Ik was er gisteren even. Mooi weer = mooi vrouwen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:58 schreef Puala het volgende:
d'r liepen best leuke kerels vandaag in Arnhem
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was er gisteren even. Mooi weer = mooi vrouwen.
Daar heb je 100% gelijk in.quote:
= rokjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was er gisteren even. Mooi weer = mooi vrouwen.
dat is 100% waar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt eraan wie die rokjes aan hebben hoor
En ik denk ook aan het rokje zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt eraan wie die rokjes aan hebben hoor
als ik die daar net naartoe heb getrokkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
vind jij een rok op de enkels dan ook leuk?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ik die daar net naartoe heb getrokken
da's geen rokjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
vind jij een rok op de enkels dan ook leuk?
picsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, geen idee in welke categorie mijn rokjes dan vallen
Geen zin om om te kledenquote:
quote:
boven de knie hou ik persoonlijk op rokje idd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen zin om om te kleden![]()
Omschrijving:
Zwart-wit met print (scheuren of iets) en tot net boven mijn knie.
Puick.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen zin om om te kleden![]()
Omschrijving:
Zwart-wit met print (scheuren of iets) en tot net boven mijn knie.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
boven de knie hou ik persoonlijk op rokje idd..
kan leuk zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
http://files.hm.com/media(...)55_09090_61_0471.jpg
Trouwens
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 januari 2008 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
Dean is bij hem gebleven tot het einde, en het ontroerde ons diep dat mee te mogen maken. Golf was een ware vriend en kameraad, in goede en slechte tijden, bij korte maar ook hele lange ritten. Waar Dean was, was Golf, en waar Golf was, was Dean.
Voor alle vrienden en familie van Golf [en Dean], maar wellicht nog meer voor hunzelf hopen we dat de laatste woorden van Dean tegen Golf, toen hij nog even bij bewustzijn was, een ieder tot steun kunnen zijn:
Ride on sweet buddy, ride on. Ride on to the heavens. The heavens, where the higways are wide, where the gas is free and where the lights are always green. You will never be forgotten. Ride on.
[ afbeelding ]
Januari?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 januari 2008 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
Dean is bij hem gebleven tot het einde, en het ontroerde ons diep dat mee te mogen maken. Golf was een ware vriend en kameraad, in goede en slechte tijden, bij korte maar ook hele lange ritten. Waar Dean was, was Golf, en waar Golf was, was Dean.
Voor alle vrienden en familie van Golf [en Dean], maar wellicht nog meer voor hunzelf hopen we dat de laatste woorden van Dean tegen Golf, toen hij nog even bij bewustzijn was, een ieder tot steun kunnen zijn:
Ride on sweet buddy, ride on. Ride on to the heavens. The heavens, where the higways are wide, where the gas is free and where the lights are always green. You will never be forgotten. Ride on.
[ afbeelding ]
Vanuit deze gedachte zal ik vol goede moed een nieuwe golf gaan rijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 februari 2008 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
[ afbeelding ]
Details. Alhoewel je gelijk hebt... in zulke tijden van rouw doet dat er totaal niet toe.quote:
Hangt van de dame af hoor.quote:
en 2008quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
Zet alleen een roos in je naam voor Deans overleden Golf
(F)
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:
Maar Dean.. je auto is Duits... die zijn degelijk... die gaan nooit dood..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen
(F)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar Dean.. je auto is Duits... die zijn degelijk... die gaan nooit dood..
(F)
Ik ga er echt geen 450-500 euro insteken in de reparatie van onderdelen... en dat ik volgend jaar wéér met zo'n rekening zit. Voor datzelfde geld, of ietsje meer, heb ik een andere goede auto, die wel in betere staat verkeertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar Dean.. je auto is Duits... die zijn degelijk... die gaan nooit dood..
(F)
Je bent er echt in de war van hequote:
Dan is het tijd voor een nieuwere/betere...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga er echt geen 450-500 euro insteken in de reparatie van onderdelen... en dat ik volgend jaar wéér met zo'n rekening zit. Voor datzelfde geld, of ietsje meer, heb ik een andere goede auto, die wel in betere staat verkeert
Dammitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent er echt in de war van he![]()
Bedoel je niet stiekem Maart ipv Februari?
Ja, daarom. Leuk Golfje 2 diesel ofzo... wellicht een met kapot blok en dan deze omhangen. Blok is namelijk nog goed, rest van de auto die in verre staat van ontbinding is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een nieuwere/betere...
R.I.P Golje van Deanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
In Memoriam:
Het spijt ons mede te moeten delen dat op 28 februari 2009 omstreeks de klok van 16:00 Dean's trouwe kameraad en werkpaard, te weten VW Golf ons is ontvallen. Na een korte, edoch slopende ziekte is zijn lichaam en ziel overgegeven aan de Auto Goden.
[ afbeelding ]
Vr6 blokje op de kop tikkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daarom. Leuk Golfje 2 diesel ofzo... wellicht een met kapot blok en dan deze omhangen. Blok is namelijk nog goed, rest van de auto die in verre staat van ontbinding is.
Arme jongenquote:
Ik was ook even helemaal in de war net: http://joyvanbaan.hyves.nl/quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Arme jongenHelemaal in de war
(F)
Ojquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was ook even helemaal in de war net: http://joyvanbaan.hyves.nl/
Ja, dat ze ze zo maken tegenwoordig.... Gekkenhuisquote:
Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
quote:
Zal ze echt zijn?quote:
Haha, dat is wel vetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Vr6 blokje op de kop tikken
Oohnee, het blok had je al
Das een bestequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze is wel echt denk... het profiel geen idee. Google kent haar verder ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ze echt zijn?Ik ben namelijk ook lesbisch, komt dat mooi uit
Zuinig lopen ze niet die VR6 blokken... Wel 200 in zijn 4quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, dat is wel vet
Alleen beetje te onrendabel voor me. Rijd nu in de GTI van mijn zus, maar echt zuinig is dat allemaal niet.
Rij alleen al voor de baas 250-300 km per week, en dan nog allerlei andere ritten... dus heb wel een diesel nodig
Verdammtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze is wel echt denk... het profiel geen idee. Google kent haar verder ook niet
Ach... We zijn voorzien, al dan niet beter of minder uitziendquote:
idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Ook allemaal even hc_ester@live.nl toevoegen
Tot dat "nivow" wilde ik niet dalenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Ja, en dan komt je een CRX wrakje achterop... naast je.... en dan trek je nog even door, zet je hem in zijn 5 en ben je vertrokkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Zuinig lopen ze niet die VR6 blokken... Wel 200 in zijn 4
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... We zijn voorzien, al dan niet beter of minder uitziend
Wie is datquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik krijg er wel de neiging toequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Tot dat "nivow" wilde ik niet dalen
post de verhalen maar hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg er wel de neiging toeGewoon met mn nep msn
66.000 kaarten verkocht en 4 juli uitverkocht. Bezoekers komen uit 48 verschillende landenquote:
Volgens hyves een op zijn minst geile donder om te zienquote:
Nee, ik voeg dr niet toequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
post de verhalen maar hier
zondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik voeg dr niet toeGeen zin in eerlijk gezegd
Ja, goddamnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef jackson het volgende:
[..]
66.000 kaarten verkocht en 4 juli uitverkocht. Bezoekers komen uit 48 verschillende landen!!!!
http://www.id-t.com/news/(...)ecord_aantal_kaarten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik voeg dr niet toeGeen zin in eerlijk gezegd
Ik krabbel welk even wat 14.gifquote:
In 2007 ging het ook erg rap met de kaarten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef jackson het volgende:
[..]
66.000 kaarten verkocht en 4 juli uitverkocht. Bezoekers komen uit 48 verschillende landen!!!!
http://www.id-t.com/news/(...)ecord_aantal_kaarten
Hallo en dag Pilesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoi Piles
doei Piles
veel plezier met je feestje
Dat is echt te schraalquote:Hej, ik ben ook lesbischKan je wat meer foto's sturen, dan kan ik zien of je echt zo de moeite waard bent als de foto's doen vermoeden
14.000 zijn er nogquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, goddamnDus er zijn nog 4000 kaarten?
Hoewel ik toch zaterdag ga, dus die is al wel uitverkocht
Elk jaar gaat het erg rapquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In 2007 ging het ook erg rap met de kaarten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt te schraalIk ben een schijterd
ja, voor vrijdagquote:
en dan is de line up ook nog niet bekend..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Elk jaar gaat het erg rap. Vorige jaar 1uur45min meen ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |