Ik dacht, ik vraag het subtiel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aangeklaagd omdat Fok! het gejat heeft?
Nee opzich niet eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
To FOK! or not to FOK! had beter geweest.
Wat jij wilt.quote:
South Parkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh!
[ afbeelding ]
That should work *fluit*
Toch even goed weggewerkt zo, toch T![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff! Dat is nog wel bijna hetzelfde
Bijna net zo leuk als Southparkquote:
Goede avondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef ThE_ED het volgende:
Zo, Fridayafternoon drink gehad. Niet zo druk maar toch nog lang beetje staan kletsen en filmpjes kijken met een paar collega's.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:07 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, idd, iedereen verder op stap in het uitgaansleven?
what happened?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:25 schreef JonKeL het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
wat een drama avond
Heej KF, goed bezig man, zie net het bericht op de Frontpage. veel succes met je programma!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen
Morgen (op mijn vrije dag) 8:00 op om te verhuizen
Iedereen die nu hier niet zit heeft een leven.quote:
Niks... dat is ook gelijk het probleem. Ging ff naar de kroeg hier, maar is helemaal uitgestorvenquote:
Ik heb net Fight Club gekeken, leuke filmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niks... dat is ook gelijk het probleem. Ging ff naar de kroeg hier, maar is helemaal uitgestorven![]()
En nu verveel ik mij
Indeed. Ben nu flink wat films uit de top 250 van moviemeter voor onbeperkte tijd aan het "lenen" van het internetquote:
Okequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Indeed. Ben nu flink wat films uit de top 250 van moviemeter voor onbeperkte tijd aan het "lenen" van het internet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:28 schreef ThE_ED het volgende:
Yep, he talked about Fight Club
jaaaah?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:24 schreef Adolecens het volgende:
pssst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |