Nemo kan veel lekkerder:quote:Op zondag 29 maart 2009 01:43 schreef mschol het volgende:
ola
net terug van 4 bioscoop films (pathe unlimited pas)
en Wyri: ik heb nemo voor je gevonden
[ afbeelding ]
Windows 1.0:quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Cothen het volgende:
Windows = Windows
en welk naampje of nummertje erachter staat maakt niet zoveel uit
* Cothen honger krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef phluphy het volgende:
Kan een lekker (groot) stukje pizza je misschien opvrolijken?
[ afbeelding ]
Yummy maar eet al prei, aardappel pannekoeken en kipspareribs vanavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef phluphy het volgende:
Arme Sir Harry.![]()
Kan een lekker (groot) stukje pizza je misschien opvrolijken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
http://aprilfoolsdayontheweb.com/2009.html
quote:
Handig dus nu zit je maar wat te internetten?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:51 schreef mschol het volgende:
geweldig..
ze hebben rechten aangepast binnen ons helpdesk programma waardoor ik niks meer kan doen
mja.. wel nog wat afspraken gemaakt van calls die ik al eerder had uitgedraaid (dus kon nog iets doen, maar veel is het nietquote:Op donderdag 2 april 2009 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Handig dus nu zit je maar wat te internetten?
Niets doen? Je had dan wel 128 brieven voor me mogen posten bij een flat in Purmerendquote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Cothen het volgende:
Goed, ik moest met alle geweld gaan helpen bij de migratie van een nieuw aangekocht bedrijfsonderdeel naar ons core-netwerk. Ik mij in allerlei bochten wringen door andere projecten anders te organiseren. En nu zit ik hier: niets te doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |