Ik was er gisteren even. Mooi weer = mooi vrouwen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:58 schreef Puala het volgende:
d'r liepen best leuke kerels vandaag in Arnhem
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was er gisteren even. Mooi weer = mooi vrouwen.
Daar heb je 100% gelijk in.quote:
= rokjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was er gisteren even. Mooi weer = mooi vrouwen.
dat is 100% waar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt eraan wie die rokjes aan hebben hoor
En ik denk ook aan het rokje zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt eraan wie die rokjes aan hebben hoor
als ik die daar net naartoe heb getrokkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
vind jij een rok op de enkels dan ook leuk?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ik die daar net naartoe heb getrokken
da's geen rokjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
vind jij een rok op de enkels dan ook leuk?
picsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, geen idee in welke categorie mijn rokjes dan vallen
Geen zin om om te kledenquote:
quote:
boven de knie hou ik persoonlijk op rokje idd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen zin om om te kleden![]()
Omschrijving:
Zwart-wit met print (scheuren of iets) en tot net boven mijn knie.
Puick.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen zin om om te kleden![]()
Omschrijving:
Zwart-wit met print (scheuren of iets) en tot net boven mijn knie.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
boven de knie hou ik persoonlijk op rokje idd..
kan leuk zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
http://files.hm.com/media(...)55_09090_61_0471.jpg
Trouwens
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 januari 2008 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
Dean is bij hem gebleven tot het einde, en het ontroerde ons diep dat mee te mogen maken. Golf was een ware vriend en kameraad, in goede en slechte tijden, bij korte maar ook hele lange ritten. Waar Dean was, was Golf, en waar Golf was, was Dean.
Voor alle vrienden en familie van Golf [en Dean], maar wellicht nog meer voor hunzelf hopen we dat de laatste woorden van Dean tegen Golf, toen hij nog even bij bewustzijn was, een ieder tot steun kunnen zijn:
Ride on sweet buddy, ride on. Ride on to the heavens. The heavens, where the higways are wide, where the gas is free and where the lights are always green. You will never be forgotten. Ride on.
[ afbeelding ]
Januari?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 januari 2008 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
Dean is bij hem gebleven tot het einde, en het ontroerde ons diep dat mee te mogen maken. Golf was een ware vriend en kameraad, in goede en slechte tijden, bij korte maar ook hele lange ritten. Waar Dean was, was Golf, en waar Golf was, was Dean.
Voor alle vrienden en familie van Golf [en Dean], maar wellicht nog meer voor hunzelf hopen we dat de laatste woorden van Dean tegen Golf, toen hij nog even bij bewustzijn was, een ieder tot steun kunnen zijn:
Ride on sweet buddy, ride on. Ride on to the heavens. The heavens, where the higways are wide, where the gas is free and where the lights are always green. You will never be forgotten. Ride on.
[ afbeelding ]
Vanuit deze gedachte zal ik vol goede moed een nieuwe golf gaan rijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 februari 2008 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
[ afbeelding ]
Details. Alhoewel je gelijk hebt... in zulke tijden van rouw doet dat er totaal niet toe.quote:
Hangt van de dame af hoor.quote:
en 2008quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
Zet alleen een roos in je naam voor Deans overleden Golf
(F)
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:
Maar Dean.. je auto is Duits... die zijn degelijk... die gaan nooit dood..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen
(F)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar Dean.. je auto is Duits... die zijn degelijk... die gaan nooit dood..
(F)
Ik ga er echt geen 450-500 euro insteken in de reparatie van onderdelen... en dat ik volgend jaar wéér met zo'n rekening zit. Voor datzelfde geld, of ietsje meer, heb ik een andere goede auto, die wel in betere staat verkeertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar Dean.. je auto is Duits... die zijn degelijk... die gaan nooit dood..
(F)
Je bent er echt in de war van hequote:
Dan is het tijd voor een nieuwere/betere...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga er echt geen 450-500 euro insteken in de reparatie van onderdelen... en dat ik volgend jaar wéér met zo'n rekening zit. Voor datzelfde geld, of ietsje meer, heb ik een andere goede auto, die wel in betere staat verkeert
Dammitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent er echt in de war van he![]()
Bedoel je niet stiekem Maart ipv Februari?
Ja, daarom. Leuk Golfje 2 diesel ofzo... wellicht een met kapot blok en dan deze omhangen. Blok is namelijk nog goed, rest van de auto die in verre staat van ontbinding is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een nieuwere/betere...
R.I.P Golje van Deanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 februari 2009 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
[ afbeelding ]
Vr6 blokje op de kop tikkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daarom. Leuk Golfje 2 diesel ofzo... wellicht een met kapot blok en dan deze omhangen. Blok is namelijk nog goed, rest van de auto die in verre staat van ontbinding is.
Arme jongenquote:
Ik was ook even helemaal in de war net: http://joyvanbaan.hyves.nl/quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Arme jongenHelemaal in de war
(F)
Ojquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was ook even helemaal in de war net: http://joyvanbaan.hyves.nl/
Ja, dat ze ze zo maken tegenwoordig.... Gekkenhuisquote:
Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
quote:
Zal ze echt zijn?quote:
Haha, dat is wel vetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Vr6 blokje op de kop tikken
Oohnee, het blok had je al
Das een bestequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze is wel echt denk... het profiel geen idee. Google kent haar verder ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ze echt zijn?Ik ben namelijk ook lesbisch, komt dat mooi uit
Zuinig lopen ze niet die VR6 blokken... Wel 200 in zijn 4quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, dat is wel vet
Alleen beetje te onrendabel voor me. Rijd nu in de GTI van mijn zus, maar echt zuinig is dat allemaal niet.
Rij alleen al voor de baas 250-300 km per week, en dan nog allerlei andere ritten... dus heb wel een diesel nodig
Verdammtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze is wel echt denk... het profiel geen idee. Google kent haar verder ook niet
Ach... We zijn voorzien, al dan niet beter of minder uitziendquote:
idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Ook allemaal even hc_ester@live.nl toevoegen
Tot dat "nivow" wilde ik niet dalenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Ja, en dan komt je een CRX wrakje achterop... naast je.... en dan trek je nog even door, zet je hem in zijn 5 en ben je vertrokkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Zuinig lopen ze niet die VR6 blokken... Wel 200 in zijn 4
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... We zijn voorzien, al dan niet beter of minder uitziend
Wie is datquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik krijg er wel de neiging toequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Tot dat "nivow" wilde ik niet dalen
post de verhalen maar hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg er wel de neiging toeGewoon met mn nep msn
66.000 kaarten verkocht en 4 juli uitverkocht. Bezoekers komen uit 48 verschillende landenquote:
Volgens hyves een op zijn minst geile donder om te zienquote:
Nee, ik voeg dr niet toequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
post de verhalen maar hier
zondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik voeg dr niet toeGeen zin in eerlijk gezegd
Ja, goddamnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef jackson het volgende:
[..]
66.000 kaarten verkocht en 4 juli uitverkocht. Bezoekers komen uit 48 verschillende landen!!!!
http://www.id-t.com/news/(...)ecord_aantal_kaarten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik voeg dr niet toeGeen zin in eerlijk gezegd
Ik krabbel welk even wat 14.gifquote:
In 2007 ging het ook erg rap met de kaarten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef jackson het volgende:
[..]
66.000 kaarten verkocht en 4 juli uitverkocht. Bezoekers komen uit 48 verschillende landen!!!!
http://www.id-t.com/news/(...)ecord_aantal_kaarten
Hallo en dag Pilesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoi Piles
doei Piles
veel plezier met je feestje
Dat is echt te schraalquote:Hej, ik ben ook lesbischKan je wat meer foto's sturen, dan kan ik zien of je echt zo de moeite waard bent als de foto's doen vermoeden
14.000 zijn er nogquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, goddamnDus er zijn nog 4000 kaarten?
Hoewel ik toch zaterdag ga, dus die is al wel uitverkocht
Elk jaar gaat het erg rapquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In 2007 ging het ook erg rap met de kaarten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt te schraalIk ben een schijterd
ja, voor vrijdagquote:
en dan is de line up ook nog niet bekend..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Elk jaar gaat het erg rap. Vorige jaar 1uur45min meen ik
Klopt, maar jij zei er zijn 4000 kaarten... nou er zijn er alleen nog 14.000 voor de vrijdagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja, voor vrijdagMaar om nou en vrijdag en zaterdag te gaan is wat te veel van het goeie
Geen twijfelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef jackson het volgende:
Dat lichaam van die dame is wel echt extreem goed hoor... mennnn
Dat is Sensation hehquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan is de line up ook nog niet bekend..
Dan sowieso niet. Vrijdag kan ik nog wel. Maar gaan jullie maar met zn drieën.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef Piles het volgende:
Oh Bart, ben jij 11 april nou wel of niet vrij?
Aja scherpquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zei er zijn 4000 kaarten... nou er zijn er alleen nog 14.000 voor de vrijdag
Zit niet anders op denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan sowieso niet. Vrijdag kan ik nog wel. Maar gaan jullie maar met zn drieën.
Vrijdag gaan?quote:
Bijdehandquote:
Ik vind het ook niet normaal!quote:
Ik vecht niks uitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Bijdehand![]()
Eyup kan dan alleen 's avonds volgens mijEn dan moet ik weer veel te vroeg weg
![]()
Maar het zou kunnen idd
Maar dat vechten jullie maar uit, ik ben weg
Gevoel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik speel ff in op dr gevoel, geheid succes.
Mits ze dat heeft jaquote:
Ik voel weinig behalve paar drang als ik haar zie... telt dat ook ?quote:
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik voel weinig behalve paar drang als ik haar zie... telt dat ook ?
Ik moest wat verzinnenquote:
Jawel, wij zijn 13 en naïefquote:
wonen in Nuth en een shoot in Zeelandquote:
Een grote verrassing..quote:
Jawel jooooohquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wonen in Nuth en een shoot in ZeelandDat klopt niet
Wie gaat er nou voor een shoot naar Zeeland... er zijn immers mooiere plekjes op de wereld te vinden.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie gaat er nou voor een shoot naar Zeeland... er zijn immers mooiere plekjes op de wereld te vinden.
Deze was wel erg makkelijk..
Als je uit Limburg komt, is het al snel mooi natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie gaat er nou voor een shoot naar Zeeland... er zijn immers mooiere plekjes op de wereld te vinden.
Deze was wel erg makkelijk..
en dat isquote:
BabiPangang met Foe yong hei (of hoe je het schrijft)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat is![]()
Pekingeend met een vleugje hond
ei, suiker, brood, melk en daarna nog wat kaneel moet toch wel lukken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:23 schreef eer-ik het volgende:
Ohja, dat moest ik nog eens maken.
Heb geloof ik wel de ingredienten hier, morgen wellicht even maken
Heb geen kaneel en suiker maar dat is ook niet echt heel erg nodig, wel lekker.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ei, suiker, brood, melk en daarna nog wat kaneel moet toch wel lukken?
ja ok.. dat zijn extraatjes..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb geen kaneel en suiker maar dat is ook niet echt heel erg nodig, wel lekker.
Opzich heb ik niks om erop te doen, wentelteefjes moeten zoet zijn, niet hartig. Misschien vanavond effe wat suiker en kaneel halen, ik moet toch nog even lopen vanavond.quote:
Heb je het gestolen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:39 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga vanavond Marokkaanse soep eten volgens mij
Nee, mn moederquote:
Iets met veel kruiden en linzen ofsoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat klopt hier niet
Jawel, je keek.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh jo!quote:
quote:
Dat gaat wel weer goed. Redelijk opbouwen weer. Moet nog wel een keer naar de fysio.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:44 schreef Milou__ het volgende:
dat ja.
Hij had zijn enkel gekneusd ofzo. En of hij gister gewonnen heeft:+
Wij staan 2e en kunnen geen 1e meer worden, dus dit moeten we vasthoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
We staan 4de van de 14. Gaat wel lekker. Top 4 is 4 punten verschil. Het gaat nog spannend worden.
Daar?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij staan 2e en kunnen geen 1e meer worden, dus dit moeten we vasthouden
Op het veld kunnen we trouwens nog wel kampioen worden!
Doeiquote:
Oeh, ik ga denk effe een tripje naar kaapstad plannen voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Oranje geeft ook weer gewonnen, dus kan ik nu nog ff iets leuks gaan doen
leukquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh, ik ga denk effe een tripje naar kaapstad plannen voor volgend jaar.
Daar zitten met WK lijkt me echt tof, en het scheelt dat ik daar onderdak hebquote:
nog ff beetje internetten en dan nog ff alle klokjes naar zomertijd zetten en zo naar bed, zodat ik morgen weer op tijd voor de Formule 1 wakker benquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zitten met WK lijkt me echt tof, en het scheelt dat ik daar onderdak heb
Ga je doen zo?
alleen de Windows-klok gaat automatisch bij mij, de rest moet ik gewoon zelf doen. Maar ik heb dan ook 4 verschillende tijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef eer-ik het volgende:
'internetten' valt onder 'iets leuks'?
Klokjes gaan hier allemaal automatisch
Whehe, waarom echt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alleen de Windows-klok gaat automatisch bij mij, de rest moet ik gewoon zelf doen. Maar ik heb dan ook 4 verschillende tijden
Mijn iPod, PC en mijn klok-radio hebben dezelfde (juiste) tijd.quote:
ik houd er ook niet van om ergens te laat te zijn, liever iets te vroeg dan dat je je weer moet haastenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:27 schreef eer-ik het volgende:
Fair enough
Gewoon aan tijden houden werkt hier perfect, ik haat te laat komen enzo
ik klok zo'n beetje iedere dag altijd om 8:18/8:19 in Maar dat komt door de bus, als ik de auto zou pakken zou het iets van tien voor acht zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
Precies.
Dat heeft erin geresulteerd dat ik nu altjd om 08:00 begin met werken ipv half 9.
Kwam altijd een kwartier te vroeg, en dat is inmiddels een half uur
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben toch single?
chatten enzo
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:59 schreef eer-ik het volgende:
Ja hoor, denk je: hey, het is bijna weg.
Ga je anders liggen, is het weer volop terug
Ik moest weer eens bijpraten met mn oudersquote:
Oh, je bent Tukker van oorsprong...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moest weer eens bijpraten met mn ouders
Tweede van rechts, duidelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:06 schreef eer-ik het volgende:
Haha, van wie zou ik, links, er een zijn gok je?
[ afbeelding ]
Dit is ik met 3 familieleden waaronder 1 mijn pa is.
Héquote:
Dat zeggen bar veel mensen. Iedereen denkt ook dat ik eigenlijk zijn zoon ben, terwijl hij m'n pa's (andere kerel in grijze pak) oudste broer is.quote:
Niet stiekem verwisseld?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zeggen bar veel mensen. Iedereen denkt ook dat ik eigenlijk zijn zoon ben, terwijl hij m'n pa's (andere kerel in grijze pak) oudste broer is.
Ja, toen ik 15 wasquote:
Hehequote:
Omdat mn pa daar ging werkenquote:[..]
Waarom daarheen dan?
Nee, heb 1 neef en die was daar getrouwd. Hij is ook 5 jaar ouder dan ik, 'wij' zijn de jongste van de hele familiequote:Op zondag 29 maart 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeheNiet een bijna net zo oud neefje dus?
[..]
Omdat mn pa daar ging werkenZn bedrijf ging naar kop van Noord-Holland, maar hij vond het maar kut, dus ging op zoek naar ander werk, en dat vond hij in Almelo
Mmh, nee dan lijkt het verwisselen niet echt aannemelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, heb 1 neef en die was daar getrouwd. Hij is ook 5 jaar ouder dan ik, 'wij' zijn de jongste van de hele familie
Verder kan je in die regio prima wonen, ik heb zelf alleen niet zoveel met Twente. Geef mij de drukte van de randstad maar, ook al betaal je je hier scheel aan een huis.
Klopt klopt, dat zijn ook wel weer de nadelenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de rust in Afrika echt fantastisch vond.
Ik heb van hier naar Houten (5km) op donderdagmiddag een uur in de auto gezeten, ongelooflijk toch
En al dat haastende volk dat hun wagens overal maar tussenpropt zo van: ja, anders kom ik nooit thuis...
Mensen die je niet willen laten invoegen terwijl ze zelf moeten uitvoegen en dus hun afslag missen, maar hey, vooral niet iemand die ruimte maakt voor je ertussen laten hoor!
Ben daar wel een beetje klaar mee moet ik zeggen, gelukkig hoef ik hier eigenlijk nooit met de auto, maar Nederlanders zijn wel een behoorlijk gestrest volkje hoor... Soms best irritant, zeker als je vergelijkingsmateriaal hebt
Sicke shitquote:Op zondag 29 maart 2009 00:25 schreef eer-ik het volgende:
whehe, wtf.
http://www.dumpert.nl/med(...)mborghini_tegen.html
Sowieso mooi land idd, als je er ooit heengaat, probeer niet teveel te zien in te weinig tijd. We hebben gekeken naar zo'n reis daar, maar dat is echt reizen, effe snel kijken ergens, verder reizen. Dat schiet echt niet op...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt klopt, dat zijn ook wel weer de nadelenZelfs in Hengelo rijden er amper auto's op de weg na 7 uur 's avonds
Afrika lijkt me echt machtig mooi
Klopt, dat heb je in veel landenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso mooi land idd, als je er ooit heengaat, probeer niet teveel te zien in te weinig tijd. We hebben gekeken naar zo'n reis daar, maar dat is echt reizen, effe snel kijken ergens, verder reizen. Dat schiet echt niet op...
Absoluut.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, dat heb je in veel landenOok als je stedentrips doet, dan doe je 7 dingen op een dag en mag je overal een kwartier de bus uit enzo
Je moet het echt beleven zo'n land denk ik
Iddquote:Op zondag 29 maart 2009 00:36 schreef eer-ik het volgende:
dit ook: http://www.dumpert.nl/med(...)/zo_die_is_goed.html
Ik heb niks met impreza's, maar man, wat kan die kerel rijden
Haha, naja je hebt nog ffquote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut.
Dat ik terugga is ook zeker een feit
Maar anderszijds is er zoveel wat ik nog "moet" zien...
Ik ga ook maar eens, die klok blijft gaanquote:Op zondag 29 maart 2009 00:42 schreef eer-ik het volgende:
Dat is ook wel weer zo.
Ik ga denk ik nog een keer proberen of ik kan slapen
Ik zeg: fijne avond nog!
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:40 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zaterdag 28 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 242 Bravebart
27. 101 eer-ik
40. 086 Lauriette91
47. 080 Psychonikeo
54. 073 Luctor.et.Emergo
56. 070 Houniet
87. 054 jackson
quote:
wel goed. Hier ook zonquote:Op zondag 29 maart 2009 11:14 schreef eer-ik het volgende:
Wel aardig. Ben er nog niet van verlost.
Maar hey, de zon schijn weer, de zomertijd is ingegaan, 't goeie seizoen komt er weer aan!
Hoe is't daar?
ik denk dat ik maar ga emigreren danquote:Op zondag 29 maart 2009 11:19 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik nog een dag in bed moet spenderen.
Waar gaat het heen met NL trouwens, zitten er echt zoveel kortzichtige mensen hier in het land?
PVV nu veruit de grootste
peilingen van Maurice de Hondquote:Op zondag 29 maart 2009 11:19 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik nog een dag in bed moet spenderen.
Waar gaat het heen met NL trouwens, zitten er echt zoveel kortzichtige mensen hier in het land?
PVV nu veruit de grootste
Ik ga mee.quote:
Da's ook wel weer zo.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
peilingen van Maurice de Hond
SP is ook vaak genoeg de grootste geweest in zijn peilingen, maar redden het toch niet.
En anders is het wel een goede reden om te emigreren
en dat is?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga mee.
[..]
Da's ook wel weer zo.
Toch bevestigt het wel mijn denkbeeld over de gemiddelde Nederlander
Als ik zo om me heen kijk, zie ik een hele hoop kortzichtige mensen, met compleet kromme denkbeelden. Vind het onder het studerende volk nog wel redelijk meevallen, maar jong-werkenden en oudere mensen vind ik veelal negatief over het reilen en zeilen van Nederland. Al dat gezeik op 'minderheden', jongeren, you name it, ik word er wel eens geschift van. Het is net of veel mensen niet meer rationeel kunnen nadenken hier, en zich trekken naar een van de extremen (links of rechts dus) maar een gulden middenweg bestaat niet meer. Zo'n peiling is ook niet helemaal uit de duim gezogen, tuurlijk klopt het ook niet volledig maar het is wel een trend, dat mensen steeds meer Wilders' kant op gaan.quote:
Is hij Wilders aanhanger?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:26 schreef jna het volgende:
Dan emigreren we met de hele stage sc
Behalve Bootje dan, die blijft als Wilders aanhanger hier
Denemarken/Zweden of Engeland denk ikquote:Op zondag 29 maart 2009 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En waar emigreert iedereen heen dan?
Ben daar wel benieuwd naar.
Suriname ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker ook, zo'n politicus die jij gekozen hebt, die gewoon de kamer uitloopt als 't 'm niet aanstaatquote:Op zondag 29 maart 2009 11:31 schreef Bravebart het volgende:
Ach, ik moet het nog zien met WildersMits zn partij echt de grootste wordt, en hij voor MP gaat, kan ik me niet voorstellen dat hij nog steeds zo extreem in zn doen en laten zal blijven
En anders ga ik op zoek naar een zeer lang durende afstudeerstage elsewhere
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denemarken/Zweden of Engeland denk ik
Frankrijk of Afrika.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt de enige politieke discussie ooit in de stage sc toen gemist?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk, zie ik een hele hoop kortzichtige mensen, met compleet kromme denkbeelden. Vind het onder het studerende volk nog wel redelijk meevallen, maar jong-werkenden en oudere mensen vind ik veelal negatief over het reilen en zeilen van Nederland. Al dat gezeik op 'minderheden', jongeren, you name it, ik word er wel eens geschift van. Het is net of veel mensen niet meer rationeel kunnen nadenken hier, en zich trekken naar een van de extremen (links of rechts dus) maar een gulden middenweg bestaat niet meer. Zo'n peiling is ook niet helemaal uit de duim gezogen, tuurlijk klopt het ook niet volledig maar het is wel een trend, dat mensen steeds meer Wilders' kant op gaan.
Jammer.
[..]
Is hij Wilders aanhanger?
Haha, ja, die heb ik gemist.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt de enige politieke discussie ooit in de stage sc toen gemist?![]()
Maar ja dus
Engeland lijkt me ook wel gaaf, maar dan wel Londonquote:Op zondag 29 maart 2009 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denemarken/Zweden of Engeland denk ik
idd.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker ook, zo'n politicus die jij gekozen hebt, die gewoon de kamer uitloopt als 't 'm niet aanstaat
Londen is een prima stad om te wonen, al is het reteduur.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Engeland lijkt me ook wel gaaf, maar dan wel London
Ja, da's toch ongelooflijk. Hoe kan je jezelf nou serieus nemen als politicus, als je dergelijke dingen doet...quote:Op zondag 29 maart 2009 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.Dat vond ik echt slap van hem. Hij kon geen tegenargumenten meer verzinnen, dus stapt ie maar op
Dus hier is maar één iccontje op zijn plaats
=> Wilders
En qua weer?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Londen is een prima stad om te wonen, al is het reteduur.
Qua landschap zou ik graag in Schotland willen zitten
Mja, opzich had hij wel een punt, maar om dan de kamer uit te lopen is natuurlijk totaal debielquote:Op zondag 29 maart 2009 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker ook, zo'n politicus die jij gekozen hebt, die gewoon de kamer uitloopt als 't 'm niet aanstaat
N.B.: Bovenstaand stukje tekst is niet richting jou persoonlijk.
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef jna het volgende:
Heeft Volkert van der G geen broer ofzo die er wat aan kan doen?
Dat wel, dan moet ik eerst maar even de loterij winnen hierquote:Op zondag 29 maart 2009 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Londen is een prima stad om te wonen, al is het reteduur.
Qua landschap zou ik graag in Schotland willen zitten
Mja, dan nog, doe je dat gewoon niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, opzich had hij wel een punt, maar om dan de kamer uit te lopen is natuurlijk totaal debiel
I know
Ook nice! Maar te weinig werk voor mij ben ik bangquote:
Dat snap ik ook niet. Heb sowieso nooit iets met hem of zijn denkbeelden gehad. Hij zal ongetwijfeld vast ook wel goede dingen zijn, maar die wegen niet op tegen zijn slechtere dingen en zijn moslim-onelinersquote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's toch ongelooflijk. Hoe kan je jezelf nou serieus nemen als politicus, als je dergelijke dingen doet...
Ik zou voor een Nederlands bedrijf gaan werken waarbij ik niet op een specifieke locatie hoef te zijn. Dan verkas ik naar Zuid Afrika zodat ik daar voor een prikkie een knettergroot huis kan kopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wel, dan moet ik eerst maar even de loterij winnen hier
een moslim-broeder of zoquote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef jna het volgende:
Naja, opzich, het is vaker gebeurd in de geschiedenisquote:Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dan nog, doe je dat gewoon niet.
Aan de andere kant is hij wel volledig representatief voor de Nederlander die ik bedoel (80% van de bevolking inmiddels)
What line of work are you in?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook nice! Maar te weinig werk voor mij ben ik bang
welke branche werk jij?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook nice! Maar te weinig werk voor mij ben ik bang
dat wil ik ook om dan te emigreren, maar het wil nog niet echt lukkenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wel, dan moet ik eerst maar even de loterij winnen hier
quote:
Waarschijnlijk dan in de biotechnologie kantquote:
Al die 'extremisten' vind ik debiel. 't is echt niet zo dat Nederland opeens een goed land wordt als je de buitenlanders eruit trapt. Besides, wat zijn precies buitenlanders, laten we daar eens beginnenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Heb sowieso nooit iets met hem of zijn denkbeelden gehad. Hij zal ongetwijfeld vast ook wel goede dingen zijn, maar die wegen niet op tegen zijn slechtere dingen en zijn moslim-oneliners
Ach, er zullen vast een hoop mensen zijn die denken: Ha! Dat was nog eens een goeie actie van die Wilders, die mag ik wel. Ik ga op hem stemmen!!11!`~one.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, opzich, het is vaker gebeurd in de geschiedenisMaar het is wel echt weer wat voor Wilders om dat te doen
Ja, jammer genoeg wel jaVox Populi, om nog maar eens die puicke term te gebruiken
Afgelopen nieuwjaarsdag werd hier in de wijk de straatprijs uitgedeeld. De wijkprijs hadden we dus sowieso al gewonnen (5200 euro ofzo belastingvrij). Ik vrees dat ik nooit mee zo dichtbij kom bij een paar miljoenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wil ik ook om dan te emigreren, maar het wil nog niet echt lukken
Mja, dan zou ik ook in Europa blijven.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk dan in de biotechnologie kant
hoogste bedrag dat ik ooit gewonnen heb is € 100,-quote:Op zondag 29 maart 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Afgelopen nieuwjaarsdag werd hier in de wijk de straatprijs uitgedeeld. De wijkprijs hadden we dus sowieso al gewonnen (5200 euro ofzo belastingvrij). Ik vrees dat ik nooit mee zo dichtbij kom bij een paar miljoen
Die kans is vrij klein inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Afgelopen nieuwjaarsdag werd hier in de wijk de straatprijs uitgedeeld. De wijkprijs hadden we dus sowieso al gewonnen (5200 euro ofzo belastingvrij). Ik vrees dat ik nooit mee zo dichtbij kom bij een paar miljoen
Hier 250.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoogste bedrag dat ik ooit gewonnen heb is € 100,-
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zeggen bar veel mensen. Iedereen denkt ook dat ik eigenlijk zijn zoon ben, terwijl hij m'n pa's (andere kerel in grijze pak) oudste broer is.
Ik blijf dan ook gewoon lekker hier hoor. Waarom zou je emigreren omdat je het niet helemaal eens bent met het kabinet. Je hebt ook nog gewoon een oppositie hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 11:26 schreef jna het volgende:
Dan emigreren we met de hele stage sc
Behalve Bootje dan, die blijft als Wilders aanhanger hier
een buitenlander is iemand die niet over de Nederlandse nationaliteit beschikt, althans dat vind ik. Daarnaast vind ik niet dat als je een Nederlands paspoort hebt, dat je dan automatisch de Nederlandse nationaliteit hebt.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Al die 'extremisten' vind ik debiel. 't is echt niet zo dat Nederland opeens een goed land wordt als je de buitenlanders eruit trapt. Besides, wat zijn precies buitenlanders, laten we daar eens beginnen
helaas welquote:Ach, er zullen vast een hoop mensen zijn die denken: Ha! Dat was nog eens een goeie actie van die Wilders, die mag ik wel. Ik ga op hem stemmen!!11!`~one.
En precies dat volk, groeit te hard.
ik hoef niet perse 7 miljoen ofzo, maar 1 miljoen of 5 ton zou wel lekker zijn om te zorgen dat je nooit meer echt in de problemen komt als je gewoon normaal door blijft werken enzo.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein inderdaad.
Maar dan nog, zou je dat echt graag zomaar krijgen?
Mja, maar als er teveel van dat soort apaten aan de macht komen wordt het geheid onzin.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]My guess
![]()
[..]
Ik blijf dan ook gewoon lekker hier hoor. Waarom zou je emigreren omdat je het niet helemaal eens bent met het kabinet. Je hebt ook nog gewoon een oppositie hoor
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me echter af of dhr. Wilders er ook zo over denkt.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een buitenlander is iemand die niet over de Nederlandse nationaliteit beschikt, althans dat vind ik. Daarnaast vind ik niet dat als je een Nederlands paspoort hebt, dat je dan automatisch de Nederlandse nationaliteit hebt.
[..]
helaas wel![]()
Ik ben sowieso al van plan om te emigreren. Maar eerst ff genoeg verdienenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook gewoon lekker hier hoor. Waarom zou je emigreren omdat je het niet helemaal eens bent met het kabinet. Je hebt ook nog gewoon een oppositie hoor
Sorry? Wil je nu opeens zeggen dat je zakt tot het niveau van alle extremisten (links en rechts)quote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef jna het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
ik hoef niet perse 7 miljoen ofzo, maar 1 miljoen of 5 ton zou wel lekker zijn om te zorgen dat je nooit meer echt in de problemen komt als je gewoon normaal door blijft werken enzo.
Dat denk ik ook. Als ik naar de mensen uit mijn straat/wijk kijk, zouden er heel wat mensen het land uit mogen/moeten van Wildersquote:Op zondag 29 maart 2009 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me echter af of dhr. Wilders er ook zo over denkt.
Als ik 'm zo inschat is alles wat een kleurtje heeft een buitenlander.
Er is ook genoeg te klagenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al van plan om te emigreren. Maar eerst ff genoeg verdienen![]()
En dat komt niet door het kabinet of zo.... Want dat betreft hebben we het in Nederland nog niet eens zo slecht. Maar Nederlanders moeten nu eenmaal altijd wel iets te klagen hebben.
Ik ken hier in Utrecht wel een paar wijken die opeens leeg zouden komen te staanquote:Op zondag 29 maart 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ik naar de mensen uit mijn straat/wijk kijk, zouden er heel wat mensen het land uit mogen/moeten van Wilders
Wel lekker rustig dan
uteraardquote:
Hang een wereldkaart op en gooi een pijltjequote:Ik wil ook sowieso weg, waarheen precies ben ik nog niet uit.
Is het woningtekort voor studenten ook gelijk opgelostquote:Op zondag 29 maart 2009 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken hier in Utrecht wel een paar wijken die opeens leeg zouden komen te staan
I have to narrow it down a bit.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uteraard![]()
[..]
Hang een wereldkaart op en gooi een pijltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |