[sjimz mode]quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:55 schreef RayMania het volgende:
Heb ik al verteld dat ik woensdag bijna dood was?.
Er ontplofte een kolf met dichloormethaan in m'n gezicht.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef RayMania het volgende:
Die chloormethaan had inderdaad ook gekund.
Geloof ik echt nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetzelfde goedje als dat ooit bij ons tijdens de scheikundeles in zo'n kast ontploft was. De halve school ontruimd toen
Buurman, wat doet u nuquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:02 schreef Houniet het volgende:
Vader liet zoons coke en pillen dealen
Daar gaat me buurman.
Ah dan zal het wel wat anders geweest zijn. Het was iig iets met chloor erin en er was redelijke paniekquote:
HCl?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah dan zal het wel wat anders geweest zijn. Het was iig iets met chloor erin en er was redelijke paniek
Tering lurling, die zit ook vaak in HCA, klote vent.quote:
Gek hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tering lurling, die zit ook vaak in HCA, klote vent.
Was met een maatje die ook anthony heette, riep ik ANTHONY HOMO, keek ie gelijk boos om
Ik zing nooit mee met anti-songs. Hij is echt de enige uitzondering op dat principe. Wat een galbak is dat zegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Echt een teringventje, gewoon als hij tegenover je zit krijg je al neigingen
Hij had ook echt zo'n gespierde boy bij zich toen, volgens mij durftie alleen nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zing nooit mee met anti-songs. Hij is echt de enige uitzondering op dat principe. Wat een galbak is dat zeg
Dat is gewoon een van de weinige spelers, zo niet de enige, die zowel door Ajax als Feyenoord wordt uitgekotst. Wat is HCA nou trouwens?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij had ook echt zo'n gespierde boy bij zich toen, volgens mij durftie alleen niet
Ow hehe, had het kunnen wetenquote:
Kun jij onderhand niet de strijd met jorientje aangaan om de Fok PES-cup?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker aan de Heineken vanavond. Zo maar weer eens een EK'tje spelen met m'n broertje. Wel ff saven na elke wedstrijd, voordat we weer een vastloper krijgen.
Ik maak gehakt van 'm.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun jij onderhand niet de strijd met jorientje aangaan om de Fok PES-cup?
Helemaal niets in Rotterdaaaaaamquote:
quote:
Kun jij een beetje pokeren of niet? Of ben je gewoon een ouderwetse gokfanaatquote:
Ik kan wel een aardig kaartje leggen vind ik zelf, ben oa in Oktober naar Dublin geweest en een groot toernooi gespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun jij een beetje pokeren of niet? Of ben je gewoon een ouderwetse gokfanaat
Maar levert het je ook serieus wat op. Of is het meer voor de fun?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kan wel een aardig kaartje leggen vind ik zelf, ben oa in Oktober naar Dublin geweest en een groot toernooi gespeeld.
Daarnaast ben ik ook vrij verslaafd aan gok dingen ja
Gegrabbel van jezelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Verdomme. 1-0 voor in de kwartfinale tegen Zweden een kwartier voor tijd. Niks aan de hand en dan ineens 2-1 o.a. door gegrabbel van Edje.
Sterf, addergebroed!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef Breach het volgende:
[..]
[sjimz mode]
Is het deze of dichloormethaan?
[sjimz mode off]
Dit gaat een ban worden....................quote:
Jep, tot 4 uur geloof ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:25 schreef RayMania het volgende:
Als ik een retourtje koop voor de trein en ik ga heen in de avond, maar ik wil terug om 0:30, is dat kaartje dan nog wel geldig?.
Die zie ik voorlopig niet meerquote:
Serieus? Ze moeten die dingen gewoon standaard 24 uur laten gelden. Geen gelul. Klote NS.quote:
Nah, ja. Wij hebben 's nachts iig nog nooit een nieuw kaartje gekocht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Serieus? Ze moeten die dingen gewoon standaard 24 uur laten gelden. Geen gelul. Klote NS.
Mijn buurvrouw ook niet meer. Die is in de jaren '90 met een luchtballon tegen electriciteitskabels gevlogen. Las het op een ochtend in de Telegraaf (voorpaginanieuws) en ik dacht echt wtf...quote:
Of je koopt een weekendretourquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:25 schreef RayMania het volgende:
Als ik een retourtje koop voor de trein en ik ga heen in de avond, maar ik wil terug om 0:30, is dat kaartje dan nog wel geldig?.
Vage shit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw ook niet meer. Die is in de jaren '90 met een luchtballon tegen electriciteitskabels gevlogen. Las het op een ochtend in de Telegraaf (voorpaginanieuws) en ik dacht echt wtf...Die man is uiteindelijk getrouwd met de vrouw van de luchtballonvaarder die ook bij het ongeluk om was gekomen.
Weird...
Klopt, dagkaartjes zijn geldig tot 04 uur de volgende ochtend.quote:
Kun je mooi een nieuwe mix gaan bakken. De laatste nieuwe begint een beetje te vervelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
Dat is wel lekker. Ik ben de hele week vrij volgende week.
Thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt, dagkaartjes zijn geldig tot 04 uur de volgende ochtend.
De laatste was wel stukken beter dan die daarvoor. Dus je hebt wat om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:04 schreef RayMania het volgende:
Ja, thanks. Ik ga maar eens verder met de laatste twee Losts.
Godver Jasz, wat een gaye actie weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:03 schreef Jasza het volgende:
Beter is het volgend weekend mooi weer, op zaterdag ff naar Valkenburg en in de spa rondhangen daar en dan zondag naar Roda-Ajax
Wat is daar gay aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Godver Jasz, wat een gaye actie weer.
Spanje - Turkije en Portugal - Zweden zijn de enige boeiende WCQ-wedstrijden vanavond. Denk dat ik vanavond maar eens een keertje naar Nederland ga kijken.
WTF!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:43 schreef Prosac het volgende:
2. Een van mijn beste vrienden heeft afgelopen week zijn huissleutels ingeleverd om deze week bij zijn vriendin in te trekken. Krijg ik net een bericht dat hij in een hotel slaapt omdat het gisteravond uit is gegaan.![]()
Zo maar even met hem een drankje doen.
Das een kant van het verhaal.. Voor hetzelfde geld heeft ie z'n leuter ergens in lopen hangen.quote:
Ja oké. Dus Prosac, het verhaal is ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das een kant van het verhaal.. Voor hetzelfde geld heeft ie z'n leuter ergens in lopen hangen.
Beetje makkelijk om op basis van wat er staat die chick meteen aan te vallen.
Curlingquote:
Dat wou hij (nog) niet vertellen. Hun beide kennende, kan het zijn dat een van hun vreemd is gegaan. Allebei werkzaam in horeca, hij bedrijfsleider/directie en zij barvrouw naast de studie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja oké. Dus Prosac, het verhaal is ?
Wel naderhand het hele verhaal posten he? Wie A zegt, moet ook B zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat wou hij (nog) niet vertellen. Hun beide kennende, kan het zijn dat een van hun vreemd is gegaan. Allebei werkzaam in horeca, hij bedrijfsleider/directie en zij barvrouw naast de studie.
Ben benieuwd.
Haha, droogquote:
Zo bijzonder is hij niet, ben er laatst geweest. Op zich wel erg lekkerquote:
Hehe, ik dacht dat je het over Quincy hadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo bijzonder is hij niet, ben er laatst geweest. Op zich wel erg lekker
Zijn er geen geile wijven?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo bijzonder is hij niet, ben er laatst geweest. Op zich wel erg lekker
Ja, het ziet er allemaal mooi uit he. Maar wij hebben ooit eens tegen een team met Marokkaantjes gespeeld, en die haalde de ene truc na de andere uit (met bijbehorend gesis van de zijkant). Maar 9 vd 10 keer verspelen ze de bal alsnog. En zodra zulke mannetjes achterkomen (hetgeen toen het geval was) gaan ze op elkaar lopen kankeren en bakken ze er niks meer van.quote:
Ik vind dat redelijk vermakelijk ja. Dat ze elkaar volledig verrot schelden, terwijl wij een simpel recreantenteam zijnquote:
Je moet je gewoon als een soort Materazzi voordoen. Continu kleine, voor de scheids, niet zichtbare tikjes geven, shirtje trekken. Je kent het welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:08 schreef Houniet het volgende:
Ik naai die boel altijd lekker op, prachtig.
Totaal niet mijn stijl. Daarentegen ben ik niemand die daarover gaat zeuren. En als ik een rotschop krijg dan probeer ik nog door te gaan. Ik ga niet liggen voor de pingel. Ben Machlas niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Je moet je gewoon als een soort Materazzi voordoen. Continu kleine, voor de scheids, niet zichtbare tikjes geven, shirtje trekken. Je kent het wel
Ik ben niet iemand die het van zijn techniek moet hebben, dus dan moet je als verdediger maar fysiek 'tekeer' gaan. En tegen dat soort mannetjes moet je gewoon een tandje bijzetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Totaal niet mijn stijl. Daarentegen ben ik niemand die daarover gaat zeuren. En als ik een rotschop krijg dan probeer ik nog door te gaan. Ik ga niet liggen voor de pingel. Ben Machlas niet.
Heb zelf nooit op voetbal gezeten, maar speelde wel eens met gasten uit de lokale A1 en dat waren allemaal beren van kerels van 2 meter. Als ik daarna voetbalde met klasgenoten op de middelbare in Wassenaar, die zaten altijd te zeiken dat ik 'te hard' speelde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die het van zijn techniek moet hebben, dus dan moet je als verdediger maar fysiek 'tekeer' gaan. En tegen dat soort mannetjes moet je gewoon een tandje bijzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |