Doe maar niet, is totaal niet relevant en bovendien mag het nietquote:Op zondag 29 maart 2009 16:09 schreef raymonnetje het volgende:
pics..
hmm.. weet niet of ze er blij mee is.. maar wil wel een kleine ff op mn host zetten.. en die plaatsen
geef me paar minuten
WELLES! Wel relevant!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe maar niet, is totaal niet relevant en bovendien mag het niet
Dat lijkt me niet verstandigquote:Op zondag 29 maart 2009 16:09 schreef raymonnetje het volgende:
pics..
hmm.. weet niet of ze er blij mee is.. maar wil wel een kleine ff op mn host zetten.. en die plaatsen
geef me paar minuten
Homo van de dagquote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef Rekkie het volgende:
Doe maar niet, is totaal niet relevant en bovendien mag het niet
je bent 11quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef raymonnetje het volgende:
dan geen pic.. maargoed.. msn heb ik wel.. die had ik al.. van werkweek vorig jaar ={D
kijk.. bij m'n ex.. was het geen probleem.. die krabbelde me ineens op hyves enzo.. en toen heb ik haar gewoon gevraagd.. van naja.. ... zei dat jij iets voor mij voelde, althans zo gedroeg jij je. en zij zo.. naja misschien.. ik zo... ik verneem het wel bij de kluisjes na de laatste les.. dus ik naar kluisje.. en toen gewoon op de bek gepaktD, en later heb ik 'R ge-sms-t of we wat hadden fwat..
Raymonnetje
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
stop een briefje in haar jas of vraag een vriendje om te zeggen dat jij op haar bent hihihihihi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |