Of noem een Axl Rose.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
Bob Dylan kon anders ook niet zingen maar was toch briljant
Oral Sexquote:
Dat derde album vond ik erg leuk, maar dit album trek ik toch een stuk minder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Bami-Bami het volgende:
Zijn hier ook liefhebbers van Lucky Fonz?
Ik ben heel erg fan, maar dat was wel duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Bami-Bami het volgende:
Zijn hier ook liefhebbers van Lucky Fonz?
Same here. Staan wel wat leuke nummers op de plaat, maar het is vaak te lollig. En Nederlands is niet zijn goeiste vak op school geweest geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat derde album vond ik erg leuk, maar dit album trek ik toch een stuk minder.
Ik denk wel dat ie met Ik heb een meisje in deze vorm een klassiekertje te pakken heeft, maar veel nummers zijn echt te tergend. Op de vorige plaat had hij een grote steun aan producer About, deze plaat is te veel één dingetje en dat dingetje is niet altijd even goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Same here. Staan wel wat leuke nummers op de plaat, maar het is vaak te lollig. En Nederlands is niet zijn goeiste vak op school geweest geloof ik.
Maar die heeft hij toch ook in het Nederlands?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef Norrage het volgende:
Hij schijnt Engels gestudeerd te hebbengoede uitspraak zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |