Ach, bij het 11e boek ben je er al aan gewendquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
*schudder bibber en beef* rad des tijds
Never nooit meer Engels talige boeken die in het Nederlands vertaald zijn
Behalve dat de Ned. versies 25-30 euro kosten de Engelse versies een tientje, zijn de vertalingen vaak bar slecht
Wheel of time
Kat von D?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:04 schreef Zeroku het volgende:
Ami James runt Miami Ink, maar er is een medeeigenaar, wie?
Niet nauwkeurig genoeg, lijkt me juist té nauwkeurig, en licht wordt genoemd en dat zoek je....maar goed, vraagsteller beslistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
[..]
Leek me niet nauwkeurig genoeg, het gaat niet zozeer om gezinnen en ook niet om het stroomgebruik
Ik ben nu met deel 10 bezig, 11 ligt klaar en deel 0 ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, bij het 11e boek ben je er al aan gewendIk schuif deel 11 al tijden voor me uit, het tempo is er zo uit (ook uit het verhaal) dat oppikken steeds lastiger wordt. Maar ja, je wilt toch ook niet 10 delen voor piet snot gelezen hebben
Kom dan gerust eens langs in Robert Jordan - The Wheel Of Timequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik ben nu met deel 10 bezig, 11 ligt klaar en deel 0 ook
Starla +1quote:
Ik dacht ik doe een educatief vraagjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:20 schreef BasOne het volgende:
Dum die dum die dum chibola dum die dum die dum
Heje goe gedaan meidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:24 schreef starla het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een educatief vraagje
A+quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:27 schreef BasOne het volgende:
wat een vraag
3) Gedurende de zomermaanden warmt vaste land van India sterker op dan de Indische Oceaan
2) Warme lucht stijgt op en creeert een laag drukgebied boven vaste land.
1) Sterke wind waait van Indische Oceaan naar vaste land van India
4) De lucht botst tegen Himalaya en kan niet verder
3) De lucht stijgt op, koelt af en de moessonregens ontstaan
Ik heb zo m'n momentenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:28 schreef starla het volgende:
[..]
A+![]()
+1
Zeroku 2
qonnman 1
Mark 1
Ofyles2 1
BasOne 2
Starla 1
wow Zero was starla voorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:34 schreef Zeroku het volgende:
inflammatory bowel disease
* Basone troost starla, jah... troostenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:34 schreef starla het volgende:ik was net andere topics aan het doorkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |