Mwah, LitmanenAFCA zal nog wel verschijnen denk ik. En daarna Knoekie en Sjimz, beiden zijn volgens mij wel vaak online.quote:
rustigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:47 schreef Dos37 het volgende:
Nou LitmanenAFCA laat je keuze maar horen.
Zou al gebeurd moeten zijn...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:14 schreef Breach het volgende:
PM-en dan maar.
Slecht van PhifeDawg als hij niet gePMt heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Júlio César Soares de Espíndola [-Vaduz-]
2e ronde, 2e keuze, 34e totaal: David Beckham [-vitessezuid113-]
2e ronde, 3e keuze, 35e totaal: Marcos Evangelista de Moraes "Cafú" [sjutt]
2e ronde, 4e keuze, 36e totaal: Ryan Giggs [Dos37]
2e ronde, 5e keuze, 37e totaal: Francesco Toldo [The_Verve]
2e ronde, 6e keuze, 38e totaal: Hristo Stoichkov [Blawh]
2e ronde, 7e keuze, 39e totaal: Frank de Boer [Gluttony]
2e ronde, 8e keuze, 40e totaal: Robert Pires [MethodMich]
2e ronde, 9e keuze, 41e totaal: Francesco Totti [Prosac]
2e ronde, 10e keuze, 42e totaal: Diego Simeone [sezten]
2e ronde, 11e keuze, 43e totaal: Roberto Carlos [Mindstate]
2e ronde, 12e keuze, 44e totaal: Santiago Canizares [Leroytje]
2e ronde, 13e keuze, 45e totaal Lilian Thuram [RayMania]
2e ronde, 14e keuze, 46e totaal Claude Makélélé [mcyodogg]
2e ronde, 15e keuze, 47e totaal Gary Neville[Borisz]
2e ronde, 16e keuze, 48e totaal Edgar Davids [9christensen]
2e ronde, 17e keuze, 49e totaal Alessandro Del Piero [dndiek]
2e ronde, 18e keuze, 50e totaal Nélson de Jesus Silva, Dida [_Mike_]
2e ronde, 19e keuze, 51e totaal Javier Zanetti [Gordon_Shumway]
2e ronde, 20e keuze, 52e totaal: Romário de Souza Faria[golfer]
2e ronde, 21e keuze, 53e totaal: Fernando Carlos Neri Redondo [M0NTANA]
2e ronde, 22e keuze, 54e totaal: Lothar Matthäus [EnGCatjuh]
2e ronde, 23e keuze, 55e totaal: Marc Overmars [Mr-Sander]
2e ronde, 24e keuze, 56e totaal: Alessandro Nesta [BliksemSchigt]
23 ronde, 25e keuze, 57e totaal: John Terry [InTrePidIvity]
2e ronde, 26e keuze, 58e totaal: Gaizka Mendieta [PhifeDawg]
2e ronde, 27e keuze, 59e totaal: Heurelho da Silva Gomes [ LitmanenAFCA]
Ik heb geen pm gehad in ieder geval, Knoekie heeft berichtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Slecht van PhifeDawg als hij niet gePMt heeft
Mijnsinziens was er nog veel meer keusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gehad in ieder geval, Knoekie heeft bericht![]()
Verder was er niet zo heel veel keus meer aan goede keepers en Gomes is natuurlijk gewoon een goede keeper
Uitstekende keuze, valt me zelfs tegen dat hij nu pas gekozen is. Gomes was in zijn PSV tijd echt een superkeeper en gaat nu ook gewoon weer die kant op. Zie bv de pot tegen Chelseaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder was er niet zo heel veel keus meer aan goede keepers en Gomes is natuurlijk gewoon een goede keeper
Dat was mijjn vraag ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:36 schreef _Mike_ het volgende:
Ray mag ik jouw plaatje van het voetbalveld gebruiken en aan passen voor mijn opstelling?
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:36 schreef _Mike_ het volgende:
Ray mag ik jouw plaatje van het voetbalveld gebruiken en aan passen voor mijn opstelling?
Als je dat zou willen doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.
Ik kan ook wel de .PSD (photoshop-file) uploaden. Dan kun je zelf de witte hokjes verplaatsen.
Super Ray, bedanktquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Openen met Photoshop en dan kun je de blokjes verplaatsen en vervangen voor plaatjes van de spelers (60*60).
Klik.
Thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Openen met Photoshop en dan kun je de blokjes verplaatsen en vervangen voor plaatjes van de spelers (60*60).
Klik.
laatste bezoek: 13 uur, 23 minuten geleden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:39 schreef sjimz het volgende:
Ik had wel verwacht dat ik aan de beurt zou zijn maar ik moet nog even wachten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:57 schreef Breach het volgende:
[..]
laatste bezoek: 13 uur, 23 minuten geleden.
Dus minder dan een halve dag
Heefy iemand hem gePMd trouwens?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gehad in ieder geval, Knoekie heeft bericht![]()
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Júlio César Soares de Espíndola [-Vaduz-]quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Breach het volgende:
Trezeguet voor mij graag
Doe dit via mn mobiel, dus als iemand dit even in die lijst wil plakken, graag.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef Knoekie het volgende:
Ik hoop dat ik straks mijn andere spits op mijn lijstje nog kan krijgen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:37 schreef sjimz het volgende:
....
2e ronde, 29e keuze, 61e totaal: Ronaldo Luis Nazário de Lima[sjimz]
[ afbeelding ]
Ik wilde nu een goalgetter en die heb ik denk ik nu wel gevonden.
Tim86 weet het ondertussenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
Heb je wel een PM gestuurd naar de volgende?
zo is die keeper nog niet voor jouquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik bel dolgelukkig want er is toch nog een topkeeper over het hoofd gezien
2e ronde, 30e keuze, 62e totaal: David Trezeguet [Breach]
2e ronde, 31e keuze, 63e totaal: Claudio Taffarel [Breach]
UEFA Cup, Super Cup, Wereldkampioen na penalties en een verloren WK finale
Ik koos Trezeguet he. Niet Tafarel. Hagi total over het hoofd gezien trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
2e ronde, 31e keuze, 63e totaal: Claudio Taffarel [Breach]
2e ronde, 32e keuze, 64e totaal: Gheorge Hagi [Joris33]
Hiermee verder svp, de ander kan in de OP.
Hagi wilde ik ook
je mag alweerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Of foutje, verkeerd gecopy paste.. Taffarel is dus voor mij
Heb het in de OP goed gezet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik koos Trezeguet he. Niet Tafarel. Hagi total over het hoofd gezien trouwens.
de lijst begint bij Jorisquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Claudio Taffarel [Breach]
3e ronde, 2e keuze, 64e totaal: Gheorge Hagi [Joris33]
3e ronde, 1e keuze, 65e totaal: Carlos Puyol [Joris33]
Je maakt er een zooitje van EC.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Claudio Taffarel [Breach]
3e ronde, 2e keuze, 64e totaal: Gheorge Hagi [Joris33]
3e ronde, 3e keuze, 65e totaal: Carlos Puyol [Joris33]
Sttttttttttt, al ga ik zelf voor Verhoevenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Voor de spelers die nog geen keeper hebben: De Vogt is nog niet gekozen
Geweldige voetballer, kon hem nooit zo waarderen Arsenal - Manchester united. Maar de duels Keane - Vieira zijn ongekend en ongeëvenaard tot nu toe in de premier league.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:09 schreef sjimz het volgende:
3e ronde, 2e keuze, 66e totaal: Zvonimir Boban [Tim86]
3e ronde, 3e keuze, 67e totaal: Clarence Seedorf [Breach]
3e ronde, 4e keuze, 68e totaal: Patrick Vieira [sjimz]
[ afbeelding ]
Een echte krachtpatser.
Mwah..middenvelders zijn er altijd genoeg.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef _Mike_ het volgende:
Oké, tegen de tijd dat ik aan de beurt ben zijn er geen middenvelders meer over
Dat was dus die anderequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:09 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte krachtpatser.
Sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:55 schreef Mr-Sander het volgende:
Damn. Taffarel, Hagi en Puyol. Bam, weg
google op "spelersnaam caricature"quote:Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
Hey Sjimz, hoe kom je aan die karikatuur-tekeningen in je elftal overzicht? Die zijn cool
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Knoekie het volgende:
3e ronde, 5e keuze, 69e totaal: Gennaro Gattuso [knoekie]
Ja ik kan al niet wachten om mijn speler er na hem op te zetten.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat wordt nog een 2/3 dagen wachten voor ik weer mag kiezen.
Misschien had je ook niet mee moeten doen als je niet zo tegen wachten kunt.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef _Mike_ het volgende:
Opzich wel vervelend, zo moeilijk kan het niet zijn om dit topic af en toe te bezoeken en als dat wel moeilijk is dan had je niet mee moeten doen aan de draft.
Ik ben al 2 dagen Wiki aan het afspeuren!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Net effe Wikipedia afgespeurd. Ontzettend veel grote namen nog niet gekozen.
Jullie gaan mij haten bij mijn volgende twee picks.
2 uurtjes was genoeg voor mij.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:56 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen Wiki aan het afspeuren!
Mwah, ik heb meer dan genoeg alternatieven. Heb nu eigenlijk nog maar 1 naam die ik moet en zou hebben, heb op bepaalde posities spelers in gedachten die waarschijnlijk toch niet weggekaapt zullen worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Wel erg dat een voetbalmod de namen van Wikipedia moet halen en niet zelf paraat heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. Niet iedereen is die-hard Fok-bezoeker. Ik trouwens ook niet. Tussen 10 en 19 april ben ik trouwens op vakantie, even kijken hoe ik dat op ga lossen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Misschien had je ook niet mee moeten doen als je niet zo tegen wachten kunt.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je te laat bent met het doorgeven van je speler? Word je er uit gekickt dan?
quote:Belangrijk: De maximale tijd om een speler te kiezen bedraagt 24 uur. Als je een speler hebt gekozen, wees dan zo vriendelijk om de persoon na jou een PM te sturen dat hij aan de beurt is. Heb je twee keer niet binnen de tijd gekozen, dan krijgt iemand de kans het huidige elftal op dat moment over te nemen.
Bij een eerste keer krijg je een gele kaart, bij een tweede keer is hetquote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je te laat bent met het doorgeven van je speler? Word je er uit gekickt dan?
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3e ronde 6e keuze, 70e totaal: Demetrio Albertini
Trouwens er zijn ook mensen die werken dus ik kon niet eerder posten.
Ja normaal gesproken post ik ook altijd netjes op tijd, maar de vorige keer kon ik weinig aandoen aangezien ik geen bericht heb gehad.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.
Maar je hebt gewoon nog keurig binnen de tijd gepost dus helemaal niets aan de hand!
Wanneer mensen verwachten dat ze een tijdje offline zijn wil ik best een posten voor diegene. Ik doe namelijk toch niet mee aan dit toernooi maar volg het daarentegen wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.
Maar je hebt gewoon nog keurig binnen de tijd gepost dus helemaal niets aan de hand!
-edit-quote:Op zondag 29 maart 2009 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie weet breng je mensen wel op ideeën.
En dat is nu net niet de bedoeling.
quote:3e ronde, 9e keuze, 73e totaal: Andrea Pirlo. [BliksemSchigt]
Propaganda ik zeg het jequote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom een verdiende plek in dit (nu al) geweldige team.
Ben van plan Lothar achterin te gebruiken. Of als libero.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef Blawh het volgende:
Zet je Lothar achterin Catjuh? Of twee controlerende rechtspoten?
Pep is in ieder geval een lekkere keuze weer, ben alleen benieuwd hoe je ze weg gaat zetten.
Zonde.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ben van plan Lothar achterin te gebruiken. Of als libero.
Vind ik nietquote:
Lukt wel wat langer, als je wat mindere favoriete spelers hebtquote:Op zondag 29 maart 2009 23:56 schreef PhifeDawg het volgende:
Guardiola en Ayala![]()
Zat er ook wel in dat die nu net worden gekozen. Tot de vierde ronde kun je denk ik nog net je favoriete spelers binnenharken.
Frustratie is inderdaad koning hier.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:30 schreef toma het volgende:
hehe, heerlijk die frustratie in dit topic.
Hij moet nog wennen aan de zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2009 09:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
M0NTANA ligt denk ik nog een roes uit te slapen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
3e ronde, 12e keuze, 76e totaal: Ricardo Alberto Silveira Carvalho [M0NTANA]
sjutt heeft Cafu al.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:20 schreef golfer het volgende:
Ik dacht: laat ik eens een goede opkomende rechtsback in het spel zetten:
Marcos Evangelista de Moraes, beter bekend als Cafú (Săo Paulo, 19 juni 1970) is een voormalig Braziliaanse voetballer. Hij heeft de meeste Braziliaanse interlands op zijn naam staan en hij was in 2002 de eerste speler die driemaal deelnam aan een WK-finale. Hij speelde tot mei 2008 voor AC Milan.
Cafú heeft als bijnaam Pendolino, dit omdat hij als aanvallende rechtervleugelverdediger op de rechterflank heen en weer pendelt tussen verdediging, middenveld en aanval. Hij begon hiermee bij het Braziliaanse Săo Paulo FC in 1989. Cafú begon in 1988 met voetballen voor de club van zijn geboortestad, Săo Paulo, waarmee hij in 1992 en 1993 de Copa Libertadores won. In 1995 vertrok hij naar de Spaanse club Real Zaragoza waarmee hij in datzelfde jaar de Cup Winners Cup bemachtigde. Na een korte terugkeer naar Brazilië (Palmeiras in 1996) koos Cafú er in 1997 voor om te spelen voor de Italiaanse club AS Roma. Met die club behaalde hij in 2001 de titel in de Serie A. Hij vertrok in 2003 naar AC Milan, nadat hij een aanbod van Yokohama Marinos had afgewezen.
Cafú werd in 1994 verkozen tot Zuid-Amerikaans voetballer van het jaar.
3e ronde 6e keuze, 70e totaal: Demetrio Albertini [LitmanenAFCA]
3e ronde, 7e keuze, 71e totaal: Marcel Desailly [PhifeDawg]
3e ronde, 8e keuze, 72e totaal: Francesc 'Cesc' Fabregas [InTrePidIvity]
3e ronde, 9e keuze, 73e totaal: Andrea Pirlo [BliksemSchigt]
3e ronde, 10e keuze, 74e totaal: Roberto Ayala [Mr-Sander]
3e ronde, 11e keuze, 75e totaal: Josep Guardiola i Sala [EnGCatjuh]
3e ronde, 12e keuze, 76e totaal: Ricardo Alberto Silveira Carvalho [M0NTANA]
3e ronde, 13e keuze, 77e totaal: Marcos Evangelista de Moraes, Cafú [golfer]
[ afbeelding ]
Ik zou ook een ander kiezen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wereld van verschil zeg qua kwaliteit, Cafu en Samuel.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Samuel.. mijn volgende pick.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, ik moest binnen een paar minuten een alternatief kiezen en Samuel is meer een centrale verdediger dan Cafu, die natuurlijk 1 van de beste rechtsbacks ter wereld was.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m nooit bij Roma zien spelen. Misschien ligt het daaraanquote:Op maandag 30 maart 2009 13:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik had Samuel ook op mijn lijstje staan, vooral in zijn Roma tijd op zijn best. Zo'n slechte keuze vind ik het niet.
Volgens mij wel hoor. Ajax - AS Roma in de CL 2002/2003quote:Op maandag 30 maart 2009 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb m nooit bij Roma zien spelen. Misschien ligt het daaraan
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Ajax - AS Roma in de CL 2002/2003
Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
Bergkamp als centrale middenvelder, wat een lachertje!
Stevie Me niet op nr. 10?quote:
Bergkamp is een typische schaduwspits. Je moet spelers wel op hun goede plek neerzetten en niet zomaar de beste spelers in je team stoppen omdat ze individueel beter zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.
In mijn Ajax-systeem is de nummer 10 echt wel een aanvallende middenvelder/schaduwspits.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:20 schreef toma het volgende:
Bergkamp is een typische schaduwspits. Je moet spelers wel op hun goede plek neerzetten en niet zomaar de beste spelers in je team stoppen omdat ze individueel beter zijn.
Echt he, buiten het feit dat ie goed is zal hij ook wel populariteit genereren.quote:
Ik dacht dat je voor die wel zeker zou zitten, gezien de picks tot nu toe.quote:
Ik niet. Zei gisteren al tegen sjimz dat ik Desailly, Kluivert en Fŕbregas wildequote:
Joa ik heb 1 hele goede nog niet gezienquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef tha_dark het volgende:
Er zijn nog veel goede spelers niet gekozen waarvan ik had verwacht dat ze er veel eerder al uit zouden gaan....
Ik ook niet..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joa ik heb 1 hele goede nog niet gezien
Wel, maar dat staat er niet bij.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.
Als jij voor mij zo'n blanco sjabloon kan maken, dan pas ik het even aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:14 schreef sezten het volgende:
Wel, maar dat staat er niet bij.
Hij staat nu gewoon als centrale middenvelder. Dan moetie zijn opstelling aanpassen en een driehoek vooruit maken.
Nee want dan speel je 4-2-1-3.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij voor mij zo'n blanco sjabloon kan maken, dan pas ik het even aan.
Ik twijfel nog of ik hem als defensieve of centrale middenvelder moet zetten. Want achter de spitsen gaat-ie sowieso nietquote:
Ja, netquote:
Gerrard is nou niet echt een begenadigd defensieve of centrale middenvelder. Daar heeft hij niet de positionele discipline voor. Als je het beste uit hem wilt halen, zou ik hem een vrije rol geven tussen het middenveld en de spits, of dat nou links, rechts of centraal is. Maar Liverpool speelt natuurlijk niet zomaar met spelers als Alonso, Mascherano, Lucas of in het verleden Hamann, Sissoko, Biscan.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik hem als defensieve of centrale middenvelder moet zetten. Want achter de spitsen gaat-ie sowieso nietDaar kan ik nog veel mooie spelers neerzetten. Het is afhankelijk van of ik nog goede defensieve middenvelders kan bemachtigen, in dat geval kan hij namelijk prachtig op de positie van centrale middenvelder.
quote:
Misschien heb je daar wel gelijk in...Maar klassieke nummers 10 zijn zo mooiquote:Op maandag 30 maart 2009 20:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gerrard is nou niet echt een begenadigd defensieve of centrale middenvelder. Daar heeft hij niet de positionele discipline voor. Als je het beste uit hem wilt halen, zou ik hem een vrije rol geven tussen het middenveld en de spits, of dat nou links, rechts of centraal is. Maar Liverpool speelt natuurlijk niet zomaar met spelers als Alonso, Mascherano, Lucas of in het verleden Hamann, Sissoko, Biscan.
hele team vol man united spelers wil je ofnietquote:Op maandag 30 maart 2009 21:01 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme die had ik wel op mijn lijst staan![]()
9christensen
Juist eigenlijk niet maar omdat ik 2 achter elkaar mag kiezen wou ik die 2 wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hele team vol man united spelers wil je ofniet
Volgens mij vissen wij in hetzelfde vijvertjequote:Op maandag 30 maart 2009 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb zoveel Fransen op m'n lijstje staan, maar ik heb er ook al net zoveel moeten wegstrepen.
12/22 weggestreept...En ik moet nog 32 drafts overleven voordat ik weer een speler mag kiezenquote:3e ronde, 1e keuze, 65e totaal: Carlos Puyol [Joris33]
3e ronde, 7e keuze, 71e totaal: Marcel Desailly [PhifeDawg]
3e ronde, 8e keuze, 72e totaal: Francesc 'Cesc' Fabregas [InTrePidIvity]
3e ronde, 9e keuze, 73e totaal: Andrea Pirlo [BliksemSchigt]
3e ronde, 10e keuze, 74e totaal: Roberto Ayala [Mr-Sander]
3e ronde, 11e keuze, 75e totaal: Josep Guardiola i Sala [EnGCatjuh]
3e ronde, 15e keuze, 79e totaal: Patrick Kluivert [_Mike_]
3e ronde, 16e keuze, 80e totaal: Didier Deschamps [dndiek]
3e ronde, 17e keuze, 81e totaal: Laurent Blanc [9christensen]
3e ronde, 20e keuze, 84e totaal: Bixente Lizarazu [RayMania]
3e ronde, 21e keuze, 85e totaal: Juan Sebastián Verón [Leroytje]
3e ronde, 22e keuze, 86e totaal: Jose Luis Chilavert [Mindstate]
3 keer beste keeper vd wereld geweest.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
Ik had altijd het idee dat Chilavert beroemder was door zijn grappen en grollen / scorend vermogen / vechtpartijen dan zijn keeperskwaliteiten.
Waarom? Geen aanval of zo hoorquote:
3x wereldkeeper van het jaar word je niet alleen met grappen en grollenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
Ik had altijd het idee dat Chilavert beroemder was door zijn grappen en grollen / scorend vermogen / vechtpartijen dan zijn keeperskwaliteiten.
Gelukkigquote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef Dos37 het volgende:
en daarna kocht Chelsea hem nog.
Maar ik zal hem beoordelen op zijn carričre in Italië
Klopt.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
3x wereldkeeper van het jaar word je niet alleen met grappen en grollen
Mwah. Als hij niet o'n kleurrijk figuur zou zijn geweest had hij natuurlijk ook veel minder aandacht gekregen, had nog moeten zien of hij die eer dan ook gehad zou hebben. Neemt niet weg dat het zeker een goede keeper was, maar er zijn in mijn optiek genoeg keepers die beter zijn en minder vaak gekozen zijn tot Wereldkeeper van het jaar.quote:
idd , Fabien Barthez heb ik ook nog even aan zitten denken maar kan dus zoeken naar een andere keeper.quote:
Ik heb er nog wat op mijn (niet bestaande) 'lijstje' staan die nog niet gekozen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
Half Frankrijk is al leeggeplukt zie ik
Ook van de selectie '98 of '00 zekerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat op mijn (niet bestaande) 'lijstje' staan die nog niet gekozen zijn.
Ach, het is frustrerend om te zien hoe snel je shortlist leeg loopt maar als je dan weer een paar minute gaat zoeken en rondneuzen kom je nog zoveel vers bloed tegen. Heerlijk spelquote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat op mijn (niet bestaande) 'lijstje' staan die nog niet gekozen zijn.
I know, kwam net pas weer thuis en toen gelijk gedaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:
_Mike_ svp wel een PM sturen de volgende keer.
Ik heb minder aanvallers dan middenvelders of verdedigers nodig.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Blawh het volgende:
Ik vind dat er, relatief gezien, nog erg weinig aanvallers gekozen worden.
Met degelijke verdedigers en middenvelders kun je erg goed positioneel verdedigen, met degelijke aanvallers breek je geen potten.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb minder aanvallers dan middenvelders of verdedigers nodig.
Van mijn 2 spitsen is er eentje Ronaldo.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met degelijke verdedigers en middenvelders kun je erg goed positioneel verdedigen, met degelijke aanvallers breek je geen potten.
Wie?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van mijn 2 spitsen is er eentje Ronaldo.
quote:
Hehe, dat beflapje toen op zijn hoofd. En die gozer die 2 weken later op de basis school met dat zelfde ding kwam aanzetten loopt nu nog bij het RIAGG geloof ikquote:
Enorm succes daar in Manchester vergeleken bij zn tijd bij Chelseaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |