Ik dacht, ik vraag het subtiel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aangeklaagd omdat Fok! het gejat heeft?
Nee opzich niet eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
To FOK! or not to FOK! had beter geweest.
Wat jij wilt.quote:
South Parkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh!
[ afbeelding ]
That should work *fluit*
Toch even goed weggewerkt zo, toch T![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff! Dat is nog wel bijna hetzelfde
Bijna net zo leuk als Southparkquote:
Goede avondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef ThE_ED het volgende:
Zo, Fridayafternoon drink gehad. Niet zo druk maar toch nog lang beetje staan kletsen en filmpjes kijken met een paar collega's.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:07 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, idd, iedereen verder op stap in het uitgaansleven?
what happened?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:25 schreef JonKeL het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
wat een drama avond
Heej KF, goed bezig man, zie net het bericht op de Frontpage. veel succes met je programma!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen
Morgen (op mijn vrije dag) 8:00 op om te verhuizen
Iedereen die nu hier niet zit heeft een leven.quote:
Niks... dat is ook gelijk het probleem. Ging ff naar de kroeg hier, maar is helemaal uitgestorvenquote:
Ik heb net Fight Club gekeken, leuke filmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niks... dat is ook gelijk het probleem. Ging ff naar de kroeg hier, maar is helemaal uitgestorven![]()
En nu verveel ik mij
Indeed. Ben nu flink wat films uit de top 250 van moviemeter voor onbeperkte tijd aan het "lenen" van het internetquote:
Okequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Indeed. Ben nu flink wat films uit de top 250 van moviemeter voor onbeperkte tijd aan het "lenen" van het internet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:28 schreef ThE_ED het volgende:
Yep, he talked about Fight Club
jaaaah?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:24 schreef Adolecens het volgende:
pssst?
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:09 schreef MNR het volgende:
Een goedemorgen!
Mogguh Howl, Mogguh Sedanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
Morgen djayzz, MNR, tijn
Wat een weer! En zo wordt wat een heel drukke dag zou worden, opeens heel rustig.
Bijna. Training hardlopen, maar daarvoor regent het te hard. En wandelen en pannenkoeken eten. Maar dat gaat ook niet door.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh Howl, Mogguh Sedan![]()
Je wilde gaan hardlopen, fietsen, barbecueën en de was buiten hangen; en nu het regent kan dat allemaal niet?
Een snelle jongen of gewone vervanger?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:58 schreef S95Sedan het volgende:
Zo kijken voor nieuw blok voor de civic
Ik wilde ook gaan hardlopen, maar toen regende het en had ik geen zin meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Bijna. Training hardlopen, maar daarvoor regent het te hard. En wandelen en pannenkoeken eten. Maar dat gaat ook niet door.
1.5 VTEC, als erin erop zit met alles erop hoop ik 140-160pk te hebben. (standaard 90)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een snelle jongen of gewone vervanger?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1.5 VTEC, als erin erop zit met alles erop hoop ik 140-160pk te hebben. (standaard 90)
Ook netjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Rap zat![]()
Ik heb straks m'n 95pk's weer terug, gereviseerd blokje erin...
Ga er verder niets aan doen denk ik, op een openluchtfilter, uitlaatlijn en als het kan een chippie na.
Och, k rijd cabrio, dan hoef je geen woeste PK's te hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook netjes![]()
Ja dat heb ik allemaal al gedaan
Second that! lekker beetje binnendoor rijden met de kap openquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, k rijd cabrio, dan hoef je geen woeste PK's te hebben![]()
Je cruised toch de grootste tijd
moggulquote:
Nee iddquote:
Nog een beetje positieve spanning tussen jou en de ex of echt puur vriendschappelijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:40 schreef zbbrox het volgende:
Yesh.
Vanavond uit eten met een ex.Das dan weer wel leuk. En redelijk ontopic? Nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Bij Tussen de oren; wat moet je doen als je de hik hebt en er vanaf wilHehe die is ook nieuw voor mij. Za;l het onthouden voor wanneer mijn vriendin de hik heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Leuk voor de mannen die graag anaal doen maar de vrouw niet, hebben ze nu een 'medische' redenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe die is ook nieuw voor mij. Za;l het onthouden voor wanneer mijn vriendin de hik heeft.
Hehe inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leuk voor de mannen die graag anaal doen maar de vrouw niet, hebben ze nu een 'medische' reden
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Staat er ook aangegeven hoe je je vriendin aan de hik brengt.
Vriendschappelijk. Ze heeft een nieuwe scharrel dus dan ben ik gewoon braaf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog een beetje positieve spanning tussen jou en de ex of echt puur vriendschappelijk?
En maar cola voeren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Staat er ook aangegeven hoe je je vriendin aan de hik brengt.
Oeeeh thx voor de tip. Even wat wurgtechnioeken op[ inet zoeken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar de hik ontstaat volgens mij door lucht tekort (dacht ik)
Haha nou dan is het dus alleen maar bneter zo. Hoe lang is het al uit?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Vriendschappelijk. Ze heeft een nieuwe scharrel dus dan ben ik gewoon braaf.
Maar we gaan wel tig keer beter met elkaar om dan toen we samen woonde. Samenwonen was een killer.
Gewoon net niet te hard knijpenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeeeh thx voor de tip. Even wat wurgtechnioeken op[ inet zoeken.![]()
Hoe is het verder met jou?
Half jaartje ofzo. Thema van vanavond is inboedel bespreken. Staat nog wat spul hier van haar te staan. Staat niet in de weg, tenzij ik ga verhuizen (hopelijk snel) of een bank of tvmeubel or whatever wil kopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha nou dan is het dus alleen maar bneter zo. Hoe lang is het al uit?
Hehe...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon net niet te hard knijpen
ja wel goedmet jou dan?
Stallingskosten in natura te betalen natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Half jaartje ofzo. Thema van vanavond is inboedel bespreken. Staat nog wat spul hier van haar te staan. Staat niet in de weg, tenzij ik ga verhuizen (hopelijk snel) of een bank of tvmeubel or whatever wil kopen.
Ik kan het natuuurlijk ook als stallingskosten verrekenen met het geld wat ze nog van me krijgt.
Een dunne dikzak.. jah dat is lastigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe...
Ja mer mij ook alles lekker. Voel me alleen weer een dunne dikzak.
Welke ZON !!?!?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag![]()
Nu weer verder genieten van de zon
Ken het ideequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
De hik krijg je doordat je lucht mee in je slokdarm krijgt ipv je luchtpijp.
Ik krijg altijd de hik als ik snel achter elkaar eet en drink.
Iemand die ik ken zei ook al genieten van zon... maar dat is in zeeland... hier in den haag niets te zienquote:
De zon in Zeelandquote:
preciesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Iemand die ik ken zei ook al genieten van zon... maar dat is in zeeland... hier in den haag niets te zien
stel je het een weekje uitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
bah geen zin in om mijn huis op te ruimen... ben luuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiii
Dat doe ik al een weekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stel je het een weekje uit
Nee man! eerste 2 uur waren nog wel leuk, maar op een gegeven moment word je die alternatieve shit best zat! ik ben jaloers op jou!quote:
Whehe. Ik hield het niet zo lang voor, gezelschap was niet zo boeiend en ik was moe. En ik was chagerijnig, nog bijna ruzie gehad met een vent.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man! eerste 2 uur waren nog wel leuk, maar op een gegeven moment word je die alternatieve shit best zat! ik ben jaloers op jou!
Misschien vanavond dan maar naar het foute feest!
Jij en ruzie?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Whehe. Ik hield het niet zo lang voor, gezelschap was niet zo boeiend en ik was moe. En ik was chagerijnig, nog bijna ruzie gehad met een vent..
En weer een date geregeldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ruzie?!
Nou ja, moetne we de volgende keer maar samen gaan
2 kale mannen met testosteron te veel! Welke vrouw durft het aan? Murm iig niet, die glibbert dan helemaal weg, zeker als ze Kwaak ook mee neemt.. die glijdt bij iedere stap uit dan!quote:
Ooooh, mijn gezelschap was zeker heel gezellig en we hebben leuk gedanst! alleen het feestje zelf werd op een gegeven moment gewoon saai..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was dus niet heel geslaagd snuit?
Zorg jij dan voor de lekkere chicks?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ruzie?!
Nou ja, moetne we de volgende keer maar samen gaan
Ik durf dat bestquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2 kale mannen met testosteron te veel! Welke vrouw durft het aan? Murm iig niet, die glibbert dan helemaal weg, zeker als ze Kwaak ook mee neemt.. die glijdt bij iedere stap uit dan!
Volgens mij is er weinig engs aanquote:
En als wij tegelijk onze puppy oogjes opzetten?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik kan!
Ik weet ook neit WAT er volgens hen precies eng isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig engs aan
Okee okee, dan niets engs, maar wel tofheid ten top!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook neit WAT er volgens hen precies eng is
Maar ik vind Snuit iig IRL niet eng, Q weet ik niet
Q is niet eng.. van snuit weet ik het dan weer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zijn Q en Snuit schijnbaar niet engquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Q is niet eng.. van snuit weet ik het dan weer niet.
Dat wat ik dus verwachtequote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zijn Q en Snuit schijnbaar niet eng
Nope, ben stront verkouden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet veel geslapen vanacht?!
Zolang je vanavond je "date" maar niet aansteektquote:
Thanks! Ik zal haar niet aanstekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zolang je vanavond je "date" maar niet aansteekt
En beterschap natuurlijk
Zoiets ja, niezen is mijn specialiteit..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekker liggen blaffen dus! en alles en iedereen wakker gehouden
Ik val best mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nopes, vanaf maandag pas weer volgens het boekjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:21 schreef Q. het volgende:
Zo, eens kijken of deze trein nog een beetje naar Den Haag wil gaan met die ontsporing van afgelopen week.
We gaan nu stapvoets door Leidsche Rijn. Dolle boel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes, vanaf maandag pas weer volgens het boekje
Leidsche rijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
We gaan nu stapvoets door Leidsche Rijn. Dolle boel.
Dat is vroeg!quote:
Vleuterweide toch? Daar ben ik nu net voorbij, ik heb gezwaaid. Teringeind van de stad af trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leidsche rijn![]()
![]()
![]()
daar gaat mijn crib staan..
taxi/trein/bus/fiets/autoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Vleuterweide toch? Daar ben ik nu net voorbij, ik heb gezwaaid. Teringeind van de stad af trouwens.
Sowieso Telemarketingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:33 schreef mrbox het volgende:
mhhh telemarketing via de mobiele telefoon... moet niet gekker worden.
Die had ik gister ook, was wel lachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:33 schreef mrbox het volgende:
mhhh telemarketing via de mobiele telefoon... moet niet gekker worden.
Weet je nog om wat het ging?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die had ik gister ook, was erg lachen.
Doet ze eerst haar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verhaal (echt lang) om vervolgens te kunnen zeggen dat je niet geintresseerd bent
Ik geloof er niets van!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
taxi/trein/bus/fiets/autoik overleef het daar wel
Ik was vandaag baas, dus ik zei; Jongens! Jullie kunnen het wel even met z'n 2-en af, ik ben weg!quote:
lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was vandaag baas, dus ik zei; Jongens! Jullie kunnen het wel even met z'n 2-en af, ik ben weg!
Ja & slim van mijquote:
Ik ben nu eenmaal slim hèquote:
Dat zeker!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geloof is een achterhaald concept
Er is maar een ding waarin je moet geloven en dat is jezelf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geloof is een achterhaald concept
*proest*quote:
Nee hoor auto je bent wel slim. Voor een meisje dan.quote:
Ik geloof in bier en tieten!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is maar een ding waarin je moet geloven en dat is jezelf.
Pardon? Ik ben slimmer dan sommige jongens hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor auto je bent wel slim. Voor een meisje dan.![]()
Dankjequote:
Jij bent mijn paus!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik geloof in bier en tieten!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor auto je bent wel slim. Voor een meisje dan.![]()
Nee dat is de zin van ons bestaan bier en tieten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik geloof in bier en tieten!
Oh jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben slimmer dan sommige jongens hoor
nee hoor, ik geloof dat hoe beter je leeft hoe meer bier en tieten je krijgt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is de zin van ons bestaan bier en tieten.
Moet ik het gaan bewijzen?quote:
Op zondagmorgen om 10 uur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof een kerk waar je je broodje kebab in een plens bier moet dopen
Dat is drankmisbruik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof een kerk waar je je broodje kebab in een plens bier moet dopen
Interessant geloof. Hoe werkt dat geloof verder?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor, ik geloof dat hoe beter je leeft hoe meer bier en tieten je krijgt!
Jaquote:
Het geloof werkt perfect, geen onzinnige regels of wetten of weet ik veel wat... ik hou ervan.. 2 dingen om in te geloven en hoe je het wilt doen, dat boeit niet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Interessant geloof. Hoe werkt dat geloof verder?
Is er ook een oproep tot gebed dan?quote:
niet op zondagochtend langs de deuren?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het geloof werkt perfect, geen onzinnige regels of wetten of weet ik veel wat... ik hou ervan.. 2 dingen om in te geloven en hoe je het wilt doen, dat boeit niet!
Als iedereen dat geloof zou aanhangen dan zou de wereld een stuk beter zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het geloof werkt perfect, geen onzinnige regels of wetten of weet ik veel wat... ik hou ervan.. 2 dingen om in te geloven en hoe je het wilt doen, dat boeit niet!
Om even een tieten inspectie te doen misschien, en te kijken of de kratten bier wel leeg genoeg zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet op zondagochtend langs de deuren?
hmm.. niet met een kater bij de vrouw waar je naast wakker wordt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Om even een tieten inspectie te doen misschien, en te kijken of de kratten bier wel leeg genoeg zijn
Wil je dat graag zijn ?quote:
Ik ben heus wel een een beetje slimquote:
Ik moet wel optimaal van de tieten kunnen genieten.. Dus anti kater pillen zijn gratis en voor niets hier..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. niet met een kater bij de vrouw waar je naast wakker wordt?
dat is erg nicequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet wel optimaal van de tieten kunnen genieten.. Dus anti kater pillen zijn gratis en voor niets hier..
Met een kater geniet je ook niet van je bier.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet wel optimaal van de tieten kunnen genieten.. Dus anti kater pillen zijn gratis en voor niets hier..
Echt wel, met een kater weet je tenminste dat je genoeg gezopen hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een kater geniet je ook niet van je bier.
Bang dat ik bovenop je spring?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben moe!![]()
Maar ik durf niet te gaan liggen, haha.
Gewoon even 5 minuten gaan liggen. Dan komt het allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben moe!![]()
Maar ik durf niet te gaan liggen, haha.
Ja,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bang dat ik bovenop je spring?!
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt wel, met een kater weet je tenminste dat je genoeg gezopen hebt
alweer?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja,!
meestal als ik "even" ga liggen, dan ben ik daarna superrrr chagrijnig haha
Wanneer was ik voor het laatst chagrijnig tegen jou?quote:
nooitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer was ik voor het laatst chagrijnig tegen jou?
Ik ga vanavond iets drinken met iemand van hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
Ik ga straks uit eten.
oeeeh.. date!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond iets drinken met iemand van hier
Bier en tieten dus vanavond voor jou!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond iets drinken met iemand van hier
Jaaa, niet verder vertellen hè!quote:
Alleen tieten hoor!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier en tieten dus vanavond voor jou!
Damn, ik heb gewoon geen f*ck te doen!
Haha, dan had jij een biertje gekregenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als ik erbij was geweest had het ook een biertje geweest
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan had jij een biertje gekregen
nee.. wat drinken met wat mensen van hier.. bij mij thuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa, niet verder vertellen hè!
Wat ga jij vanavond doen? Stappen?
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en even met boobies mogen spelen?
Oo echt? Gezellig!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. wat drinken met wat mensen van hier.. bij mij thuis.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
[..]
Oo echt? Gezellig!
Dat zal toch wel?quote:
de mensen die niet allergisch zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal toch wel?
En anders vermaakt Indi de mensen wel
Haha, ik las hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de mensen die niet allergisch zijn
vaste plek jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik las het
Ach... Ze gaat vanzelf wel in jouw slaapkamer liggen, onder de dekens
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik las het
Ach... Ze gaat vanzelf wel in jouw slaapkamer liggen, onder de dekens
Ik weet niet?quote:
Jij ook bij mij!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
je leest teveel in mijn topics Auto
Kan je niet "met die ene" afspreken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
echt hee!
Weet er iemand nog iets tofs te doen voor mij?
uhm.. record spijkerbroek hangen neerzetten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
echt hee!
Nopes...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je niet "met die ene" afspreken?
Ik zal mij zo eens aan gaan kleden
Meedoen aan FOK! take me out.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
echt hee!
het is bijna 5 uurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je niet "met die ene" afspreken?
Ik zal mij zo eens aan gaan kleden
een fout feestjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
echt hee!
ik sta toch altijd al voor lulquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]eerst zien welke dames er mee doen voor ik mezelf wederom een keer voor lul ga zetten
Oh... Dat is irritant...quote:
Ik heb heel de dag gewerkt & kom net uit de douchequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niemand wil mee
of kan mee ivm andere afspraken
ahhhh sielugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niemand wil mee
of kan mee ivm andere afspraken
Maar ik ken al die limburgse carnavals krakers niet om indruk te maken op de babesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahhhh sielug
als je nou gaat roken kan je in t rookhok gaan staan dan kan je best alleen, heb je zo aanspraak
ff downloaden je kan nog een paar uurtjes oefenenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik ken al die limburgse carnavals krakers niet om indruk te maken op de babes
dansen vanavond met Snuit? hij wil naar "Het Foute Feest" maar niemand kan/wil meequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
wat moet ik wel of niet doen?
heb je zulke vreemde oren?quote:
Nee, daarom snapte ik het ook nietquote:
Ik heb wel wat meer uurtjes nodig om een zachte G te gaan oefenen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ff downloaden je kan nog een paar uurtjes oefenen
ah het hoeft niet perfect dat heeft juist zn charmesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer uurtjes nodig om een zachte G te gaan oefenen!
Hmmmm, misschien moet ik daar ook eens gaan kijken dan, als man beetje door de bieb slenteren en boekjes/vrouwtjes kijken en advies vragen aan schone damesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar op zaterdagmiddag is de bieb geen goede plek om te flirten oid als single, veel te veel kinderen.
Voordeel hier in Eindhoven is wel dat er twee verdieoingen zijnBoven zijn geen kinderboeken
(Overigens houd ik van kinderenik bedoel maar dat t lastiger flirten is )
hehe, maar zonder sigaret in het rookhok in je eentje staat ook weer zo................ vreemdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah het hoeft niet perfect dat heeft juist zn charmes
welke vrouwen doen er mee?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me toch een zooitje PM's in me mailbox voor Take Me Out
heb je al een quizmaster om van die erg foute niet rijmende zinnetjes te magenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me toch een zooitje PM's in me mailbox voor Take Me Out
en dan per ongeluk expres steeds in dezelfde rij staan enzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien moet ik daar ook eens gaan kijken dan, als man beetje door de bieb slenteren en boekjes/vrouwtjes kijken en advies vragen aan schone dames
je kan altijd nog een sigaret bietsen van iemandquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, maar zonder sigaret in het rookhok in je eentje staat ook weer zo................ vreemd
Zo iemand zou ik JUIST aansprekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, maar zonder sigaret in het rookhok in je eentje staat ook weer zo................ vreemd
Nee hoor, je kan best in het rookhok staan zonder te roken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan best onder het mom van: vreemd, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een bibliotheek? Daar heb ik dat nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar op zaterdagmiddag is de bieb geen goede plek om te flirten oid als single, veel te veel kinderen.
Voordeel hier in Eindhoven is wel dat er twee verdieoingen zijnBoven zijn geen kinderboeken
(Overigens houd ik van kinderenik bedoel maar dat t lastiger flirten is )
Ik deed dat altijd, niks kansloos aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik merk het! dat wordt een avondje koos kansloos in mn remi stappen dan!
dat klinkt wel tofquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dansen vanavond met Snuit? hij wil naar "Het Foute Feest" maar niemand kan/wil mee
Je hebt de mannen meegekregen dus?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
ben alleen nog aan het uitkateren van gister
Had ik net ookquote:
Haha, ben je dan ook altijd chagrijnig of niet?quote:
stuiteren op de cola en red bull dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
ben alleen nog aan het uitkateren van gister
Lekker geslapen?quote:
Gewoon iets gaan halen. Chinees ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga trouwen even eten regelen![]()
Moeders belt net dat ze nog niet naar huis komen.
Geen zin inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon iets gaan halen. Chinees ofzo.
Kapsalon dan?quote:
Dat vind ik niet lekkerquote:
Gelukkig lees ik bijna altijd de hele zin.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga trouwen even eten regelen![]()
Moeders belt net dat ze nog niet naar huis komen.
Friet, donner of shoarma, sla en gesmolten kaas erover.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf is een kapsalon dan?
broodje schaamhaar?
groentesaladequote:
Haha, ik had het zelf nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik bijna altijd de hele zin.Ik had eerst zoiets van wat?? Ze gaat trouwen???
Dat schijnt iets eetbaars te zijn, een bakje met vanalles eetbaars door elkaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf is een kapsalon dan?
broodje schaamhaar?
Patat, shoarma, sla, tomaat, komkomer, kaas, knoflooksaus en sambal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf is een kapsalon dan?
broodje schaamhaar?
haha niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |