Hij kan niet zingen manquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Van DWDD, maar veel nummers die hij speelt zoals Little Red Rooster waarder ik normaal gesproken wel.
Wat een vergelijking.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
Bob Dylan kon anders ook niet zingen maar was toch briljant
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
De zanger van New Order komt ook niet door de voorronde van Idols.
Zijn muziek mag dan misschien wel slecht zijn maar als sidekick bij radioshows vind ik hem best okequote:
Nee doe dan maar Mokequote:
JAquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Heb je liever de lilliputter terug?
JAquote:
Ja de stem van Tatjana lijkt op CD ook net alsof ze kan zingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:17 schreef _Boozeroony het volgende:
Zijn stem is nogal breekbaar, maar ik kan het iig op cd wel waarderen.
Zijn artiestennaam is Lucky Fonz III.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waar staat die 3 voor in de TT? Dit is het 3e topic over hem of..?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:06 schreef Levi12 het volgende:
En Conor Oberst is ook geen briljant zanger. Maar Lucky Fonz III is gewoon een goede liedjesschrijver, net als Oberst. Heb Lucky afgelopen zomer nog gezien. Erg goed hoor.
Ja een echte artiest. Het was vreselijk bij DWDDquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef BUG80 het volgende:
Er is dus zoveel rommel op TV dat mensen zich dood schrikken als er een keer een échte artiest voorbij komt.
Is er al zoveel rommel op TV dat mensen nu zelfs een Lucky Fonz III artiest noemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef BUG80 het volgende:
Er is dus zoveel rommel op TV dat mensen zich dood schrikken als er een keer een échte artiest voorbij komt.
Zingen? Het is praten met een gitaar of piano wat hij doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:40 schreef Marao het volgende:
Hele gave dude die ook nog eens ontzettend mooie liedjes schrijft en goed kan zingen. Al vond ik van wat hij gister deed niet alles even leuk.
Ja, zingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zingen? Het is praten met een gitaar of piano wat hij doet.
Ik postte toch 'Doe dan maar' ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo'n aversie tegen standaard Britpop had.
Zijn aversie jegens lilliputters is groter.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo'n aversie tegen standaard Britpop had.
Leuke woordspeling zonder dat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn aversie jegens lilliputters is groter.
Van Velzen zelf maakte een leukere, toen hij zei groot geworden te zijn door De Wereld Draait Doorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling zonder dat je er erg in hebt.
Ja daar word je stil vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van Velzen zelf maakte een leukere, toen hij zei groot geworden te zijn door De Wereld Draait Door
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef Levi12 het volgende:
Mensen herkennen echt talent niet meerLucky Fonz III
Platenspeler vastgelopen?quote:
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen.quote:
Mensen die dit talent noemenquote:
Summer Day.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:07 schreef belsen het volgende:
Gisteren Lucky Fonz gezien in Plato Leiden, om zijn nieuwe plaat te promoten. 't Was echt wel leuk, hoor.
Zijn nieuwe plaat heb ik overigens ook nog gekocht en die is ook opmerkelijk lekker. Goed geproduceerd en opmerkelijk opzwepend.
Wil je lucky kots a.u.b niet vergelijken met Johan, wat wel een band is die staat en blijft staan!quote:Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Summer Day.![]()
Ik heb gisteren de nieuwe plaat ook gekocht. Hij heeft inderdaad een meer opgewekte sound. Ik denk dat ik de vorige plaat net iet spannender vond, maar misschien is het nog te vroeg om daar nu al dingen over te gaan roepen.
Toch mooi dat er zulke mooie muziek uit Nederland kan komen.
En 4 mei krijgen we ook nog de nieuwe Johan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef belsen het volgende:
Gisteren Lucky Fonz op bevrijdingspop.
Inclusief het Lucky Orchestra (drie violen, een cello en een contabas).
True!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:25 schreef portie het volgende:
Lucky Fonz III is leuk live !
Maar dat komt vooral door de stukjes tussen de liedjes door. Die maken z'n optreden
Ja, en de cd komt uit op Top Notch.quote:
Roosbief is ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Norrage het volgende:
Fantastische muziek
En dan wordt het weer zo afgeserveerd hier op dit forumMaar goed, dat is met Roosbeef, Spinvis..noem maar op lekker ook. Je vindt het of kut, of geweldig. Is er een middenweg??
Ja laten we alles wat niet in je straatje past met pek-en-veren de stad uitzetten. Je kunt ook gewoon lekker iets anders luisteren wat je wel bevalt. Scheelt je een hoop negatieve energie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef froebelmeister het volgende:
Ik vind Spinvis de minst erge van de drie.
Roosbeef en Lucky Fonz vind ik echt verschrikkelijk.
Ik snap serieus niet dat die op radio en tv komen.
De enige reden goede reden die ik daarvoor zou kunnen bedenken is, dat ze na een optreden met pek en veren overgoten de stad uitgezet zouden zijn.
Maar voor zover ik weet is dat, geheel ten onrechte, nog niet gebeurd.
Of noem een Axl Rose.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
Bob Dylan kon anders ook niet zingen maar was toch briljant
Oral Sexquote:
Dat derde album vond ik erg leuk, maar dit album trek ik toch een stuk minder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Bami-Bami het volgende:
Zijn hier ook liefhebbers van Lucky Fonz?
Ik ben heel erg fan, maar dat was wel duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Bami-Bami het volgende:
Zijn hier ook liefhebbers van Lucky Fonz?
Same here. Staan wel wat leuke nummers op de plaat, maar het is vaak te lollig. En Nederlands is niet zijn goeiste vak op school geweest geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat derde album vond ik erg leuk, maar dit album trek ik toch een stuk minder.
Ik denk wel dat ie met Ik heb een meisje in deze vorm een klassiekertje te pakken heeft, maar veel nummers zijn echt te tergend. Op de vorige plaat had hij een grote steun aan producer About, deze plaat is te veel één dingetje en dat dingetje is niet altijd even goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Same here. Staan wel wat leuke nummers op de plaat, maar het is vaak te lollig. En Nederlands is niet zijn goeiste vak op school geweest geloof ik.
Maar die heeft hij toch ook in het Nederlands?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef Norrage het volgende:
Hij schijnt Engels gestudeerd te hebbengoede uitspraak zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |