ze groeit dat nog nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon een dealtje sluiten. Dat jij haar schaamhaar scheert ofzo
quote:
Ga nu maar gauw je zak scheren.quote:
quote:
Dan moet je er flink wat zaad op doen.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet je er flink wat zaad op doen.
Werkt ook als je een lap zand hebt waar je gras op wilt laten groeien.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet je er flink wat zaad op doen.
Werkt ook als je een lap zand hebt waar je gras op wilt laten groeien.
het leuke is, is dat iedereen jou ziet als mn meisquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://fotoboek.fok.nl/Jimbo
HOAX.
Ik had al op 'terug naar vorige pagina' geklikt en toen las ik dit. Nog nooit heb ik zo snel op stop gedrukt.quote:
Waarom is dat zo leuk dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het leuke is, is dat iedereen jou ziet als mn meis
omdat jij leuk bentquote:
goede klacht man!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:16 schreef Jimbo het volgende:
ja ik heb dus een probleem
nu heb ik een lieftallige vriendinen we hadden t er zo over van hej wil jij mn rug scheren ?
(ik zag het bij hogan knows best en daar zeiden ze dat t hoed voor je relatie was
) maar bij nader inzien heb ik heulmaal geen rughaar
dus ik zeg tegen dr , nja wil je mn zak scheren dan , om onze relatie een boost te geven
wat denk je dat ze zegt !
Nee !![]()
![]()
![]()
dus nu moet ik het gvd nog steeds zelf doen
wat kan ik er aan doen dat ze het wel doet voor me , dat zou me een hele hoop schelen aan tijd in de ochtenddan scheer ik mn gezicht, scheert zij mn zak.
sinds wanneer ben jij mn vriendin dan ?quote:
totally agreedquote:
Zie OP.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij mn vriendin dan ?
staat jou naam ook maar ergens ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het leuke is, is dat iedereen jou ziet als mn meis
Eenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:12 schreef leetzors het volgende:
Ga naar de kapper dan. Vormpje erin knippen.
Zometeen heeft ie echt geen vriendin meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een, vindt je vriendin vast leuk als je dat voor haar doet
dat was niet de op liefjequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een, vindt je vriendin vast leuk als je dat voor haar doet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik heb dat ooit een keer gedaan
haha jong en onwetend
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik heb dat ooit een keer gedaan
haha jong en onwetend
't was valentijns dag !quote:
ik zal eens kijkenquote:
ach gossie wat romantischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter Griffin zei het gisternacht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:16 schreef Jimbo het volgende:
(ik zag het bij hogan knows best en daar zeiden ze dat t hoed voor je relatie was)
zie je , het rug scheren is gewoon een hype !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Peter Griffin zei het gisternacht.![]()
Ohja:
Ik durf de zak van Jimbo ook niet aan te raken hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef hoerezooi het volgende:
ff voor de duidelijkheid, je bij je vriendin groeit nog geen schaamhaar, jij scheert je zak en zij durf je zak niet aan te raken?![]()
als je vriendin ben van iemand dan neem ik aan dat zijn zak niet helemaal onbekend gebied isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik durf de zak van Jimbo ook niet aan te raken hoor.
Nouja die details weten we niet of dat onbekend gebied is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
als je vriendin ben van iemand dan neem ik aan dat zijn zak niet helemaal onbekend gebied is
en ts zn vriendin is 10
mensen die een user als jimbo ook maar een beetje serieus nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef hoerezooi het volgende:
ff voor de duidelijkheid, je bij je vriendin groeit nog geen schaamhaar, jij scheert je zak en zij durf je zak niet aan te raken?![]()
quote:
Goede samenvatting van het topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef hoerezooi het volgende:
Je bent een eend, je hebt heul geen zakquote:
*klikt op fobo*quote:Op maandag 30 maart 2009 01:09 schreef padlarf het volgende:
He TS, staat jouw vriendin in je fobo? Zo ja, is het dan Knorretje of Snorro?
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*klikt op fobo*
zozo, TS is best lekker
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*klikt op fobo*
zozo, TS is best lekker
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:09 schreef padlarf het volgende:
He TS, staat jouw vriendin in je fobo? Zo ja, is het dan Knorretje of Snorro?
jij slaapt ook nooitquote:
Ik slaap als iedereen wakker isquote:Op maandag 30 maart 2009 03:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij slaapt ook nooit
nou ik welwelterusten iedereen
nu dat je het zegtquote:Op maandag 30 maart 2009 12:22 schreef rene90 het volgende:
![]()
Valt me van je mee dat er geen [GEZ] vriendin die mijn ballen wilt scheren topic kwam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
[GEZ] vriendin die mijn ballen wilt scherenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:22 schreef rene90 het volgende:
![]()
Valt me van je mee dat er geen [GEZ] vriendin die mijn ballen wilt scheren topic kwam
"mannen" met een oerwoudquote:Op maandag 30 maart 2009 06:21 schreef SuperwormJim het volgende:
'Mannen' met een kale zak [ afbeelding ]
Mannen met vlechtjes in hun zakhaarquote:Op maandag 30 maart 2009 06:21 schreef SuperwormJim het volgende:
'Mannen' met een kale zak [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mannen met vlechtjes in hun zakhaar
PLAYAquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef jennafan het volgende:
Mijn vriendin wilde dat eerst ook niet. Toen heeft een vriendin van mijn vriendin het mooi kaal geschoren bij mij
Haha...was mooi zeg. Mijn eigen vriendin keek gewoon toe hoe een vriendin van haar het bij mij scheerde. Vooral toen ze mijn balzak moest doen en ze mijn harry aan de kant moest schuiven...quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef jennafan het volgende:
Mijn vriendin wilde dat eerst ook niet. Toen heeft een vriendin van mijn vriendin het mooi kaal geschoren bij mij
Wel pics van beide maar die zend ik liever niet via het forum. Via msn kan wel maar niet hier.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
pics van beide?
Als die vriendin geiler zou zijn dan je vriendin, en je een boner zou krijgen
had je denkik ruzie
Raar verhaal. Scheer maar lekker zelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef jennafan het volgende:
[..]
Wel pics van beide maar die zend ik liever niet via het forum. Via msn kan wel maar niet hier.
Ik kreeg overigens wel een beetje een boner, dat was de reden dat mijn vriendin het over wilde nemen:)
PM ze danquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef jennafan het volgende:
[..]
Wel pics van beide maar die zend ik liever niet via het forum. Via msn kan wel maar niet hier.
Ik kreeg overigens wel een beetje een boner, dat was de reden dat mijn vriendin het over wilde nemen:)
als je dan toch bezig bent met pm'enquote:
voeg me maar toe op msn. Mijn postvak op fok doet raar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef MvdZ het volgende:
[..]
als je dan toch bezig bent met pm'enik ben toch wel nieuwsgierig geworden naar de dames in kwestie
Ik was gaan liggen op de grond (vloerbeddking) gewoon. Dan ligt het zaakje ook meteen goed opzich voor het scheren. Mijn vriendin wilde natuurlijk niet dat haar vriendin het schuim uitsmeerde. Begrijpelijk. Dus dat deed ik zelf en haar vriendin mocht daarna gewoon rustig scheren. Ging wel goed. Was wel kriebelig waardoor ik een lichte boner kreeg maarja kan bijna niet anders lijkt mee:Dquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef devl1nsect het volgende:
Als je je zak laat scheren, ga je dan op bed liggen met een bus scheerschuim met je benen wijd?![]()
Of sta je dan onder de douche en jij trekt het za(a)kje strak en zij scheert?![]()
Graag uitleg.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef jennafan het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn. Mijn postvak op fok doet raar.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:36 schreef jennafan het volgende:
[..]
Ik was gaan liggen op de grond (vloerbeddking) gewoon. Dan ligt het zaakje ook meteen goed opzich voor het scheren. Mijn vriendin wilde natuurlijk niet dat haar vriendin het schuim uitsmeerde. Begrijpelijk. Dus dat deed ik zelf en haar vriendin mocht daarna gewoon rustig scheren. Ging wel goed. Was wel kriebelig waardoor ik een lichte boner kreeg maarja kan bijna niet anders lijkt mee:D
Stofzuigen is het hele werkwoord. -en halen wij eraf.quote:
ja zeker heb dat mijn vriendin maar laten doen het stofzuigen:Pquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Stofzuigen is het hele werkwoord. -en halen wij eraf.
Stofzuig
Zit de g in het kofschip. Nee, dus met een d.
Gestofzuigd.
KUT! Je kon wel eens gelijk hebben.
Lo-gisch. Wie anders....quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef jennafan het volgende:
[..]
ja zeker heb dat mijn vriendin maar laten doen het stofzuigen:P
we wachten op de ware liefdequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
TS en TS' vriendin zijn nog maagd_!
quote:
van de harige zak van de tsquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef jennafan het volgende:
[..]
Pics waarvan? Toch niet van mijn kaalgeschoren boner neem ik aan?
Denk niet dat we daar nog fotos van gaan zien...kom op TS alleen je harige zak posten is dat nou zoveel gevraagd!quote:
Wie wil er een harige zak zien?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef jennafan het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar nog fotos van gaan zien...kom op TS alleen je harige zak posten is dat nou zoveel gevraagd!
ik ook, maar alleen als dat rekeningnummer op de boner van TS is geschreven met viltstift, hij moet wel voor zijn geld werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef JohnDDD het volgende:
komop TS als je hier een close-up foto post van je harige zak met daarop met viltstift geschreven "TS" maak ik 10 euro over op je bankrekening
ach ja ik weet ook niet waarom ze het niet leuk vind:)quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Wat een rare vriendin heb je. Ik zou niets liever doen dan iemands ballen scheren.
Gezien je fobo bied ik me NIET aan als vrijwilliger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Wat een rare vriendin heb je. Ik zou niets liever doen dan iemands ballen scheren.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Gezien je fobo bied ik me NIET aan als vrijwilliger.
Doe maar PMquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef jennafan het volgende:
[..]
Voeg me op msn toe dan krijg je ze gelijk. Dat PM werkt bij mij niet omdat mijn postvak steeds foutmelding geeft.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
tvp voor de dag dat ie roept "oeh ze groeit dat nu wel"?
Nee, laat staan er aan likken. Je vriendin is geen hondquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik laat mijn vriendin mijn zak toch zeker niet scheren.. idioot
wat een hippiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://fotoboek.fok.nl/Jimbo
HOAX.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |