Die gene zat wel bji de meeting hoop ik?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:19 schreef Cothen het volgende:
Mogguh![]()
Iemand had het verzonnen om smorgens 7u30 een meeting te plannen
Dat zou wel een uur later geweest zijn, in de wintertijdquote:Op woensdag 8 april 2009 08:19 schreef Cothen het volgende:
Mogguh![]()
Iemand had het verzonnen om smorgens 7u30 een meeting te plannen
tuurlijk niet, die heeft zich verslapenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die gene zat wel bji de meeting hoop ik?
Gelukkig welquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Die gene zat wel bji de meeting hoop ik?
Battlestar Galactica RIPquote:
Ik heb alleen de zaterdag, zondag en maandag vrij. Niet echt bijzonder lang dusquote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef phluphy het volgende:
Hey Folks, how ya'll doing?![]()
Ik moet nog een middagje werken, en dan heb ik 10 dagen vrij.![]()
Hebben jullie allemaal lang weekend, in/exclusief de vrjidag?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef phluphy het volgende:
Hey Folks, how ya'll doing?![]()
Ik moet nog een middagje werken, en dan heb ik 10 dagen vrij.![]()
Hebben jullie allemaal lang weekend, in/exclusief de vrjidag?
echte mannen werken op vrijdagquote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zaterdag, zondag en maandag vrij. Niet echt bijzonder lang dus
Echte mannen werken op vrijdag, ambtenaren werken per definitie niet (ze zijn slechts aanwezig), ergo: ambtenaren zijn geen echte mannen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
echte mannen werken op vrijdag
overigens uiteraard wel maar een halve dag @ vrijdag
als ik niet werk dan:quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Echte mannen werken op vrijdag, ambtenaren werken per definitie niet (ze zijn slechts aanwezig), ergo: ambtenaren zijn geen echte mannen.
Das het mooie van de overheid, daar hoef je niets te doen en krijg je toch geld!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik niet werk dan:
A) krijg ik geen geld
En ook dat is dus niet zo, getuige de vele ambtenaren die al jaren in dienst zijn zonder ook maar iets te doen.quote:B) mag ik niet langer door gaan en wordt ik er uit geknikkerd..
Helaas voor jou, ben je dat wel!quote:ergo.. ben geen ambtenaar
Die van de vpn-server, in dit geval dus van je werk. Voor buitenaf is het niet te zien dat jij die pc vanaf een andere locatie bedient.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef sander4444 het volgende:
ik heb een vraagje. Als ik vanaf mn laptop via een vpn-connector inlog op de computer op mn werk via "verbinding maken met extern bureaublad" en op die computer dan een IE-venster open en naar een website surf, welk IP-adres ziet die site dan? Die van mn laptop thuis of die van de pc op m'n werk?
dat die baliemiepjes niet werken kan ik niks aan doen..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef Bart het volgende:
En ook dat is dus niet zo, getuige de vele ambtenaren die al jaren in dienst zijn zonder ook maar iets te doen.
Tuurlijk wel! Onder hun luie reet trappenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat die baliemiepjes niet werken kan ik niks aan doen..
ik heb niks met baliemiepjes te maken..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Onder hun luie reet trappen
Dan nog is het lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niks met baliemiepjes te maken..
Ja, hij is een luie fl ambtenaar!quote:
eigenlijk best wel!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, hij is een luie fl ambtenaar!
Al lekker aan het genieten van je lange weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |