Sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:55 schreef Mr-Sander het volgende:
Damn. Taffarel, Hagi en Puyol. Bam, weg
google op "spelersnaam caricature"quote:Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
Hey Sjimz, hoe kom je aan die karikatuur-tekeningen in je elftal overzicht? Die zijn cool
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Knoekie het volgende:
3e ronde, 5e keuze, 69e totaal: Gennaro Gattuso [knoekie]
Ja ik kan al niet wachten om mijn speler er na hem op te zetten.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat wordt nog een 2/3 dagen wachten voor ik weer mag kiezen.
Misschien had je ook niet mee moeten doen als je niet zo tegen wachten kunt.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef _Mike_ het volgende:
Opzich wel vervelend, zo moeilijk kan het niet zijn om dit topic af en toe te bezoeken en als dat wel moeilijk is dan had je niet mee moeten doen aan de draft.
Ik ben al 2 dagen Wiki aan het afspeuren!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Net effe Wikipedia afgespeurd. Ontzettend veel grote namen nog niet gekozen.
Jullie gaan mij haten bij mijn volgende twee picks.
2 uurtjes was genoeg voor mij.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:56 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen Wiki aan het afspeuren!
Mwah, ik heb meer dan genoeg alternatieven. Heb nu eigenlijk nog maar 1 naam die ik moet en zou hebben, heb op bepaalde posities spelers in gedachten die waarschijnlijk toch niet weggekaapt zullen worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Wel erg dat een voetbalmod de namen van Wikipedia moet halen en niet zelf paraat heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. Niet iedereen is die-hard Fok-bezoeker. Ik trouwens ook niet. Tussen 10 en 19 april ben ik trouwens op vakantie, even kijken hoe ik dat op ga lossen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Misschien had je ook niet mee moeten doen als je niet zo tegen wachten kunt.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je te laat bent met het doorgeven van je speler? Word je er uit gekickt dan?
quote:Belangrijk: De maximale tijd om een speler te kiezen bedraagt 24 uur. Als je een speler hebt gekozen, wees dan zo vriendelijk om de persoon na jou een PM te sturen dat hij aan de beurt is. Heb je twee keer niet binnen de tijd gekozen, dan krijgt iemand de kans het huidige elftal op dat moment over te nemen.
Bij een eerste keer krijg je een gele kaart, bij een tweede keer is hetquote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je te laat bent met het doorgeven van je speler? Word je er uit gekickt dan?
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 65e totaal: Carlos Puyol [Joris33]
3e ronde, 2e keuze, 66e totaal: Zvonimir Boban [Tim86]
3e ronde, 3e keuze, 67e totaal: Clarence Seedorf [Breach]
3e ronde, 4e keuze, 68e totaal: Patrick Vieira [sjimz]
3e ronde 6e keuze, 70e totaal: Demetrio Albertini
Trouwens er zijn ook mensen die werken dus ik kon niet eerder posten.
Ja normaal gesproken post ik ook altijd netjes op tijd, maar de vorige keer kon ik weinig aandoen aangezien ik geen bericht heb gehad.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.
Maar je hebt gewoon nog keurig binnen de tijd gepost dus helemaal niets aan de hand!
Wanneer mensen verwachten dat ze een tijdje offline zijn wil ik best een posten voor diegene. Ik doe namelijk toch niet mee aan dit toernooi maar volg het daarentegen wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.
Maar je hebt gewoon nog keurig binnen de tijd gepost dus helemaal niets aan de hand!
-edit-quote:Op zondag 29 maart 2009 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie weet breng je mensen wel op ideeën.
En dat is nu net niet de bedoeling.
quote:3e ronde, 9e keuze, 73e totaal: Andrea Pirlo. [BliksemSchigt]
Propaganda ik zeg het jequote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom een verdiende plek in dit (nu al) geweldige team.
Ben van plan Lothar achterin te gebruiken. Of als libero.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef Blawh het volgende:
Zet je Lothar achterin Catjuh? Of twee controlerende rechtspoten?
Pep is in ieder geval een lekkere keuze weer, ben alleen benieuwd hoe je ze weg gaat zetten.
Zonde.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ben van plan Lothar achterin te gebruiken. Of als libero.
Vind ik nietquote:
Lukt wel wat langer, als je wat mindere favoriete spelers hebtquote:Op zondag 29 maart 2009 23:56 schreef PhifeDawg het volgende:
Guardiola en Ayala![]()
Zat er ook wel in dat die nu net worden gekozen. Tot de vierde ronde kun je denk ik nog net je favoriete spelers binnenharken.
Frustratie is inderdaad koning hier.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:30 schreef toma het volgende:
hehe, heerlijk die frustratie in dit topic.
Hij moet nog wennen aan de zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2009 09:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
M0NTANA ligt denk ik nog een roes uit te slapen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
3e ronde, 12e keuze, 76e totaal: Ricardo Alberto Silveira Carvalho [M0NTANA]
sjutt heeft Cafu al.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:20 schreef golfer het volgende:
Ik dacht: laat ik eens een goede opkomende rechtsback in het spel zetten:
Marcos Evangelista de Moraes, beter bekend als Cafú (São Paulo, 19 juni 1970) is een voormalig Braziliaanse voetballer. Hij heeft de meeste Braziliaanse interlands op zijn naam staan en hij was in 2002 de eerste speler die driemaal deelnam aan een WK-finale. Hij speelde tot mei 2008 voor AC Milan.
Cafú heeft als bijnaam Pendolino, dit omdat hij als aanvallende rechtervleugelverdediger op de rechterflank heen en weer pendelt tussen verdediging, middenveld en aanval. Hij begon hiermee bij het Braziliaanse São Paulo FC in 1989. Cafú begon in 1988 met voetballen voor de club van zijn geboortestad, São Paulo, waarmee hij in 1992 en 1993 de Copa Libertadores won. In 1995 vertrok hij naar de Spaanse club Real Zaragoza waarmee hij in datzelfde jaar de Cup Winners Cup bemachtigde. Na een korte terugkeer naar Brazilië (Palmeiras in 1996) koos Cafú er in 1997 voor om te spelen voor de Italiaanse club AS Roma. Met die club behaalde hij in 2001 de titel in de Serie A. Hij vertrok in 2003 naar AC Milan, nadat hij een aanbod van Yokohama Marinos had afgewezen.
Cafú werd in 1994 verkozen tot Zuid-Amerikaans voetballer van het jaar.
3e ronde, 1e keuze, 65e totaal: Carlos Puyol [Joris33]
3e ronde, 2e keuze, 66e totaal: Zvonimir Boban [Tim86]
3e ronde, 3e keuze, 67e totaal: Clarence Seedorf [Breach]
3e ronde, 4e keuze, 68e totaal: Patrick Vieira [sjimz]
3e ronde 6e keuze, 70e totaal: Demetrio Albertini [LitmanenAFCA]
3e ronde, 7e keuze, 71e totaal: Marcel Desailly [PhifeDawg]
3e ronde, 8e keuze, 72e totaal: Francesc 'Cesc' Fabregas [InTrePidIvity]
3e ronde, 9e keuze, 73e totaal: Andrea Pirlo [BliksemSchigt]
3e ronde, 10e keuze, 74e totaal: Roberto Ayala [Mr-Sander]
3e ronde, 11e keuze, 75e totaal: Josep Guardiola i Sala [EnGCatjuh]
3e ronde, 12e keuze, 76e totaal: Ricardo Alberto Silveira Carvalho [M0NTANA]
3e ronde, 13e keuze, 77e totaal: Marcos Evangelista de Moraes, Cafú [golfer]
[ afbeelding ]
Ik zou ook een ander kiezen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wereld van verschil zeg qua kwaliteit, Cafu en Samuel.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Samuel.. mijn volgende pick.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, ik moest binnen een paar minuten een alternatief kiezen en Samuel is meer een centrale verdediger dan Cafu, die natuurlijk 1 van de beste rechtsbacks ter wereld was.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m nooit bij Roma zien spelen. Misschien ligt het daaraanquote:Op maandag 30 maart 2009 13:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik had Samuel ook op mijn lijstje staan, vooral in zijn Roma tijd op zijn best. Zo'n slechte keuze vind ik het niet.
Volgens mij wel hoor. Ajax - AS Roma in de CL 2002/2003quote:Op maandag 30 maart 2009 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb m nooit bij Roma zien spelen. Misschien ligt het daaraan
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Ajax - AS Roma in de CL 2002/2003
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |