quote:On August 21, 2008, NIST released its draft report on the causes of the collapse of 7 World Trade Center, beginning a period for public comments.[32] In its investigation, NIST utilized ANSYS to model events leading up to collapse initiation and LS-DYNA models to simulate the global response to the initiating events.[44] NIST determined that diesel fuel did not play an important role, nor did the structural damage from the collapse of the twin towers. But the lack of water to fight the fire was an important factor. The fires burned out of control during the afternoon, including on floor 13, where a critical interior column buckled. With the buckling of that column, adjacent columns also failed along with the floor structure above. This triggered a vertical progression of floor failures to the roof. The collapse then progressed east-to-west across the structure, and ultimately the entire structure collapsed. The fires, fueled by office contents, along with the lack of water, were the key reasons for the collapse.[45]
Ik voorspel dat we binnen 15 posts een godwin hebbenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, daar gaat ie weer. Kijken of ook weer alle namen als altijd hier voorbij gaan komen
Och, ik ben natuurlijk ook al weer hier, maar ik ben niet meer zo van het discussieren. Het worden toch weer de same old argumenten voor en tegen, dus we geraken geen enkele stap verder. De entertainmentwaarde is wel hoog, dus ik kijk mee vanaf de zijlijnquote:Op maandag 30 maart 2009 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we binnen 15 posts een godwin hebben
Omdat het een offering was.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef Erasmo het volgende:
Waarom zou je ook in hemelsnaam een compleet gebouw op blazen om je ultrageheime complot te verbergen terwijl je het ook gewoon door de papierversnipperaar kan gooien
En het geld dat het heeft gekost om dat nieuwe gebouw te maken? Kost vele miljoenen.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Omdat het een offering was.
..en het bracht gigantisch veel geld op als je voorkennis had.
En er moest een nieuw gebouw komen wat in 2012 klaar moest zijn.
Verzekering??quote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En het geld dat het heeft gekost om dat nieuwe gebouw te maken? Kost vele miljoenen.
Plus het geld dat ze NIET hebben gekregen toen er geen kantoorgebouw stond? Gederfde inkomsten, terwijl je wel veel kosten maakt. Huur van de grond bijvoorbeeld en dat 10 jaar lang.
Of was dat allemaal gratis?
14 miljoen is peanuts.quote:Het lease-contract had betrekking op de WTC-torens één,twee (die op 11 September 2001 tijdens de aanslagen verwoest werden) , vier en vijf, ook ongeveer 39,500 m2 kantoorruimte, Silverstein betaalde zelf $14 miljoen uit eigenzak De overeenkomst omvatte ook het recht van Silverstein, alszijnde leaseholder, het recht om de gebouwen te herbouwen, mochten ze verwoest worden.
Nadat de deal gesloten was, verzekerde hij de WTC-torens (4 gebouwen) De verzekeringspolis werd ondertekend door 24 verzekeringsaanbieders voor een totaal van 3,55 Miljard US Dollar per geval van zaakschade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |