Hmm: [KLB SC #985] Wie is Skylarp ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja nogal, en het zou je denk ik verrassen wie.
is a dancerquote:
zeg nouquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik zal het zo zeggen, z'n nieuwe account valt niet op.
Ik kom alleen voor het bier.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
hm is even kijken waar jullie klagers zoal over slowchatten.....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet in mijn broekzak in ieder geval.
ah..... ik heb een roseetje ik kijkt het wel even aan.....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor het bier.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... ik heb een roseetje ik kijkt het wel even aan.....
hou op nouhou......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet teveel zuipen graag
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
Biogarde, even een vraagje hé, van mens tot mod.
Wij hebben sowieso geen scan. Enkel de FA's. Naam, IP, Sessie ID..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
Hoe werkt die kloonscanner van jullie precies? Op IP's ofwat? En dat jij een naam invoert en dat hij een lijstje geeft met kloons?
Dat zou je een admin moeten vragen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
Hoe werkt die kloonscanner van jullie precies? Op IP's ofwat? En dat jij een naam invoert en dat hij een lijstje geeft met kloons?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso geen scan. Enkel de FA's. Naam, IP, Sessie ID..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zou je een admin moeten vragen.
Een kartonnen doos volstaat ook welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
Kut, kan geen el cheapo hotel vinden nabij Ahoy.
Hoe weet jij dan wie BrauN's kloon is?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso geen scan. Enkel de FA's. Naam, IP, Sessie ID..
Soms wil ik kloons echt niet weten. Dan is ook de lol er vanaf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan wie BrauN's kloon is?
Lijkt me trouwens wel een tof ding om te hebben.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een kartonnen doos volstaat ook wel
Truequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soms wil ik kloons echt niet weten. Dan is ook de lol er vanaf.
Zou remlof dat maar zeggen, dan had ik Patrick_Ster nog gehad.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soms wil ik kloons echt niet weten. Dan is ook de lol er vanaf.
Straks de bloemetjes en de bijtjesquote:
En dan is het geen '_O-'en meer geblazen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Straks de bloemetjes en de bijtjes
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Straks de bloemetjes en de bijtjes
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan is het geen '_O-'en meer geblazen!
Hey, ik begin altijd liefquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Angel (zwans) erinsteken bedoel je zeker
Een echte heer, ik hoor het al. Heb je geluk hoor, Krentenbol. Voor hetzelfde geld had je iemand die z'n droge jongeheer zonder genade in je rauwe spleet ramt.quote:
Devvie is Kantonees kantklossen a 3 maanden.quote:
wtf das langquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Devvie is Kantonees kantklossen a 3 maanden.
omdat je een homofiele autist bentquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
grafkanker, waarom zit ik op de computer?
Zeepfiguurtjes snijden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef Acinonyx het volgende:
Ik heb me net in bad gruwelijk vermaakt met een scherp scheermesje
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
JA
Ahh, misschien geeft Bio je nu wel een positieve note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ze is nog steeds leukquote:
Nee, mijn zak ontharenquote:
mijn notes zijn altijd positiefquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ahh, misschien geeft Bio je nu wel een positieve note.
je putje raakt dan verstoptquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In bad? Gaat het allemaal lekker drijven.![]()
Goed, maar nog geen prijs gewonnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
mijn notes zijn altijd positief
hoe bevalt het krasforum
Alle grafkankers nog aan toe zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
grafkanker, waarom zit ik op de computer?
Je hebt geen putje in je gootsteen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef gers het volgende:
[..]
je putje raakt dan verstopt![]()
daarom scheer ik me zak ook altijd boven de aanrecht
die haren kan je er toch gewoon handmatig doorheen frotten, door je afvoer-putje, het werkt altijd welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt geen putje in je gootsteen?
jawel maar die is brederquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt geen putje in je gootsteen?
Ow......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Na een maandban nog een beetje onwennig hier
tja........quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Trollen, kankeren, waarschuwingen negeren en waarschijnlijk teveel notes
oohh jij zegt Kankerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Trollen, kankeren, waarschuwingen negeren en waarschijnlijk teveel notes
Zij is mooiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Simone Simons.![]()
Ben net Epica aan het luisteren.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oohh jij zegt KankerNou wordt je meteen weer gebanned
![]()
i joke i joke i kid i kid![]()
Welcome terug !
Och doe het gewoon met mate, dat doen wij ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
dank u. Ik moet alleen wel mijn levensstijl veranderen hier aangezien ik remlof zeer dankbaar ben..
jah de meesten zijn een maand of meer gebanned.. het is zo dodelijk stil nu, en krentenbol heeft het te druk met R&P..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Ik zorg weer voor wat opvulling. Veel users een ban toch uit sc?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jah de meesten zijn een maand of meer gebanned.. het is zo dodelijk stil nu, en krentenbol heeft het te druk met R&P..
Slaap zachtquote:
Iedereen solliciteerde toch voor R&P mod? Ik namelijk wel. Werd hem helaas niet. Zal wel met die ban en notes te maken hebbenquote:
je hebt geen tieten dat is hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen solliciteerde toch voor R&P mod? Ik namelijk wel. Werd hem helaas niet. Zal wel met die ban en notes te maken hebben
Is ie gesmolten ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
En een nieuwe start want mijn sneeuwpopje is weg
Ik ben een vleermuis-papagaaiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Dit liefdevolle nest heb ik gemist
Pics ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt geen tieten dat is het![]()
owwacht krentenbol ook niet
![]()
maar ik ga slapen trustten
jaquote:
Neej.... de sneeuwpop van je buurmeisje van 9 was vast beter dan die van jou...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jaEn werd tijd voor een nieuwe modernere. Weet ook niet wat andere van mijn sneeuwpop vonden. Nooit positieve/negatieve geluiden gehoord erover.
En om terug te komen. Baggeren met mate is goed maar ik kan me beter even rustig houden. Helemaal omdat mijn ban eigenlijk tot in april liep
Je gaat dan toch niet saai en vervelend en verzuurd worden zoals de meeste mods worden eh ?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:06 schreef dagdag het volgende:
oja er is ook en nieuwe dagdag opgestaan, als ik mod ben is het feest compleet
dan komen er punten aan het eind van alle zinnen
Heb je er wel nog even achteraan gezegt dat ie een rotte vis is ?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
heheMijn sneeuwpop was de enige in de buurt. Er lag toen 2 cm sneeuw op tafel?
Die sneeuwpop is ook maar 10cm hoog of zo
Maar voor mijn unban zei ik heel netjes tegen remlof dat er een nieuwe kurk_droog is opgestaan waardoor ik ook nieuwe avatar moest![]()
Pics van mijn buurmeisje zou me 3 maanden geven of zo?
ze willen me niet als modquote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je gaat dan toch niet saai en vervelend en verzuurd worden zoals de meeste mods worden eh ?
Fapfapfap....quote:Op zondag 29 maart 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
* Krentenbol. doet een dansje voor Bio
Neej ze willen niet dat je verandert in een zure dagdagquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
* Krentenbol. doet een dansje voor Bio
Neuh, dat komt wel weerquote:Op zondag 29 maart 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heb je er wel nog even achteraan gezegt dat ie een rotte vis is ?![]()
Doe die pics dan in een spoilertje, of PM ze
Ik doe het elke dag wel.. die rimlof uitmaken voor een of ander dood beestquote:Op zondag 29 maart 2009 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neuh, dat komt wel weer
En de blote vrouwen pics zijn ook binnenkort weer te spotten bij mijn posts
Hihi, maar ik heb heul geen buurmeisje... wel een buurvrouw
Sorry, maar het buurmeisje van de buren wel jong en lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 00:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik doe het elke dag wel.. die rimlof uitmaken voor een of ander dood beest![]()
had je dat niet eerder kunnen zeggen ? ik zat al met een enorm stijve tampeloeris die tot het plafon reikte na te denken over hoe je buurmeisje eruit zou kunnen zien.... en nou heb je er geen.... dude, anti-climax
Pics daarvan ? Waar woont ze ?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, maar het buurmeisje van de buren wel jong en lekker
jailbait is leuker dan redtube gekquote:Op zondag 29 maart 2009 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rustig aan he.redtube is er ook nog..
STIKKEN !!!quote:
Je aambei ?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zometeen gaat ie in m'n wormvormig aanhangsel vastzitten ofzo.
ik moest lachenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
ja, of hij blokkeert je anus waardoor je darmen ontploffen.
Pics?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoor trouwens net dat het buurmeisje van mijn buren het zusje van devvie is?![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoor trouwens net dat het buurmeisje van mijn buren het zusje van devvie is?![]()
is sowieso een hoax.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
Trek dan die zonnebril af, en als je toch bezig bent ook meteen de rest van haar kleding, en dan snel gaan filmenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef kurk_droog het volgende:
Denk niet dat die dat leuk gaat vinden. Aan de andere kant zie je toch niks want die zonnebril is 5x zo groot als der hoofd
is waar ookquote:Op zondag 29 maart 2009 00:51 schreef Marurk het volgende:
Ik ben slapen.![]()
"Eigenlijk" is het al 2 uur.![]()
Slaap lekker, alweerquote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef liiszle het volgende:
nou dan ga ik nu maar een serieuze poging tot slapen ondernemen
Die rechter zou ik nog wel doenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag mij af waarom die leven
Dit soort vragen voorspellen weinig goeds voor je..quote:Op zondag 29 maart 2009 03:05 schreef Acinonyx het volgende:
Wanneer komt die nieuwe kaste er nou ?
Het is 3 uur snachts wat wil jequote:Op zondag 29 maart 2009 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit soort vragen voorspellen weinig goeds voor je..
Ik moest m'n klokken allemaal een uur vooruit zetten, vandaar,quote:
Misschien is het haar zusje en delen ze hun ondergoed?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik dacht al, ik herken dat onderbroekje in de OP. Dit smatje uit m'n jailbaitmapje draagt precies hetzelfde:
[ afbeelding ]
En is ook nog eens veel spanger![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
Halve dag alweer naar de kloteNormaal is het nu half 12
Ja, mijn bedoeling ook. Dan zien modjes niet meteen. HEY KURK_DROOG LAAT IK HEM EEN NOTE GEVEN EN BANNEN..!!!!EINS!!1quote:Op zondag 29 maart 2009 13:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik herkende je zowat niet meer man, met je nieuwe UI!!11
Ik ga voor de gay versie.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, mijn bedoeling ook. Dan zien modjes niet meteen. HEY KURK_DROOG LAAT IK HEM EEN NOTE GEVEN EN BANNEN..!!!!EINS!!1
En was tijd voor vernieuwing. Mits iedereen hem prima vindHeb ook nog een gay versie met mexicaanse hoed en zonnebril
Haar stem wordt bij elke nieuw nummer meer verneukt heb ik het idee.quote:
Me too.quote:
De serie is leuk met haarquote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haar stem wordt bij elke nieuw nummer meer verneukt heb ik het idee.
Ik zag trouwens gisteren een nummer van Brooke Hogan op youtube, das helemaal verschrikkelijk.
Ze heeft sowieso een kutstem eigenlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag trouwens gisteren een nummer van Brooke Hogan op youtube, das helemaal verschrikkelijk.
Wat een rommel kamer.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik dacht al, ik herken dat onderbroekje in de OP. Dit smatje uit m'n jailbaitmapje draagt precies hetzelfde:
[ afbeelding ]
En is ook nog eens veel spanger![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ze zingt er zelf zowat niet in, maargoed.
ze heeft best wel aardige nummertjesquote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
gelukkig wel jaquote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Smaken verschillen zal ik maar zeggen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Andere nummertjes ja
[ afbeelding ]
Kampwijf, maar dat zal ik niet hardop zeggen met haar vader in de buurt.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Andere nummertjes ja
[ afbeelding ]
Ik wel, verstaat 'ie toch niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kampwijf, maar dat zal ik niet hardop zeggen met haar vader in de buurt.
Daar keek ik ook naar.quote:
Bagger met de hoofdletter B.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelang? 1.90 ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat mens is kolossaal man.AL gezien hoe groot ze is?
YO Aquote:Op zondag 29 maart 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kampwijf, maar dat zal ik niet hardop zeggen met haar vader in de buurt.
Nee natuurlijk niet, ik zou Bobby nooit dissen.quote:
The unforgiven II.quote:
Wat is dit nou weer?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
Waar was je gisterquote:Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef Silentalarm het volgende:
the unforgiven.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef Broekpaling het volgende:
De Nederlansche wikipedia is net als AIDS, je hebt er niks aan.![]()
Als je 'm dan op Engels zet heb je opeens 5x zoveel meer tekst.![]()
True, maar hoe kom je überhaupt bij zulke muziek?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een van de ergste nummers van de 21ste eeuw.
Hogans know best weekend op mtv kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True, maar hoe kom je überhaupt bij zulke muziek?
Nooit van gehoord, en dat is maar beter ook denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hogans know best weekend op mtv kijken
Noem het allemaal maar op.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
R&B, HARDCORE, SPEEDCORE, RAP, TRANCE
Hoganquote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, en dat is maar beter ook denk ik.
FOK! Idols?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De rap van Boem-Dikkie in FOK! Idols is best leuk!![]()
Ow, die gast. Dat is toch dezelfde als op discovery?quote:
Voordat ik het wist stond ik op de rand van mijn raam om uit mijn dakkapel te springenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:49 schreef Zotheid het volgende:
Dit nummer maakt dat ik m'n vinger in m'n oren wil steken en er zo mijn primaire en secundaire auditieve schors wil vermorzelen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voordat ik het wist stond ik op de rand van mijn raam om uit mijn dakkapel te springen
SA? Dat kind kan nooit van mij zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Even een fotootje van mijn koter.
Readheads.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahaha. Super tof toch, die redhead.Die reacties ook allemaal.
Joeeee.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Readheads.
Maar goed, ik ga.![]()
voor iedereen!
Je zei sex.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Die topics in sex zijn eigenlijk ook best hilarisch he.
Rand je raam, gastquote:Op zondag 29 maart 2009 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voordat ik het wist stond ik op de rand van mijn raam om uit mijn dakkapel te springen
Oh rly?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Rand je raam, gast![]()
![]()
Kozijn noem je dat!
MBO bouwkunde zeker?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh rly?De meeste fokkers zullen gewoon raam zeggen of ze gaan de ramen schilderen..
Ik doe bouwkunde dus weet wel wat een kozijn is
True.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
MBO bouwkunde zeker?![]()
De ramen schilderen zegt toch niemand man, dan denk ik nog eerder aan het schilderen van het glas dan aan het kozijn
Ik zei toch ook al dat ik fout zat omdat vroeg :Rquote:
Ohoh.quote:
Gewoon ramen verven, schilderen is zo'n woord waarbij je moet denken aan schildereitjesquote:Op zondag 29 maart 2009 14:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
MBO bouwkunde zeker?![]()
De ramen schilderen zegt toch niemand man, dan denk ik nog eerder aan het schilderen van het glas dan aan het kozijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Andere nummertjes ja
[ afbeelding ]
OMG, jouw spellingsgedrag begint me echt op te vallenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon ramen verven, schilderen is zo'n woord waarbij je moet denken aan schildereitjes
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:38 schreef kurk_droog het volgende:
Snakey vond dat door die pic ze als nazi's werder neergezet. Daardoor een ban
Volgens mij heb ik je nog nooit hoeven wijzen op foutjes, dus ruim voldoendequote:Op zondag 29 maart 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
Wat vind je van mijn typgedrag Rosbief?
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je nog nooit hoeven wijzen op foutjes, dus ruim voldoende![]()
Maar je gebruikt wel veel Engels wat ik dan weer als minpunt zie.
Ohoh.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Corrigeer je ook jezelf op fouten of die jij alles perfect?
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Corrigeer je ook jezelf op fouten of doe jij alles perfect?
Mijn god ik heb een stalkerquote:Op zondag 29 maart 2009 14:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, jouw spellingsgedrag begint me echt op te vallen![]()
Wat typ jij ongelooflijk belabberd![]()
Naaktpics svp.quote:
quote:
Ik ben mijn telefoon-nummer kwijt, mag ik de jouwe lenen ?quote:
Ik spel nagenoeg alles perfect, en je mag me uiteraard altijd corrigeren als je van mening bent dat er een foutje in mijn post geslopen is.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Corrigeer je ook jezelf op fouten of doe jij alles perfect?
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik spel nagenoeg alles perfect, en je mag me uiteraard altijd corrigeren als je van mening bent dat er een foutje in mijn post geslopen is.Desnoods met een dikke ban erachteraan.
Geen vieze scheten laten hier hèquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik spel nagenoeg alles perfect, en je mag me uiteraard altijd corrigeren als je van mening bent dat er een foutje in mijn post geslopen is.Desnoods met een dikke ban erachteraan.
Rawr !quote:
Slecht geslapen ?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:
is het nou echt zo moeilijk voor jullie geobsedeerde pubers om eens niet op invoeren te drukken als je een nazipost maakt? ze worden alsnog gewoon genote dus je hebt alleen jezelf ermee
en door het reageren op dit soort posts ben je niet stoer ofzo.. miss moet je dan maar de TR knop gebruiken ipv een reactie te geven, levert dat je misschien een keer een POSITIEVE note op, zou sommigen ten goede komen
Waar de neuk zit die knop?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:
is het nou echt zo moeilijk voor jullie geobsedeerde pubers om eens niet op invoeren te drukken als je een nazipost maakt? ze worden alsnog gewoon genote dus je hebt alleen jezelf ermee
en door het reageren op dit soort posts ben je niet stoer ofzo.. miss moet je dan maar de TR knop gebruiken ipv een reactie te geven, levert dat je misschien een keer een POSITIEVE note op, zou sommigen ten goede komen
Welke audi reclame?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht ineens aan die audi reclame.
ik primaquote:
bovenaan, geel driehoekje (naast de printknop)quote:
Dan kan je mij wel een positieve note geven. Sinds mijn laatste ban ben ik louter bezig met het plaatsen van goede en positieve berichtenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht ineens aan die audi reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |