Getuigenverklaringen zijn niet voor niets geen sluitend bewijs. Mensen kunnen makkelijk voor de gek worden gehouden, of dingen zien die er totaal niet zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jaaaaa... maar uh..
Nou luister jij eens even.. die telt niet mee!! DIe kan namelijk liegen!!!! Of het verkeerd gezien hebben!
Is die man trouwens psychologisch getest.. voor hetzelfde geld is hij psychische niet in orde hoor.
Tuurlijk, het sluitende bewijs is een youtube compilatie van fragmenten van wat ooggetuigenverklaringen. Ik ben helemaal overtuigd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De getuigenverklaringen spreken voor zich lijkt me.
M.I. is dit wat je hier zegt de essentie achter 9/11quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:27 schreef Scorpie het volgende:Getuigenverklaringen zijn niet voor niets geen sluitend bewijs. Mensen kunnen makkelijk voor de gek worden gehouden, of dingen zien die er totaal niet zijn.
Dit komt niet als 'n verrassing. Het lijkt me i.dd. onmogelijk dat de cia/fbi ongezien iets hun hoofdkwartier in kunnen smokkelen,quote:
Ik zeg ook nergens dat mensen NIET voor de gek zijn gehouden, maar ik merk wel dat de complot-gelovers wel HEEL erg snel met youtube links met schimmige 'getuigeverklaringen' komen, dingen die niet na te trekken zijn of andere vage theorietjes. Al met al geen sluitend bewijs.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
M.I. is dit wat je hier zegt de essentie achter 9/11
Mensen zijn welilcht voor de gek gehouden en zien dingen die er totaal niet waren. En dat geldt m.i. dus niet alleen voor de getuigenverklaringen..
Als "The official 9/11 report" zegt dat het zo en zo is, dan is het ook zoquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als een Youtube filmpje zegt dat het zo en zo is, dan is het ook zo
jij kan niet quotenquote:
Kun je wel weer selectief reageren en met een verhaal aankomen, het zou nuttiger zijn als je uit gaat leggen hoe die explosieven dan ongemerkt WTC7 zijn binnengekomen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dit komt niet als 'n verrassing. Het lijkt me i.dd. onmogelijk dat de cia/fbi ongezien iets hun hoofdkwartier in kunnen smokkelen,![]()
Andere getuigen.
De getuigenverklaringen uit de filmpjes die ik postte zijn na te trekken. Die van Jennings niet, die is inmiddels dood, zeer schimmig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat mensen NIET voor de gek zijn gehouden, maar ik merk wel dat de complot-gelovers wel HEEL erg snel met youtube links met schimmige 'getuigeverklaringen' komen, dingen die niet na te trekken zijn of andere vage theorietjes. Al met al geen sluitend bewijs.
HQ niet nee, maar kwam aardig in de buurt:quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Kun je wel weer selectief reageren en met een verhaal aankomen, het zou nuttiger zijn als je uit gaat leggen hoe die explosieven dan ongemerkt WTC7 zijn binnengekomen.
Overigens was WTC 7 niet het hoofdkwartier van de CIA of FBI. Maar dat weet jij ook wel.
En zo verschillen wij van mening over wat nuttig is, er zijn zoveel manieren.quote:It was the biggest field office for the CIA.
http://www.911evidence.info/evidence/wtc7/index.html
Het is in ieder geval niet nuttig om een constante stroom aan geruchten, suggesties en vermoedens de wereld in te slingeren. Zeker niet als je die geruchten, suggestes en vermoedens op geen enkele manier (logisch) kunt onderbouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
HQ niet nee, maar kwam aardig in de buurt:
[..]
En zo verschillen wij van mening over wat nuttig is, er zijn zoveel manieren.
Misschien wel op dezelfde manier als in 93 ?
Het moet geen moeite zijn om daar bewijs voor te vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:46 schreef Schenkstroop het volgende:
getuigen zeiden dat die andere twee towers in t weekend waren stilgelegd en dat er werkzaamheden waren oid.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als "The official 9/11 report" zegt dat het zo en zo is, dan is het ook zo
Jij vind dat niet nuttig, ik denk dat dat in jouw geval ook zo is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:32 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet nuttig om een constante stroom aan geruchten, suggesties en vermoedens de wereld in te slingeren. Zeker niet als je die geruchten, suggestes en vermoedens op geen enkele manier (logisch) kunt onderbouwen.
Ik wacht nog steeds op uitleg hoe ze die explosieven in het gebouw hebben gekregen zonder dat het de andere huurders is opgevallen.
Ook zo'n mooie, 10 nieuwszenders die met hun heli rondvliegen, iedere New Yorker met een videocamera staat te filmen maar de Israëlische Zionisten moesten zelf ook nog een filmpje makenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij vind dat niet nuttig, ik denk dat dat in jouw geval ook zo is.
.Jij gaat niet in op de door mij genoemde "geruchten " ik noem ze feiten dat er Israelische "studenten "op pad werden gestuurd om zoals ze zelf zeggen "document the event ".
Hiermee suggereer ik dan dat er voorkennis was ? gek he ?
Nogmaals, er zijn veel manieren, nogmaals, net zo als in 93 ?
Onderbouw jij dan 's waarom zou dat op moeten vallen, of denk je dat ze altijd zo verpakt zitten?
[ afbeelding ]
btw, heb je nu al weer 'n ander nickname ?
Na de 1e crash wel ja .quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook zo'n mooie, 10 nieuwszenders die met hun heli rondvliegen, iedere New Yorker met een videocamera staat te filmen maar de Israëlische Zionisten moesten zelf ook nog een filmpje maken
Nee hoor. Ik heet nog steeds snowgoon.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij vind dat niet nuttig, ik denk dat dat in jouw geval ook zo is.
.Jij gaat niet in op de door mij genoemde "geruchten " ik noem ze feiten dat er Israelische "studenten "op pad werden gestuurd om zoals ze zelf zeggen "document the event ".
Hiermee suggereer ik dan dat er voorkennis was ? gek he ?
Nogmaals, er zijn veel manieren, nogmaals, net zo als in 93 ?
Onderbouw jij dan 's waarom zou dat op moeten vallen, of denk je dat ze altijd zo verpakt zitten?
[ afbeelding ]
btw, heb je nu al weer 'n ander nickname ?
Door wie word gesteld dat het n perfect gecontroleerde sloop is ? Door jou?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:39 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heet nog steeds snowgoon.
Het zou op moeten vallen omdat je niet zomaar een doos explosieven in een gebouw kunt zetten zodat het netjes opgeblazen wordt. Er wordt gesteld dat WTC een perfecte gecontroleerde sloop is. Dat krijg je niet voor elkaar door zomaar één doos TNT ergens neer te zetten, dat moet je goed voorbereiden door op systematische plekken gaten in de muren en pilaren te boren en die vol te stoppen met explosieven.
Dat gaat toch echt wel opvallen.
Gewoon lukraak explosieven neerleggen geeft half ingestorte gebouwen, zie Oklahoma.
Ik ga niet in op de door jou genoemde geruchten omdat dat dat weer nieuwe geruchten zijn. Laten we eerst eens het ene gerucht bespreken voordat we het andere gerucht de wereld in slingeren.
Als de mensen die in een complot geloven zo graag duidelijkheid willen, is het niet handig om telkens weer van onderwerp te veranderen in een discussie.
Ah natuurlijk... ''jongens gaan jullie maar lekker filmen, maar wel pas na de eerste crash beginnen he!''quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Na de 1e crash wel ja .
De "studenten" hebben het zelf over "documenting the event ".
The men were employees of Urban Moving Systems, which is believed to have been a Mossad front company, and was owned by an Israeli Citizen named Dominik Suter, who fled the United States almost immediately.
How did they know there would be an event to document on 9/11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |