r&pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef postmortum het volgende:
waar is krentenbol moderator van ? ik kan het niet vinden in de forum-mods lijst
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja wtf was dat nou joh, je had de 302de post.
quote:
ik dacht al dat op de fp mod was geworden , want dan had ik haar met een pek en veren moet verbannenquote:
Het was ook een response op de fipo zukk0lquote:
2,5quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoeveel topics worden er eigenlijk in r&p gemaakt? 3 per week maximaal ofzo?
oww sorry hoowrrquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was ook een response op de fipo zukk0l
Er was gister zelfs een onzin topic!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoeveel topics worden er eigenlijk in r&p gemaakt? 3 per week maximaal ofzo?
hebben jullie al een klb sc baggeraanval gehad ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er was gister zelfs een onzin topic!Wij maken wat mee op R&P.
Die heb je ook gemist inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
hebben jullie al een klb sc baggeraanval gehad ?
<3quote:
vodka en daarna lekker naar huis rijden in mijn renault meganequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:50 schreef Skaff-a het volgende:
Wie gaat er vanavond bier drinken?
Er bestaat een kans dat er vanavond enkele druppels van deze goud gele vloeistof met witte kraag naar binnen vloeien bij mij.quote:
Wat betekent xox eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Acinonyx het volgende:
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
....
Ik wil fappenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:56 schreef postmortum het volgende:
ik wil krassen kut verkeerde account
Dat vraag ik me ook al tijden af. Altijd als ik weer aan 12 jarige sletjes aan het hosselen ben krijg ik smsjes met dat erin. En ik snap nooit wat ze bedoelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
xoxo?Ik heb werkelijk geen eigenlijk. Iets van kusjes/knuffels ofzo.
xoxo is kisses and hugs.quote:
oww zowwwquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
xoxo is kisses and hugs.
o staat voor de armen van 2 mensen die elkaar omhelzen.
YES!! hihihiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja goed, omdat jij het bent. En omdat je bloc party leuk vindt, hihii.
Ik verdenk swarmaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
Welke fag heeft het woordje bagger uit m'n tt gehaald?![]()
brb
Nee studeer er alleen. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
YES!! hihihiBloc
![]()
Jij woont toch in Utrecht?
Ben je boos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mm oke, dat je dat erin ziet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
xoxo is kisses and hugs.
o staat voor de armen van 2 mensen die elkaar omhelzen.
Nee, maar BS was vandaag naar utrecht naar de open dag van de hogeschool. Dus vandaar. Ik ga waarschijnlijk naar amsterdam of rotterdam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee studeer er alleen. Jij wel dan?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben je boos?Het is vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ah oke. Ik heb 'm de hu al afgeraden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee, maar BS was vandaag naar utrecht naar de open dag van de hogeschool. Dus vandaar. Ik ga waarschijnlijk naar amsterdam of rotterdam.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is vroeg
Heel vroegaanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, wat voor richting ga je daar doen? En hoezo raad je hu af dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb 'm de hu al afgeraden.Ik ga naar Nijmegen denk ik, volgend jaar.
Kutschool man. Alles heel slecht geregeld, op mijn faculteit zijn de herkansingen van periode D eind augustusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, wat voor richting ga je daar doen? En hoezo raad je hu af dan?
Huh dat is gaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kutschool man. Alles heel slecht geregeld, op mijn faculteit zijn de herkansingen van periode D eind augustus!!1, gare kutvakken die je nergens voor nodig hebt, etc etc. Maar dat is volgens mij op bijna elke hogeschool wel zo. Ik ga rechten doen. Jij?
Maar zijn er wel bepaalde studies dan waar je tussen twijfelt? Of weet je dat ook nog niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Huh dat is gaarUhm ik heb geen idee wat ik ga doen. Iets EM achtigs. Het liefst iets met media en economie maar ik weet niet wat ik moet kiezen.
Wordt dan gewoon vrachtwagen-chauffeurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Huh dat is gaarUhm ik heb geen idee wat ik ga doen. Iets EM achtigs. Het liefst iets met media en economie maar ik weet niet wat ik moet kiezen.
Jij gaat nooit met de bus?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Maandag naar Ahoy.
Dat gaat me een kutklus worden.Nog nooit verder geweest met de trein dan A'dam.
![]()
En ik moet met de bus, laat ik nou 1x eerder met de bus geweest zijn zo'n 3 jaar terug.
Ja, ik hekel OV. Doorgaans hadden we wel een pa van iemand die wou rijden maar tegenwoordig kunnen we het zelf maar uitzoeken.
Joah.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof.Maar waar zit jij op school ergens dan? In Zaandam gewoon?
Is dat waar die ene mayonaise vandaan komt ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah.
Ik fiets in 5 min naar station Krommenie/Assendelft en dan met de trein in 15 min naar Zaandam.En van daar is het 10 minuten lopen.
En dan hoor ik anderen die een half uur met de trein moeten, dan 5 minuten metro, dan een kwartier bus. dan heb ik iets van, DUDE.Moet er niet aan denken.
Bazenmayonaise.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is dat waar die ene mayonaise vandaan komt ?
Stap gewoon uit op Rotterdam CS en dan pak je vanaf daar de metro en dan stap je uit bij Zuidplein, dan hoef je daar de weg alleen over te steken en je bent bij Ahoy.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Maandag naar Ahoy.
Dat gaat me een kutklus worden.Nog nooit verder geweest met de trein dan A'dam.
![]()
En ik moet met de bus, laat ik nou 1x eerder met de bus geweest zijn zo'n 3 jaar terug.
Ja, ik hekel OV. Doorgaans hadden we wel een pa van iemand die wou rijden maar tegenwoordig kunnen we het zelf maar uitzoeken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
Welke fag heeft het woordje bagger uit m'n tt gehaald?![]()
brb
ik sliep gewoon nogquote:
Stopt daar een metro?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stap gewoon uit op Rotterdam CS en dan pak je vanaf daar de metro en dan stap je uit bij Zuidplein, dan hoef je daar de weg alleen over te steken en je bent bij Ahoy.
Ja, als je bij CS gewoon de bordjes metro volgt kom je bij de metro, dan stap je in bij de metro die naar Spijkenisse gaat (HIHIHIH DAAR WOON IK!) en dan stopt 'ie bekant voor de de deur van Ahoy.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stopt daar een metro?
Ik kreeg via een route planner door dat ik bij Amsterdam sloterdijk moest overstappen op de trein richting rotterdam centraal en daar verder via de bus.
Welk station moet ik dan hebben met de metro?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als je bij CS gewoon de bordjes metro volgt kom je bij de metro, dan stap je in bij de metro die naar Spijkenisse gaat (HIHIHIH DAAR WOON IK!) en dan stopt 'ie bekant voor de de deur van Ahoy.
Daarvoor komt ie bij jou ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet je vriendin weer aanduwen?
9292ov.nl geeft wel metrostations maar je moet het anders invoeren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welk station moet ik dan hebben met de metro?
Gaat helemaal leuk worden aangezien ik nog nooit met de metro geweest ben.![]()
Heb je een site waar ik het kan uitplannen? 9292 en NS geven geen metro stations.
Nee joh gekkie. Kopje thee drinkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet je vriendin weer aanduwen?
Oh, dankje!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
9292ov.nl geeft wel metrostations maar je moet het anders invoeren.
Bij vertrek treinstations: Rotterdam Centraal
Bij aankomst moet je winkelcentrum doen en dan Zuidplein invullen dan krijg je als het goed is dit te zien:
[ afbeelding ]
Bij de metro's op centraal station staan OV-automaten, daar rot je een euro of 3 in en dan kan je reizen, maar er zullen wel van die mensen staan die je daarmee kunnen helpen als je er niet uitkomt.
En het winkelcentrum Zuidplein zit vast aan het metrostation Zuidplein, dus vandaar winkelcentrum invullen.
Maar je ziet Ahoy vanzelf wel en anders kan je altijd iemand vragen welke kant je eruit moet.
Noemen ze het zo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Kopje thee drinken
Oh ja met OV kan je gewoon door die poortjes heen inderdaad. En je vriend moet dan een kaartje kopen uit zo'n oplaadautomaat, maar die staan gewoon bij de metro's voor je door de poortjes moet. Er zijn twee verschillende kaartjes, ik dacht een single journey en een retourtje. Maar dat moeten jullie zelf even uitvogelen, ik heb er namelijk geen ervaring mee. OV-kaart is veel handiger.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, dankje!![]()
Maar ik heb een OV en een OV chipkaart, dus volgens mij is het een kwestie van het kaartje voor de poort houden en ik kan verder?
Een vriend van mij heeft alleen een RET kaart nodig want hij heeft geen OV. Er stond op de site dat je een RET kaart kan halen op een metro oplaad station of whatever?
Kan je die ook halen als je op Rotterdam centraal staat? Of kan je dan opeens geen kant meer uit omdat je geen chip hebt?![]()
Dat gedoe ook.
Dat gedoe met die poortjes is gewoon kut.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ja met OV kan je gewoon door die poortjes heen inderdaad. En je vriend moet dan een kaartje kopen uit zo'n oplaadautomaat, maar die staan gewoon bij de metro's voor je door de poortjes moet. Er zijn twee verschillende kaartjes, ik dacht een single journey en een retourtje. Maar dat moeten jullie zelf even uitvogelen, ik heb er namelijk geen ervaring mee. OV-kaart is veel handiger.
9292 heb ik een grafhekel aan, die zeiden dat ik bij een station daar bij utrecht in de buurt moest overstappen op een perron 12, terwijl ze dan maar iets van 5 perrons hadden waardoor mijn hele reis-planning door de war was, prutsersquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
9292ov.nl geeft wel metrostations maar je moet het anders invoeren.
Bij vertrek treinstations: Rotterdam Centraal
Bij aankomst moet je winkelcentrum doen en dan Zuidplein invullen dan krijg je als het goed is dit te zien:
[ afbeelding ]
Bij de metro's op centraal station staan OV-automaten, daar rot je een euro of 3 in en dan kan je reizen, maar er zullen wel van die mensen staan die je daarmee kunnen helpen als je er niet uitkomt.
En het winkelcentrum Zuidplein zit vast aan het metrostation Zuidplein, dus vandaar winkelcentrum invullen.
Maar je ziet Ahoy vanzelf wel en anders kan je altijd iemand vragen welke kant je eruit moet.
De laatste metro gaat om half 1. Als je die mist moet je de nachtbus pakken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gedoe met die poortjes is gewoon kut.![]()
Mja, naar huis toe moeten we een beetje opschieten denk ik aangezien na 1 uur geen treinen/metro's meer rijden.
Owwww op zó'n bromfietsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij mij als in het dorp.
Opletten.
Jij faalt gewoon met zoeken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
9292 heb ik een grafhekel aan, die zeiden dat ik bij een station daar bij utrecht in de buurt moest overstappen op een perron 12, terwijl ze dan maar iets van 5 perrons hadden waardoor mijn hele reis-planning door de war was, prutsers
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gedoe met die poortjes is gewoon kut.![]()
Mja, naar huis toe moeten we een beetje opschieten denk ik aangezien na 1 uur geen treinen/metro's meer rijden.
Nee, die gaan niet richting Centraal. Die gaan altijd de andere kant op.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso geen fijn idee om na twaalven daar op dat metro-station rond te hangen, laat staan erin zitten,, al die tokkies en allochtonen-schorum dat er dan rondloopt, over zombies in die tunnels nog maar te zwijgen..
Neej, zelfs op dat station zelf zeiden ze dat er maar 5 perrons warenquote:
amsterdam CS valt wel mee s'nachts, is r'dam zoveel erger dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso geen fijn idee om na twaalven daar op dat metro-station rond te hangen, laat staan erin zitten,, al die tokkies en allochtonen-schorum dat er dan rondloopt, over zombies in die tunnels nog maar te zwijgen..
Ik heb op Rotterdam CS 's nachts nog nooit een allochtoon gezien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
amsterdam CS valt wel mee s'nachts, is r'dam zoveel erger dan?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:47 schreef Silentalarm het volgende:
wtf ik heb weer 2 notes erbij sinds gisteren. En ik weet niet eens wat ik nou weer fout heb gedaan.
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb op Rotterdam CS 's nachts nog nooit een allochtoon gezien.
Nee duh. Dan is het donker en vallen ze niet opquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja kan je "quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb s'nachts wel vaak allochtonen gezien op amsterdam CS, maar dat wil nog niet zoveel zeggen. Het gaat meer om gevaarlijke boyzz met nike petjes die je boos aankijken en dat soort dingen. Maar a'dam cs voel ik me eigenlijk totaal niet onveilig s'nachts..
Lemonparty.... ik googeldequote:
Negers zie je niet in het donkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je klikte niet op de link van de post?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vond het niet grappig. ik moest kotsen.
Ik moest lachenquote:
jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je klikte niet op de link van de post?
haha. Ja ik was er 3 weken terug. Dat is cool.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Acinonyx het volgende:
Hey is iemand van jullie wel eens op Station Schiphol geweest ? Daar moest ik vorige week overstappen, maar ik heb er wel een half uur rondgehangen:: ze hebben daar van die melige platte roltrappen-achtige dingen![]()
van die bewegende vloeren
Die hebben ze ook op metrostation Wilhelminaplein. Die zijn kankergeweldig. Moet je overheen rennen en dan aan het einde ga je op je bek!1!!!!!11quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Acinonyx het volgende:
Hey is iemand van jullie wel eens op Station Schiphol geweest ? Daar moest ik vorige week overstappen, maar ik heb er wel een half uur rondgehangen:: ze hebben daar van die melige platte roltrappen-achtige dingen![]()
van die bewegende vloeren
Ik vind dat echt zo'n reactie van:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is de bijlmer dan een probleemwijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n reactie van:
"Bijlmer een probleemwijk? Nah, nooooooooooooit iets van gemerkt, geen idee waarom ze het zo noemen".![]()
Ja maar de zaternachten dat ik er ben geweest, loopt er echt geen allochtoon. Die zijn dan allemaal in Hollywood, jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n reactie van:
"Bijlmer een probleemwijk? Nah, nooooooooooooit iets van gemerkt, geen idee waarom ze het zo noemen".![]()
Ik vind jouwe sig ook gaaf.... zo lekker leeg, als de eindeloze leegte van de tussen-ruimte tussen 2 dimensies in, waar je voor altijd kan zwemmen door het niets, mocht je erin vallen,, er is geen tijd, dus je gaat ook niet kapot,, helemaal leuk als je nog zo'n stumpert vind die er ook in is gevallen, en als die dan ook een laptopje mee heeft genomen kan je eindeloos fokken, voor altijd !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind je sign cool. Lekker met je haar lopen chillen
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik vind jouwe sig ook gaaf.... zo lekker leeg, als de eindeloze leegte van de tussen-ruimte tussen 2 dimensies in, waar je voor altijd kan zwemmen door het niets, mocht je erin vallen,, er is geen tijd, dus je gaat ook niet kapot,, helemaal leuk als je nog zo'n stumpert vind die er ook in is gevallen, en als die dan ook een laptopje mee heeft genomen kan je eindeloos fokken, voor altijd !!
google is je vriend... of je vijand....quote:
klote... ik zag een lemon-partyquote:
in dit geval je vijand vrees ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
google is je vriend... of je vijand....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is de bijlmer dan een probleemwijk?
Zo heb ik er nog niet eens over nagedacht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar de zaternachten dat ik er ben geweest, loopt er echt geen allochtoon. Die zijn dan allemaal in Hollywood, jeweetzelluf.
Bijna Gers, bijna.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:02 schreef gers het volgende:
google werkt hier niet kan iemand hem even posten ?
ja, of Pink Floyd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik vind jouwe sig ook gaaf.... zo lekker leeg, als de eindeloze leegte van de tussen-ruimte tussen 2 dimensies in, waar je voor altijd kan zwemmen door het niets, mocht je erin vallen,, er is geen tijd, dus je gaat ook niet kapot,, helemaal leuk als je nog zo'n stumpert vind die er ook in is gevallen, en als die dan ook een laptopje mee heeft genomen kan je eindeloos fokken, voor altijd !!
Mooi, dat gaan we wel redden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De laatste metro gaat om half 1. Als je die mist moet je de nachtbus pakken.![]()
Dude, weet ik veel hoevel 10 duizenden Metalheads gaan naar dat station na het concert.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:02 schreef gers het volgende:
google werkt hier niet kan iemand hem even posten ?
google......moet......lemon-party......zien......AAAAAAAARRRGHHHH!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
google is je vriend... of je vijand....
Waha in dat geval, maar dan ben je met machtig voet-volk ehquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mooi, dat gaan we wel redden.![]()
[..]
Dude, weet ik veel hoevel 10 duizenden Metalheads gaan naar dat station na het concert.
Nothing to worry about.
I pity the fool...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
google......moet......lemon-party......zien......AAAAAAAARRRGHHHH!!!!!
Soms vraag ik me echt af of jij wel wijs bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waha in dat geval, maar dan ben je met machtig voet-volk eh![]()
Strijders van Odin zijn niet bang voor een metro-tunneltje met demonen uit de onderwereld![]()
hahaha, herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kut. Ik moet leren. maar het wil nog niet zo goed lukken
was het vrijwillig?quote:
Silentalarm ook !quote:
Nieuwsgierigheid......quote:
Joh, een echte strijder is overal op voorbereid gekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij wel wijs bent.![]()
Ga je ons nu vertellen dat je Tibia speelt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Joh, een echte strijder is overal op voorbereid gek
Tibia ? Wasdaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga je ons nu vertellen dat je Tibia speelt?
Tibia is een van de oudste en langst bestaande massive multiplayer online role-playing games (MMORPG)quote:
economie & engels.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha, herkenbaar.
wat moet je leren?
Alleen n00bz leren voor Engels.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
economie & engels.
Niet echt moeilijk ofzo, maar toch, ik moet wel iets doen.
Mwah, Wij hebben zo'n boekje met woorden waarvan ik 95% weet, maar waar ze er allemaal aids vertalingen aangeven. En er klopt geen hol van. En ik moet een 8 blijven staan voor engels anders blijf ik zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen n00bz leren voor Engels.
Oh bij ons is het zo dat je het woord zelf mag vertalen als het maar goed is. Dus je hoeft niet het UK Engels op te schrijven, je mag ook US Engels gebruiken. Ik sta een 9,7.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, Wij hebben zo'n boekje met woorden waarvan ik 95% weet, maar waar ze er allemaal aids vertalingen aangeven. En er klopt geen hol van. En ik moet een 8 blijven staan voor engels anders blijf ik zitten.
kankernerdje!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Silentalarm het volgende:
en ik ben inderdaag gewoon een leerbeer.
oh bij ons niet. Woo netjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh bij ons is het zo dat je het woord zelf mag vertalen als het maar goed is. Dus je hoeft niet het UK Engels op te schrijven, je mag ook US Engels gebruiken. Ik sta een 9,7.
Das altijd zo. Dat het net niet de vertaling is die jij denkt, maar iets anders. Zodat je altijd moet leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, Wij hebben zo'n boekje met woorden waarvan ik 95% weet, maar waar ze er allemaal aids vertalingen aangeven. En er klopt geen hol van. En ik moet een 8 blijven staan voor engels anders blijf ik zitten.
Dat speelde ik heel vroeger.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij lijkt op die dude van Rembo en Rembo.quote:
Kutspel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat speelde ik heel vroeger.![]()
![]()
![]()
![]()
"br"
"fri itans?"
![]()
Engels is toch simpel, leer dan alleen voor economiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
economie & engels.
Neuh ik speel alleen:: Flyff, Rohan Online, Rising Force Online, Runes Of Magic, Rappelz, en Spellforce, hoewel ze voor geen zak draaien op mijn ouwe slome computerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tibia is een van de oudste en langst bestaande massive multiplayer online role-playing games (MMORPG)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Engels is toch simpel, leer dan alleen voor economie
dat speelde ik dus serieus..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ooohquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
economie & engels.
Florian komt vanavond bij hem langs om 'thee te drinken'quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met je maagdelijkheid BP?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met je maagdelijkheid BP?
Jaloers?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Florian komt vanavond bij hem langs om 'thee te drinken'
ja, serieusquote:
Een beetjequote:
Houdoeiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Nou doei. Ik ga even douchen, mezelf aankleden, guitar hero spelen, eten bij een vriend en dan lekker uit.
veel plezier!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Nou doei. Ik ga even douchen, mezelf aankleden, guitar hero spelen, eten bij een vriend en dan lekker uit.
filmpje ?? waar ?quote:
quote:
quote:
Voor je edit stond er iets met: "Succes met het maken van je filmpjequote:
Ik heb niks gezien hoor, misschien was je in de war met een andere postquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor je edit stond er iets met: "Succes met het maken van je filmpje"
Zit me niet in de war te maken. Ik weet dat jij het bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien hoor, misschien was je in de war met een andere post
Wat ben ik dan ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zit me niet in de war te maken. Ik weet dat jij het bent.
Hm er staat een vraagteken achter dus het is in ieder geval een vraagquote:
Hm. Leek me érg tof, maar het viel me nogal tegen.quote:
De film?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hm. Leek me érg tof, maar het viel me nogal tegen.
Hoi, op welke faculteit zit jij? Ik was vandaag naar de life and science faculteit en de economie faculteit. Life and science was wel ok. Maar die economie faculteitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dikke mensen vinden zichzelf altijd helemaal geweldig he.quote:
Dat is toch leukquote:
vrouwen gebruiken te veel parfum als ze depressief zijn...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dikke mensen vinden zichzelf altijd helemaal geweldig he.
Laatst zo'n vet wijf voor mij ergens die gewoon voor 150 euro aan geuren had gekocht.WTF.
quote:
Om de geur te maskeren?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dikke mensen vinden zichzelf altijd helemaal geweldig he.
Laatst zo'n vet wijf voor mij ergens die gewoon voor 150 euro aan geuren had gekocht.WTF.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vrouwen gebruiken te veel parfum als ze depressief zijn...
overigens, dit pareltje werd zojuist in een topic gemaakt![]()
[..]
Hopelijk word je filnk hard van achteren genomen door negers in de metroquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker toch op man, als je daar je lol uit moet halen.
Dus dan ga je maar naar oud?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hopelijk word je filnk hard van achteren genomen door negers in de metro [ afbeelding ]
En er was sowieso toch geen zak te doen hier, net
Agree.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hopelijk word je filnk hard van achteren genomen door negers in de metro [ afbeelding ]
En er was sowieso toch geen zak te doen hier, net
kun je vandaag wel ?quote:
Hoi Devvvvquote:
dumpertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar naar oud?![]()
Groei op, als het hier saai is ga je maar naar dumpert. ()
doen, sowieso.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
vandaag ga ik bier drinken met mats waarschijnlijk. we kunnen daarna komen?
Wat vrijer en meer beweeglijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe zijn die anders dan 'normale' tieten?
quote:
quote:
Geilquote:
Die kop.quote:
is mooiquote:
mag best.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:25 schreef Marurk het volgende:
Is het nou toegestaan om hier echte tetten te posten, of moeten ze bedekt zijn.
Zoiets?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
mag best.
anders geef je mij de schuld maar
emo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zoiets?(klik voor vergroting)
[ link | afbeelding ]
Hoe oud is je zusje? Sowieso picsquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef Marurk het volgende:
Die 4e foto.
Zoek eens wat ouders man. 18+ ofzo.
quote:
quote:
Weg hier. Nu.quote:
Ik hoor het al echoënquote:
tof toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DUDE, een compressor op een compressor op een compressor?
het is een compressor op een compressor volgens mijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DUDE, een compressor op een compressor op een compressor?
Grotere Penis, meer Seksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zoiets?(klik voor vergroting)
[ link | afbeelding ]
Hoi, op welke faculteit zit jij? Ik was vandaag naar de life and science faculteit en de economie faculteit. Life and science was wel ok. Maar die economie faculteitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
deja vu..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoi, op welke faculteit zit jij? Ik was vandaag naar de life and science faculteit en de economie faculteit. Life and science was wel ok. Maar die economie faculteitwat een pauper docenten daar zeg
Hoe droevig als je dat doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Grotere Penis, meer Seks
Ongelooflijk! Vergroot je Penis en ontdek hoe je je Partner bevredigt
ze doet rechten.. weet niet waar dat bij hoortquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar S_A moet het nog even lezen
waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit eentje verder. Maatschappij & recht geloof ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoi, op welke faculteit zit jij? Ik was vandaag naar de life and science faculteit en de economie faculteit. Life and science was wel ok. Maar die economie faculteitwat een pauper docenten daar zeg
hey psst ik ben het ook met je eens hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Tenminste iemand hier die een beetje gezond is.
opgelost, bijna slotjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zit eentje verder. Maatschappij & recht geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |