quote:Op zondag 29 maart 2009 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hou van deze topictitelHoe vaak het hier op het bankje wel niet over eten of baksels gaat
Geniaal!
Ik hou ook van OUD SC
Zonnetje komt er hier door
dit lijkt me wel leuk cattiequote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef cattie het volgende:
Even een vraagje. Een goede vriend van mijn man gaat trouwen en mijn man regelt het vrijgezellenfeest voor de man. Ze houden het huwelijk erg klein en het vrijgezellenfeest voor de man dus ook. Nou zijn we er achter gekomen dat er geen vrijgezellenfeest voor de vrouw wordt gehouden. Dat vind ik niet leuk voor haar. Ze heeft niet zoveel vriendinnen en geen zussen. Ik en nog 2 vrouwen zijn op het huwelijk aanwezig. Maar ik ken die andere 2 niet. Is er iets leuks te doen voor 4 vrouwen waarbij alleen de bruid to be iedereen kent? Workshops e.d. zijn vaak vanaf 8 personen ofzo. Alleen high tea kan ook, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om iets te doen, zodat we elkaar makkelijk beter leren kennen.
Ha wat grappig! Ik ben dus de hele zomer laat. Laat met eten, laat naar bed. Gewoon, omdat mijn ritme hardnekkig op wintertijd blijft. Maar hoe dan ook, gewoon maar mee stoppen dan.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:13 schreef Belana het volgende:
ik heb juist nooit last van naar zomertijd gaan, dat gaat altijd makkelijk. voor de kinderen ook geen probleem. ik heb dus juist moeite met naar wintertijd gaan
Oh, jullie hebben al gegeten?!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef Stout het volgende:
hello !
Hier was het patat...met salade () en lekkere burgers (zelf gemaakt) Ik vond de salade het lekkerst
![]()
Die schotel ziet er mjammie uit zeg !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |