Oh YES!quote:
Dat sowieso. NL elftal kan me alleen tijdens eindtoernooien boeien. En dan vooral omdat je dan weer een excuus hebt om je lam te zuipenquote:
Agree, heb Belgie aanstaan nu haha.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat sowieso. NL elftal kan me alleen tijdens eindtoernooien boeien. En dan vooral omdat je dan weer een excuus hebt om je lam te zuipen
Een wedstrijd staken gebeurt eerder wanneer er op de tribunes wordt gereld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Dos37 het volgende:
ik dacht dat ze aan het rellen waren op het veld
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn hersenen zitten al in slaapstand na die 2e helft.
grey goose?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh wat drinkt deze vodka lekker makkelijk weg.
quote:
Die blijft goed hé.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:15 schreef Breach het volgende:
Oeee en nu Andain in die mix die je postte in het House-topic
Ik las ook dat ie om 5.44 een trein gekaapt had, maar dat was omdat ik net wakker was denk ikquote:
http://www.myspace.com/455220509quote:Op zondag 29 maart 2009 11:17 schreef Breach het volgende:
Ik zie nu die TT pas. Waar slaat die in Godsnaam op
Hehe, die Jasza. Heeft ie zomaar Rititi gehasseltquote:Op zondag 29 maart 2009 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/455220509
vriendin van Jasza blijkbaar.
Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, wat een avonden waren dat zeg. Tijdens het EK. Wat dat betreft is het wel mooi dat we er in 2010 weer bij zijnquote:
Oranje.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Breach het volgende:
Prachtige goal, en dan camerawerk van bovenaf
Ik heb dat kutding ook al een keer moeten opsturen. Speel er eigenlijk ook alleen GTA opquote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef toma het volgende:
mijn xbox is zojuist overleden
voor de 2e keer.
opsturen gaat niet meer bij de mijne.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb dat kutding ook al een keer moeten opsturen. Speel er eigenlijk ook alleen GTA op
Niet zo'n beetje ook. Zin om morgen vrij te nemen.quote:
't Moet ook niet te makkelijk worden he.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:49 schreef RayMania het volgende:
Kut NS. Ik wil mijn geld terugvragen door die niet rijdende trein, is het gewoon onmogelijk om ergens een formulier te vinden. Moet je weer helemaal aanvragen of ophalen.
Elke keer als ik fragmenten van de poulefase bekijk, krijg ik vlinders in mn buikquote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Breach het volgende:
Prachtige goal, en dan camerawerk van bovenaf
Blauw hequote:
En ja hoor, het was weer eens raak.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:13 schreef RayMania het volgende:
Wil 0:28 de trein pakken, maar trein kwam maar niet. Okay, half uur vertraging, daar kan ik mee leven. Wordt er uiteindelijk omgeroepen dat de trein helemaal niet rijdt. De fucking laatste trein.
Tip: Praag is hartstikke veilig!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:32 schreef RayMania het volgende:
Ik voel me gewoon hartstikke onveilig hier. Ik ga net zoals Suijk ook maar naar Haarlem verhuizen.
Is dat ook een kloon van RayMania?quote:
...quote:
Ik mag niets zeggen.quote:
quote:
Werken voor je i-net oleee.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Kut, het laatste goeie WiFI netwerk dat ik gebruikte is secured nu. Nu heb ik alleen via de kabel (snap niet dat dat nog werkt) internet van 8 kB/sVoorlopig geen downloads en streams meer.
![]()
Ik zou wel willen.quote:
Ben je op je plaat gegaan?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef toma het volgende:
Het skiën was echt geweldig vrijdag
Alleen jammer dat ik m'n pols gekneusd heb
quote:
Oei. Geen Suarezje dus?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Was verkeerd neergekomen tijdens een sprongetje. Ik had teveel snelheid en ik vloog te hoog. Toen ik neer kwam schoot mn schoen uit de ski-binding en ging ik op m'n bek. Uit reflex ging ik met m'n hand als eerste naar de grond. Wat resulteerde in een gekneusde pols.
Maar gelukkig heb ik er nu weinig last meer van. Gisteren jammer genoeg wel. Dat was lastig werken
Heb de hele dag on-line gepokerd zowat, wat een drama zonder voetbalquote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
Weekend is wel erg leeg zonder competitievoetbal.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Aangezien ik niets beters heb om te kijken, de eerste 2 afleveringen van Alfred J. Kwak gekeken. Jeugdsentiment.
Snel verder met aflevering 3: Het Kroonjuweel!quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Snel verder met aflevering 3: Het Kroonjuweel!
Dat zijn aflevering 12 en 13, Het Schaakspel/De Witte Koningin, denk ik. Dit is waar Alfred gepwned wordt door de koning nadat Pikkie de ekster het kroonjuweel gestolen heeft en Alfred er voor opdraait.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:25 schreef toma het volgende:
[..]Is dat die aflevering met dat schaakbord? Met die koningin?
Ow die!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zijn aflevering 12 en 13, Het Schaakspel/De Witte Koningin, denk ik. Dit is waar Alfred gepwned wordt door de koning nadat Pikkie de ekster het kroonjuweel gestolen heeft en Alfred er voor opdraait.
Eigenlijk was het nog een zeer educatief tekenfilmpje. Waar stiekem nog een hoop politieke statements in werden gemaakt.quote:
Niet goed geleerd? Of snap je er gewoon geen zak van?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:40 schreef Houniet het volgende:
Morgen tentamen verneuken.
Daarna met de klas zaalvoetballen. Ik heb de zaal geregeld, gaat goedkomen morgen.
Oeh. ik denk dat ik net kwam kijken toen jij weg gingquote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo aapjes, zitten hier nog wat oude bekenden? Doopstah is back
Enkel gaat goed. Rustig opbouwen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
Niet goed geleerd? Of snap je er gewoon geen zak van?
Is je enkel al weer hersteld?
Don't worry, you didn't miss anythingquote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
Oeh. ik denk dat ik net kwam kijken toen jij weg ging
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo aapjes, zitten hier nog wat oude bekenden? Doopstah is back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |