Nemo kan veel lekkerder:quote:Op zondag 29 maart 2009 01:43 schreef mschol het volgende:
ola
net terug van 4 bioscoop films (pathe unlimited pas)
en Wyri: ik heb nemo voor je gevonden
[ afbeelding ]
Windows 1.0:quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Cothen het volgende:
Windows = Windows
en welk naampje of nummertje erachter staat maakt niet zoveel uit
* Cothen honger krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef phluphy het volgende:
Kan een lekker (groot) stukje pizza je misschien opvrolijken?
[ afbeelding ]
Yummy maar eet al prei, aardappel pannekoeken en kipspareribs vanavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef phluphy het volgende:
Arme Sir Harry.![]()
Kan een lekker (groot) stukje pizza je misschien opvrolijken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
http://aprilfoolsdayontheweb.com/2009.html
quote:
Handig dus nu zit je maar wat te internetten?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:51 schreef mschol het volgende:
geweldig..
ze hebben rechten aangepast binnen ons helpdesk programma waardoor ik niks meer kan doen
mja.. wel nog wat afspraken gemaakt van calls die ik al eerder had uitgedraaid (dus kon nog iets doen, maar veel is het nietquote:Op donderdag 2 april 2009 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Handig dus nu zit je maar wat te internetten?
Niets doen? Je had dan wel 128 brieven voor me mogen posten bij een flat in Purmerendquote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Cothen het volgende:
Goed, ik moest met alle geweld gaan helpen bij de migratie van een nieuw aangekocht bedrijfsonderdeel naar ons core-netwerk. Ik mij in allerlei bochten wringen door andere projecten anders te organiseren. En nu zit ik hier: niets te doen....
daar is TNT toch voorquote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Bart het volgende:
Niets doen? Je had dan wel 128 brieven voor me mogen posten bij een flat in Purmerend
Die doen het niet voor morgenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef Cothen het volgende:
[..]
daar is TNT toch voorof DHL. Of Sandd
Ha! Mannenlogica!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Cothen het volgende:
Dan had je ze gisteren al moeten versturen
Kon niet, ik wist vandaag de details pas.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Cothen het volgende:
Dan had je ze gisteren al moeten versturen
[voorspelbaarheidsmodus]quote:
E-mail kwam niet aan wegens onverklaarbare redenen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
[voorspelbaarheidsmodus]
Dan had je die al eerder moeten hebben.
[/voorspelbaarheidsmodus]
je hebt nooit op verzenden gedrukt maar je dacht dat hij al was verzonden omdat outlook dit aangaf?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Bart het volgende:
[..]
E-mail kwam niet aan wegens onverklaarbare redenen.
Ik heb op verzenden gedrukt, en ook een verzendbevestiging ontvangen van de mailserver, ook staat het mailtje in mijn verzonden items in outlook. Maar de ontvanger heeft het niet ontvangen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt nooit op verzenden gedrukt maar je dacht dat hij al was verzonden omdat outlook dit aangaf?
Dit was gisteren bij ons rond gestuurd:quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
http://aprilfoolsdayontheweb.com/2009.html
quote:Dear colleagues,
as a consequence of the economic crises the government has decided to grant every employee an extra day holiday next Friday (to have a long weekend). A special form has to be filled as every company can recuperate the loss in productivity from the state.
Since ... has to sign the documents, please contact him for the document and your extra Holiday.
Kind regards,
...
creditcrisis gaat aan jouw of het bedrijf waar je voor werkt voorbij?quote:
Whahahahaquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Dit was gisteren bij ons rond gestuurd:
[..]
Bedrijfquote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
creditcrisis gaat aan jouw of het bedrijf waar je voor werkt voorbij?
bij m'n pa mogen ze niet meer Vpower tanken
Waarom heb jij een sneeuw-icoon?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:41 schreef Jump het volgende:
[..]
BedrijfIk had 'inloopwagen' pas van midden januari, en nieuwe definitieve auto is sneller binnen dan gedacht
België he, daar sneeuwt het nu.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom heb jij een sneeuw-icoon?
Goedemorgen btw
Dat sneeuw icoon staat er van van de "winter" 2007-2008quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom heb jij een sneeuw-icoon?
Goedemorgen btw
Jump is wel een diep gezonken sinds ie geen FA meer isquote:
Daarvoor is-tie een verzuurde crew hèquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Jump is wel een diep gezonken sinds ie geen FA meer is
Drukquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen nerdjes! hoe is het hier nu? (Niet zo druk geweest in mijn afwezigheid?)
quote:
Die gene zat wel bji de meeting hoop ik?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:19 schreef Cothen het volgende:
Mogguh![]()
Iemand had het verzonnen om smorgens 7u30 een meeting te plannen
Dat zou wel een uur later geweest zijn, in de wintertijdquote:Op woensdag 8 april 2009 08:19 schreef Cothen het volgende:
Mogguh![]()
Iemand had het verzonnen om smorgens 7u30 een meeting te plannen
tuurlijk niet, die heeft zich verslapenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die gene zat wel bji de meeting hoop ik?
Gelukkig welquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Die gene zat wel bji de meeting hoop ik?
Battlestar Galactica RIPquote:
Ik heb alleen de zaterdag, zondag en maandag vrij. Niet echt bijzonder lang dusquote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef phluphy het volgende:
Hey Folks, how ya'll doing?![]()
Ik moet nog een middagje werken, en dan heb ik 10 dagen vrij.![]()
Hebben jullie allemaal lang weekend, in/exclusief de vrjidag?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef phluphy het volgende:
Hey Folks, how ya'll doing?![]()
Ik moet nog een middagje werken, en dan heb ik 10 dagen vrij.![]()
Hebben jullie allemaal lang weekend, in/exclusief de vrjidag?
echte mannen werken op vrijdagquote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zaterdag, zondag en maandag vrij. Niet echt bijzonder lang dus
Echte mannen werken op vrijdag, ambtenaren werken per definitie niet (ze zijn slechts aanwezig), ergo: ambtenaren zijn geen echte mannen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
echte mannen werken op vrijdag
overigens uiteraard wel maar een halve dag @ vrijdag
als ik niet werk dan:quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Echte mannen werken op vrijdag, ambtenaren werken per definitie niet (ze zijn slechts aanwezig), ergo: ambtenaren zijn geen echte mannen.
Das het mooie van de overheid, daar hoef je niets te doen en krijg je toch geld!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik niet werk dan:
A) krijg ik geen geld
En ook dat is dus niet zo, getuige de vele ambtenaren die al jaren in dienst zijn zonder ook maar iets te doen.quote:B) mag ik niet langer door gaan en wordt ik er uit geknikkerd..
Helaas voor jou, ben je dat wel!quote:ergo.. ben geen ambtenaar
Die van de vpn-server, in dit geval dus van je werk. Voor buitenaf is het niet te zien dat jij die pc vanaf een andere locatie bedient.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef sander4444 het volgende:
ik heb een vraagje. Als ik vanaf mn laptop via een vpn-connector inlog op de computer op mn werk via "verbinding maken met extern bureaublad" en op die computer dan een IE-venster open en naar een website surf, welk IP-adres ziet die site dan? Die van mn laptop thuis of die van de pc op m'n werk?
dat die baliemiepjes niet werken kan ik niks aan doen..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef Bart het volgende:
En ook dat is dus niet zo, getuige de vele ambtenaren die al jaren in dienst zijn zonder ook maar iets te doen.
Tuurlijk wel! Onder hun luie reet trappenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat die baliemiepjes niet werken kan ik niks aan doen..
ik heb niks met baliemiepjes te maken..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Onder hun luie reet trappen
Dan nog is het lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niks met baliemiepjes te maken..
Ja, hij is een luie fl ambtenaar!quote:
eigenlijk best wel!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, hij is een luie fl ambtenaar!
Al lekker aan het genieten van je lange weekend?
Hele week, dat is toch ook gewoon een lang weekend, maar dan gewoon heeeeeel langquote:Op donderdag 9 april 2009 21:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
eigenlijk best wel!
Ontvangen met een vis-lasagna schotel door de buuf, met een heerlijke wijn erbij, lekker buiten gegeten.
edit: en het is geen lang weekend, ik heb de hele volgende week ook vrij.![]()
Ik zou toch eens op zoek gaan naar een andere baanquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:13 schreef Cothen het volgende:
huh?!? Vrije dagen? Wat zijn dat?
Vandaag werken, morgen thuis werken,
zondag aan mij relatie werken en maandag weer thuis werken.
Ah klussen bedoel jequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Cothen het volgende:
Voor mijn baan hoef ik het komend weekend niets te doen...
Maar mijn woning moet natuurlijk wel een keer af
Mwah kan beterquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:44 schreef phluphy het volgende:
Sir Harry heeft weer lekker uitgeslapen?
quote:
Ja, prima! Lekker lang weekend, en ik hoef niet te klussen zoals Fredquote:
Ja hier ook hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, prima! Lekker lang weekend, en ik hoef niet te klussen zoals Fred
Met jou ook alles goed?
Topickiller!quote:
We missen jequote:
Jortquote:
Jij kan tenminste nog in #DIGquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal vanavond weer eens aanloggen op #dig, maar ik heb veel te veel een echt leven gekregen
En waar was jij nou weer? Je bent toch niet vreemd gegaan met een stelletje niet nerds? he he![/pissedoffwifemodus]quote:
Ja! Of mij unbannen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeten we hem ook bannen dat je je niet meer buiten gesloten voelt?
Chain breaker! Ben bang dat slacker je dan net zo hard weer bannedquote:
Wil je soms beweren dat hier alleen maar nerds zitten? he he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En waar was jij nou weer? Je bent toch niet vreemd gegaan met een stelletje niet nerds? he he![/pissedoffwifemodus]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
4 posts op een rij hmmmz
[..]
Chain breaker! Ben bang dat slacker je dan net zo hard weer banned.
nee fluffy is geen nerd idd goed puntquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat hier alleen maar nerds zitten? he he!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
nee fluffy is geen nerd idd goed punt
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Meer in de trant van:
[ afbeelding ]
Ow ja kan ook nog wel xD.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Bart het volgende:
En Slacker had mij toch niet gebanned? Was toch whoosh ofzoiets?
En nog steeds weet ik niet waarom, behalve het feit dat ie een enorme nerd is die niet wil horen dat ik windows gebruik in plaats van *nixquote:
Oh, dan ben je nerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jij ook niet maar omdat je mod ben maakt dat je automatisch nerd.
Heb je post al gelinkt op irc misschien dat i antwoord geeft want ik benhet allang vergetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
En nog steeds weet ik niet waarom, behalve het feit dat ie een enorme nerd is die niet wil horen dat ik windows gebruik in plaats van *nix
Oh, als ie dat leest is ie ongetwijfeld geneigd die ban weg te halenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je post al gelinkt op irc misschien dat i antwoord geeft want ik benhet allang vergeten
Ben benieuwtquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, dan ben je nerdIk gooi je stelling wel even in FC anders, eens kijken hoe ze er daar over denken
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1279163/1/500#68006846
Meneer moet weer een eigen topicquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus snelt er naar toe
Als hij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan hoor, weinig verschil wie je uiteindelijk gebanned had/heeft. Zou niet weten of die ban nog bestaat aangezien we niet echt aan cleanups doen in #dig..quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Bart het volgende:
En Slacker had mij toch niet gebanned? Was toch whoosh ofzoiets?
!jortkchicksquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan hoor, weinig verschil wie je uiteindelijk gebanned had/heeft. Zou niet weten of die ban nog bestaat aangezien we niet echt aan cleanups doen in #dig..
@JortK: lijkt me een strak plan, je moet ons alles vertellen over je nieuwe job en we willen weer wat vrouwelijks zien
En wat zou jij er dan voor reden voor hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan hoor, weinig verschil wie je uiteindelijk gebanned had/heeft. Zou niet weten of die ban nog bestaat aangezien we niet echt aan cleanups doen in #dig..
de ban is er na wijs besluit op proef weer afgehaaldquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zou jij er dan voor reden voor hebben
Nou eens bedenken of ik wel terug wil komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
de ban is er na wijs besluit op proef weer afgehaald
Precies dezelfde reden als toen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zou jij er dan voor reden voor hebben
Geen reden dusquote:
Er waren meer dan genoeg redenen..quote:
Oh.... Vandaar dat ze ook alle nul aan me verteld zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er waren meer dan genoeg redenen..
je bedoelt dus gewoon eigenlijk te zeggen dat ik gelijk had en iedereen lang weekend aan het vieren was?quote:
Euh, zoiets jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dus gewoon eigenlijk te zeggen dat ik gelijk had en iedereen lang weekend aan het vieren was?
Ijdeltuitquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou eens bedenken of ik wel terug wil komen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |