Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
Bergkamp als centrale middenvelder, wat een lachertje!
Stevie Me niet op nr. 10?quote:
Bergkamp is een typische schaduwspits. Je moet spelers wel op hun goede plek neerzetten en niet zomaar de beste spelers in je team stoppen omdat ze individueel beter zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.
In mijn Ajax-systeem is de nummer 10 echt wel een aanvallende middenvelder/schaduwspits.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:20 schreef toma het volgende:
Bergkamp is een typische schaduwspits. Je moet spelers wel op hun goede plek neerzetten en niet zomaar de beste spelers in je team stoppen omdat ze individueel beter zijn.
Echt he, buiten het feit dat ie goed is zal hij ook wel populariteit genereren.quote:
Ik dacht dat je voor die wel zeker zou zitten, gezien de picks tot nu toe.quote:
Ik niet. Zei gisteren al tegen sjimz dat ik Desailly, Kluivert en Fŕbregas wildequote:
Joa ik heb 1 hele goede nog niet gezienquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef tha_dark het volgende:
Er zijn nog veel goede spelers niet gekozen waarvan ik had verwacht dat ze er veel eerder al uit zouden gaan....
Ik ook niet..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joa ik heb 1 hele goede nog niet gezien
Wel, maar dat staat er niet bij.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.
Als jij voor mij zo'n blanco sjabloon kan maken, dan pas ik het even aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:14 schreef sezten het volgende:
Wel, maar dat staat er niet bij.
Hij staat nu gewoon als centrale middenvelder. Dan moetie zijn opstelling aanpassen en een driehoek vooruit maken.
Nee want dan speel je 4-2-1-3.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij voor mij zo'n blanco sjabloon kan maken, dan pas ik het even aan.
Ik twijfel nog of ik hem als defensieve of centrale middenvelder moet zetten. Want achter de spitsen gaat-ie sowieso nietquote:
Ja, netquote:
Gerrard is nou niet echt een begenadigd defensieve of centrale middenvelder. Daar heeft hij niet de positionele discipline voor. Als je het beste uit hem wilt halen, zou ik hem een vrije rol geven tussen het middenveld en de spits, of dat nou links, rechts of centraal is. Maar Liverpool speelt natuurlijk niet zomaar met spelers als Alonso, Mascherano, Lucas of in het verleden Hamann, Sissoko, Biscan.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik hem als defensieve of centrale middenvelder moet zetten. Want achter de spitsen gaat-ie sowieso nietDaar kan ik nog veel mooie spelers neerzetten. Het is afhankelijk van of ik nog goede defensieve middenvelders kan bemachtigen, in dat geval kan hij namelijk prachtig op de positie van centrale middenvelder.
quote:
Misschien heb je daar wel gelijk in...Maar klassieke nummers 10 zijn zo mooiquote:Op maandag 30 maart 2009 20:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gerrard is nou niet echt een begenadigd defensieve of centrale middenvelder. Daar heeft hij niet de positionele discipline voor. Als je het beste uit hem wilt halen, zou ik hem een vrije rol geven tussen het middenveld en de spits, of dat nou links, rechts of centraal is. Maar Liverpool speelt natuurlijk niet zomaar met spelers als Alonso, Mascherano, Lucas of in het verleden Hamann, Sissoko, Biscan.
hele team vol man united spelers wil je ofnietquote:Op maandag 30 maart 2009 21:01 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme die had ik wel op mijn lijst staan![]()
9christensen
Juist eigenlijk niet maar omdat ik 2 achter elkaar mag kiezen wou ik die 2 wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hele team vol man united spelers wil je ofniet
Volgens mij vissen wij in hetzelfde vijvertjequote:Op maandag 30 maart 2009 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb zoveel Fransen op m'n lijstje staan, maar ik heb er ook al net zoveel moeten wegstrepen.
12/22 weggestreept...En ik moet nog 32 drafts overleven voordat ik weer een speler mag kiezenquote:3e ronde, 1e keuze, 65e totaal: Carlos Puyol [Joris33]
3e ronde, 4e keuze, 68e totaal: Patrick Vieira [sjimz]
3e ronde, 7e keuze, 71e totaal: Marcel Desailly [PhifeDawg]
3e ronde, 8e keuze, 72e totaal: Francesc 'Cesc' Fabregas [InTrePidIvity]
3e ronde, 9e keuze, 73e totaal: Andrea Pirlo [BliksemSchigt]
3e ronde, 10e keuze, 74e totaal: Roberto Ayala [Mr-Sander]
3e ronde, 11e keuze, 75e totaal: Josep Guardiola i Sala [EnGCatjuh]
3e ronde, 15e keuze, 79e totaal: Patrick Kluivert [_Mike_]
3e ronde, 16e keuze, 80e totaal: Didier Deschamps [dndiek]
3e ronde, 17e keuze, 81e totaal: Laurent Blanc [9christensen]
3e ronde, 20e keuze, 84e totaal: Bixente Lizarazu [RayMania]
3e ronde, 21e keuze, 85e totaal: Juan Sebastián Verón [Leroytje]
3e ronde, 22e keuze, 86e totaal: Jose Luis Chilavert [Mindstate]
3 keer beste keeper vd wereld geweest.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
Ik had altijd het idee dat Chilavert beroemder was door zijn grappen en grollen / scorend vermogen / vechtpartijen dan zijn keeperskwaliteiten.
Waarom? Geen aanval of zo hoorquote:
3x wereldkeeper van het jaar word je niet alleen met grappen en grollenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
Ik had altijd het idee dat Chilavert beroemder was door zijn grappen en grollen / scorend vermogen / vechtpartijen dan zijn keeperskwaliteiten.
Gelukkigquote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef Dos37 het volgende:
en daarna kocht Chelsea hem nog.
Maar ik zal hem beoordelen op zijn carričre in Italië
Klopt.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
3x wereldkeeper van het jaar word je niet alleen met grappen en grollen
Mwah. Als hij niet o'n kleurrijk figuur zou zijn geweest had hij natuurlijk ook veel minder aandacht gekregen, had nog moeten zien of hij die eer dan ook gehad zou hebben. Neemt niet weg dat het zeker een goede keeper was, maar er zijn in mijn optiek genoeg keepers die beter zijn en minder vaak gekozen zijn tot Wereldkeeper van het jaar.quote:
idd , Fabien Barthez heb ik ook nog even aan zitten denken maar kan dus zoeken naar een andere keeper.quote:
Ik heb er nog wat op mijn (niet bestaande) 'lijstje' staan die nog niet gekozen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
Half Frankrijk is al leeggeplukt zie ik
Ook van de selectie '98 of '00 zekerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat op mijn (niet bestaande) 'lijstje' staan die nog niet gekozen zijn.
Ach, het is frustrerend om te zien hoe snel je shortlist leeg loopt maar als je dan weer een paar minute gaat zoeken en rondneuzen kom je nog zoveel vers bloed tegen. Heerlijk spelquote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat op mijn (niet bestaande) 'lijstje' staan die nog niet gekozen zijn.
I know, kwam net pas weer thuis en toen gelijk gedaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:
_Mike_ svp wel een PM sturen de volgende keer.
Ik heb minder aanvallers dan middenvelders of verdedigers nodig.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Blawh het volgende:
Ik vind dat er, relatief gezien, nog erg weinig aanvallers gekozen worden.
Met degelijke verdedigers en middenvelders kun je erg goed positioneel verdedigen, met degelijke aanvallers breek je geen potten.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb minder aanvallers dan middenvelders of verdedigers nodig.
Van mijn 2 spitsen is er eentje Ronaldo.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met degelijke verdedigers en middenvelders kun je erg goed positioneel verdedigen, met degelijke aanvallers breek je geen potten.
Wie?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van mijn 2 spitsen is er eentje Ronaldo.
quote:
Hehe, dat beflapje toen op zijn hoofd. En die gozer die 2 weken later op de basis school met dat zelfde ding kwam aanzetten loopt nu nog bij het RIAGG geloof ikquote:
Enorm succes daar in Manchester vergeleken bij zn tijd bij Chelseaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |