r&pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef postmortum het volgende:
waar is krentenbol moderator van ? ik kan het niet vinden in de forum-mods lijst
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja wtf was dat nou joh, je had de 302de post.
quote:
ik dacht al dat op de fp mod was geworden , want dan had ik haar met een pek en veren moet verbannenquote:
Het was ook een response op de fipo zukk0lquote:
2,5quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoeveel topics worden er eigenlijk in r&p gemaakt? 3 per week maximaal ofzo?
oww sorry hoowrrquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was ook een response op de fipo zukk0l
Er was gister zelfs een onzin topic!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoeveel topics worden er eigenlijk in r&p gemaakt? 3 per week maximaal ofzo?
hebben jullie al een klb sc baggeraanval gehad ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er was gister zelfs een onzin topic!Wij maken wat mee op R&P.
Die heb je ook gemist inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
hebben jullie al een klb sc baggeraanval gehad ?
<3quote:
vodka en daarna lekker naar huis rijden in mijn renault meganequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:50 schreef Skaff-a het volgende:
Wie gaat er vanavond bier drinken?
Er bestaat een kans dat er vanavond enkele druppels van deze goud gele vloeistof met witte kraag naar binnen vloeien bij mij.quote:
Wat betekent xox eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Acinonyx het volgende:
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
Tijd-paradoxen![]()
...
...
...
....
Ik wil fappenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:56 schreef postmortum het volgende:
ik wil krassen kut verkeerde account
Dat vraag ik me ook al tijden af. Altijd als ik weer aan 12 jarige sletjes aan het hosselen ben krijg ik smsjes met dat erin. En ik snap nooit wat ze bedoelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
xoxo?Ik heb werkelijk geen eigenlijk. Iets van kusjes/knuffels ofzo.
xoxo is kisses and hugs.quote:
oww zowwwquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
xoxo is kisses and hugs.
o staat voor de armen van 2 mensen die elkaar omhelzen.
YES!! hihihiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja goed, omdat jij het bent. En omdat je bloc party leuk vindt, hihii.
Ik verdenk swarmaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
Welke fag heeft het woordje bagger uit m'n tt gehaald?![]()
brb
Nee studeer er alleen. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
YES!! hihihiBloc
![]()
Jij woont toch in Utrecht?
Ben je boos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mm oke, dat je dat erin ziet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
xoxo is kisses and hugs.
o staat voor de armen van 2 mensen die elkaar omhelzen.
Nee, maar BS was vandaag naar utrecht naar de open dag van de hogeschool. Dus vandaar. Ik ga waarschijnlijk naar amsterdam of rotterdam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee studeer er alleen. Jij wel dan?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben je boos?Het is vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ah oke. Ik heb 'm de hu al afgeraden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee, maar BS was vandaag naar utrecht naar de open dag van de hogeschool. Dus vandaar. Ik ga waarschijnlijk naar amsterdam of rotterdam.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is vroeg
Heel vroegaanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, wat voor richting ga je daar doen? En hoezo raad je hu af dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb 'm de hu al afgeraden.Ik ga naar Nijmegen denk ik, volgend jaar.
Kutschool man. Alles heel slecht geregeld, op mijn faculteit zijn de herkansingen van periode D eind augustusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, wat voor richting ga je daar doen? En hoezo raad je hu af dan?
Huh dat is gaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kutschool man. Alles heel slecht geregeld, op mijn faculteit zijn de herkansingen van periode D eind augustus!!1, gare kutvakken die je nergens voor nodig hebt, etc etc. Maar dat is volgens mij op bijna elke hogeschool wel zo. Ik ga rechten doen. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |