Hij kan niet zingen manquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Van DWDD, maar veel nummers die hij speelt zoals Little Red Rooster waarder ik normaal gesproken wel.
Wat een vergelijking.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
Bob Dylan kon anders ook niet zingen maar was toch briljant
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
De zanger van New Order komt ook niet door de voorronde van Idols.
Zijn muziek mag dan misschien wel slecht zijn maar als sidekick bij radioshows vind ik hem best okequote:
Nee doe dan maar Mokequote:
JAquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Heb je liever de lilliputter terug?
JAquote:
Ja de stem van Tatjana lijkt op CD ook net alsof ze kan zingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:17 schreef _Boozeroony het volgende:
Zijn stem is nogal breekbaar, maar ik kan het iig op cd wel waarderen.
Zijn artiestennaam is Lucky Fonz III.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waar staat die 3 voor in de TT? Dit is het 3e topic over hem of..?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:06 schreef Levi12 het volgende:
En Conor Oberst is ook geen briljant zanger. Maar Lucky Fonz III is gewoon een goede liedjesschrijver, net als Oberst. Heb Lucky afgelopen zomer nog gezien. Erg goed hoor.
Ja een echte artiest. Het was vreselijk bij DWDDquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef BUG80 het volgende:
Er is dus zoveel rommel op TV dat mensen zich dood schrikken als er een keer een échte artiest voorbij komt.
Is er al zoveel rommel op TV dat mensen nu zelfs een Lucky Fonz III artiest noemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef BUG80 het volgende:
Er is dus zoveel rommel op TV dat mensen zich dood schrikken als er een keer een échte artiest voorbij komt.
Zingen? Het is praten met een gitaar of piano wat hij doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:40 schreef Marao het volgende:
Hele gave dude die ook nog eens ontzettend mooie liedjes schrijft en goed kan zingen. Al vond ik van wat hij gister deed niet alles even leuk.
Ja, zingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zingen? Het is praten met een gitaar of piano wat hij doet.
Ik postte toch 'Doe dan maar' ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo'n aversie tegen standaard Britpop had.
Zijn aversie jegens lilliputters is groter.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo'n aversie tegen standaard Britpop had.
Leuke woordspeling zonder dat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn aversie jegens lilliputters is groter.
Van Velzen zelf maakte een leukere, toen hij zei groot geworden te zijn door De Wereld Draait Doorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling zonder dat je er erg in hebt.
Ja daar word je stil vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van Velzen zelf maakte een leukere, toen hij zei groot geworden te zijn door De Wereld Draait Door
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef Levi12 het volgende:
Mensen herkennen echt talent niet meerLucky Fonz III
Platenspeler vastgelopen?quote:
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |