quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef golfer het volgende:
Wie Lotharin z'n team durft op te nemen moet bij voorbaat al strafpunten bij de stemming krijgen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef golfer het volgende:
Wie Lotharin z'n team durft op te nemen moet bij voorbaat al strafpunten bij de stemming krijgen.
Jij bent dan ook bijna een nep-Duitser.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef Blawh het volgende:Europees speler van het jaar 2x Wereldvoetballer van het jaar 2x Duits voetballer van het jaar Speler met de meeste WK’s (5) en WK-duels (25) achter zijn naam Duits recordinternational (150 interlands)
Geweldige voetballer, was mijn volgende keuze geweest.
Niets persoonlijks, blij dat Catjuh hem dan al heeft gekozen. Als hij pas 2 of 3 picks voor me weggekaapt zou worden was het nog veel frustrerender geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
Matthäus!!!!
FUCK FUCK FUCK, dat was mijn volgende geweest. Zat te hopen dat iedereen deze geniale verdediger/middenvelder over het hoofd zou zien.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:42 schreef leroytje het volgende:
Oeh ik kom kom tijdens mijn speurtocht ineens een keeper tegen waar ik van hield gewoon
Helaas heb ik al een keeper.
En Breach streept zijn nummer 1 wegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef Blawh het volgende:
[..]Europees speler van het jaar 2x Wereldvoetballer van het jaar 2x Duits voetballer van het jaar Speler met de meeste WK’s (5) en WK-duels (25) achter zijn naam Duits recordinternational (150 interlands)
Diego Armando Maradona zei niet voor niets: "he is the best rival I've ever had. I guess that's enough to define him"
Geweldige voetballer, was mijn volgende keuze geweest.
Die had ik alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:32 schreef Mr-Sander het volgende:
Mijn beurt weer! Deze keer de beste linksbuiten aller tijden:
Dat dacht ik ook, vanwege het stoppen in 2000. Maar ja, dat EK he.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
Matthäus!!!!
FUCK FUCK FUCK, dat was mijn volgende geweest. Zat te hopen dat iedereen deze geniale verdediger/middenvelder over het hoofd zou zien.
en na de zomer nog Metrostars toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, vanwege het stoppen in 2000. Maar ja, dat EK he.
Redondo kan ook van m'n lijstje trouwens
Ik heb gewoon een team met goddelijke kutvoetballers. Past prima met C Ronaldo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
2e ronde, 24e keuze, 56e totaal: Alessandro Nesta [BliksemSchigt]
Tja, deze kon ik niet laten lopen, al wil ik wel proberen wat andere spelers te kiezen deze keer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor Mich een standaardkeuze.
Ik kan zo nog wel wat namen noemen die hij kiest. (doe ik uiteraard niet)
Die Kahn is wel zo Duits dat ik eigenlijk Abercrombie Und Fitch op zijn shirt had verwachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou jij zo'n mietje in het goal willen hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |