4e-jaars BE-student een tentamen ExcelJe moet toch ergens 2,5 EC mee binnenhalen
Bob Sagetquote:Op zondag 29 maart 2009 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zag het meteen!
[ afbeelding ]
Toen waren ze tenminste schattigNu zijn ze vuige sletjes
!
TIquote:Op zondag 29 maart 2009 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hij had zeker ook nog een Bus... en Temptation Island werd zeker in zijn achtertuin opgenomen..
Gruwelijke foto's dudequote:Op zondag 29 maart 2009 23:06 schreef eer-ik het volgende:
http://www.flickr.com/photos/vondeyck/ hier.
Ik ga ook, half zes sta ik er weer naastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |