Leidsche rijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
We gaan nu stapvoets door Leidsche Rijn. Dolle boel.
Dat is vroeg!quote:
Vleuterweide toch? Daar ben ik nu net voorbij, ik heb gezwaaid. Teringeind van de stad af trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leidsche rijn![]()
![]()
![]()
daar gaat mijn crib staan..
taxi/trein/bus/fiets/autoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Vleuterweide toch? Daar ben ik nu net voorbij, ik heb gezwaaid. Teringeind van de stad af trouwens.
Sowieso Telemarketingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:33 schreef mrbox het volgende:
mhhh telemarketing via de mobiele telefoon... moet niet gekker worden.
Die had ik gister ook, was wel lachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:33 schreef mrbox het volgende:
mhhh telemarketing via de mobiele telefoon... moet niet gekker worden.
Weet je nog om wat het ging?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die had ik gister ook, was erg lachen.
Doet ze eerst haar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verhaal (echt lang) om vervolgens te kunnen zeggen dat je niet geintresseerd bent
Ik geloof er niets van!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
taxi/trein/bus/fiets/autoik overleef het daar wel
Ik was vandaag baas, dus ik zei; Jongens! Jullie kunnen het wel even met z'n 2-en af, ik ben weg!quote:
lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was vandaag baas, dus ik zei; Jongens! Jullie kunnen het wel even met z'n 2-en af, ik ben weg!
Ja & slim van mijquote:
Ik ben nu eenmaal slim hèquote:
Dat zeker!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geloof is een achterhaald concept
Er is maar een ding waarin je moet geloven en dat is jezelf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geloof is een achterhaald concept
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |